Ik ben eigenlijk wel voor de crematie hindoe style.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Begraven, cremeren, en dat dan wéér begraven.
Na zoveel jaar worden de graven ook geruimd en ja .. dan zwem ik liever ergens vrij in de Oceaan om daarna ...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Begraven, cremeren, en dat dan wéér begraven.
Dat ligt aan jou dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoor nog steeds geen redenen waarom F1 een sport zou zijn
wat is jouw definitie van sport?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoor nog steeds geen redenen waarom F1 een sport zou zijn
Darten is dan ook geen sport hequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als fucking darten een sport is, is racen dat ook.
Je partner levend laten meebegraven?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor de crematie hindoe style.
F1 is zowel fysiek als mentaal een sport volgens de definitie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Darten is dan ook geen sport he![]()
hindoe is toch op de brandstapel?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Je partner levend laten meebegraven?
Horizontaal joggenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben sowieso niet zo van de sport... mja, F1 en horizontaal joggen.
Er staat toch crematiequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Je partner levend laten meebegraven?
het is geen sportquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
F1 is zowel fysiek als mentaal een sport volgens de definitie.
Dus niet zo moeilijk doen nu.
Ftfy.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
het is geen sport volgens mij.
Punt, klaar, slotje.
Viking stijl!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Open en bloot op een gaar houten stapeltje. Lekker inefficiënt, duurt lang en stinktquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alsof we daar nog op gaan zitten wachten..? Rooster er over en BBQ enquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Open en bloot op een gaar houten stapeltje. Lekker inefficiënt, duurt lang en stinkt
Oeh, die mag zeker ook nog jaquote:
Ik eet liever een stuk kipquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof we daar nog op gaan zitten wachten..? Rooster er over en BBQ en
Zeker bij mij jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Open en bloot op een gaar houten stapeltje. Lekker inefficiënt, duurt lang en stinkt
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof we daar nog op gaan zitten wachten..? Rooster er over en BBQ en
Hmm. M'n eventuele nabestaanden zoeken het maar uit wat mij betreft. Het is hooguit een memento voor hun. Ik ben er niet meer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Na zoveel jaar worden de graven ook geruimd en ja .. dan zwem ik liever ergens vrij in de Oceaan om daarna ...
Dat weet je niet met zekerheidquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. M'n eventuele nabestaanden zoeken het maar uit wat mij betreft. Het is hooguit een memento voor hun. Ik ben er niet meer.
Geloof waarin?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:36 schreef chufi het volgende:
Er is nog hoop? Wie heeft er nog geloof in dan?
En dan tijdens de ceremonie louter marshmallows serveren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is wel wat cru voor de hindoes die geen gelatine etenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan tijdens de ceremonie louter marshmallows serveren.
¿Que?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En de Gok van Pascal strikes again.
Er bestaan vegan marshmallows.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is wel wat cru voor de hindoes die geen gelatine eten
Ik heb al jaren geen vertrouwen in dit elftal. Het is ook al jaren niet om aan te zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
eigen hand en dat is Dan Nederlans 11tal... 3 wedstrijden winnen .. lukt ze nooit
Tis niks .. wordt niks en misschien over 4 jaar ietsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen vertrouwen in dit elftal. Het is ook al jaren niet om aan te zien.
Is een vraagstuk van Blaise Pascal.quote:
Het is heel simpel, 1 goede lichting en je bent er weer. Maar tot die tijd ....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niks .. wordt niks en misschien over 4 jaar iets
Ja, uiteraard, bedenk ik me nuquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er bestaan vegan marshmallows.
i sawr that editquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is een vraagstuk van Blaise Pascal.
Heeft het zin om in een god / hiernamaals te geloven?
Als je niet gelooft merk je er irl weinig van, maar als je het mis hebt ben je de lul.
Als je wel gelooft merk je er irl ook weinig van, maar dan ben je veilig in het hiernamaals.
Ergo, in een god en het hiernamaals geloven is de veilige keuze.
Ja maar waar zoeken we die.. Kindjes lopen alleen maar tezeiken over de auto van hun papaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is heel simpel, 1 goede lichting en je bent er weer. Maar tot die tijd ....
Oh, kende ik nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is een vraagstuk van Blaise Pascal.
Heeft het zin om in een god / hiernamaals te geloven?
Als je niet gelooft merk je er irl weinig van, maar als je het mis hebt ben je de lul.
Als je wel gelooft merk je er irl ook weinig van, maar dan ben je veilig in het hiernamaals.
Ergo, in een god en het hiernamaals geloven is de veilige keuze.
Maaar wat zit er in dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, bedenk ik me nu![]()
Zéker sinds die hipheid van warme chocolademelk met slagroom en dan mini marshmallows (echt, wáárom????) erop
Lol, die over het paard getilde jankballen... dat komt nooit meer goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Het is heel simpel, 1 goede lichting en je bent er weer. Maar tot die tijd ....
Het wordt natuurlijk ook steeds gekker. 180 miljoen voor Mbappe, die gozer is 18. Stel je toch eens voor dat hij volgend jaar het bier of de wijn ontdektquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waar zoeken we die.. Kindjes lopen alleen maar tezeiken over de auto van hun papap
Daarom viel het ook zo opquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had het maar één keer fout.
Zit je hoedje wel goed op?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Lol, die over het paard getilde jankballen... dat komt nooit meer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |