Laten we het hopen. Hij is niet eens wedstrijdfit door Ancelottiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:26 schreef JanCees het volgende:
Ik heb mijn hoop gevestigd op Le cut inside man
Leuke grapquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strontman en wijnaldem zijn echt viesslecht
Copa winnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe doet Cilessen het eigenlijk bij Barca?
Met z'n rollator.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Dick gaat er straks in de kleedkamer een paar in elkaar trappen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Als Vilhena scoort dan draag ik voor 1 maand lang een Feyenoord-UI.
Toen je zonder moeite door hun defensie kon gaan #mooietijdenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Frankrijk stond toen ook achter.
Ik zag het echt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]gvd ik schrok, ik kijk de stream dus ik loop achter
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Als Vilhena scoort tijdens #FraNed dan draag ik voor 1 maand lang een Feyenoord-UI.
En jagers.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon zielig om te zien. En wel de volgende zaken:
Het 100 keer terugspelen van de bal op de keeper
De houterigheid van Sneijder
De schijn kopduels van Jansen
We komen gewoon négers te kort.²
Dan kan je tenminste nog verhaal halen bij de plaatselijke bakker wat tevens de spits van het elftal is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:27 schreef TLC het volgende:
Nu weten we ook hoe een gemiddelde voetbalsupporter van San Marino zich altijd voelt bij n interland
Fosu-Mensah geeft echt veel te veel ruimte wegquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen fosu-mensah is niet echt slecht.promes gaat ook nog wel
We worden weer gered door de negers
1 hele maand?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Als Vilhena scoort tijdens #FraNed dan draag ik voor 1 maand lang een Feyenoord-UI.
Noem jij Roland nu een pussyboy?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1 hele maand?
Gewaagd hoor. Poeh poeh.
Wijnaldum bagger, Promes bagger, Mensah ok.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen fosu-mensah is niet echt slecht.promes gaat ook nog wel
We worden weer gered door de negers
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:29 schreef Doublepain het volgende:
Janssen, Gini en Strootman wisselen
Depay van Persie, Propper en vGinkel Vilhena erin
Jamaar dan kan je Cillessen niet meer wisselen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:29 schreef Doublepain het volgende:
Janssen, Gini en Strootman wisselen
Depay, Propper en vGinkel erin
Als Vilhena scoort post ik nooit meer op fokquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:28 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Vilhena scoort post ik nooit meer op fok
Promes is de enige met een beetje dreigingquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wijnaldum bagger, Promes bagger, Mensah ok.
Met 10 man verder en Hoedt op golquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jamaar dan kan je Cillessen niet meer wisselen.
quote:
JAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:30 schreef GGMM het volgende:
RUST... DAT BETEKENT............ RAMBOTIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
DOE ALLEN MEE!
http://www.haxball.com/?r(...)346312151cc992e37f83
![]()
DOE ALLEN MEE!
![]()
DOE ALLEN MEE!
Promessiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Promes is de enige met een beetje dreiging
Bansheeboy heeft gesproken!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon zielig om te zien. En wel de volgende zaken:
Het 100 keer terugspelen van de bal op de keeper
De houterigheid van Sneijder
De schijn kopduels van Jansen²
Buitencategoriequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland is vergane glorie. Het is ontzettend laxerend dat we überhaupt nog een beroep moeten doen op Sneijder, van Persie en Robben.
Al is Robben wel buitencategorie.²
Gini heeft ook nog geen bal goed geraakt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:30 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind Wijnaldum nog wel meevallen vergeleken met Sneijder en Strootman, die kunnen het gewoon niet belopen
De eerste bal die Janssen raakte was ergens in 38e minuut, bij zijn eigen 16 meter...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gini heeft ook nog geen bal goed geraakt.
Eens, Sneijder is op z'n best als hij niet al te veel verdedigend werk hoeft op te knappen en Strootman's gif is met z'n kraakbeen verdwenen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:30 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind Wijnaldum nog wel meevallen vergeleken met Sneijder en Strootman, die kunnen het gewoon niet belopen
Je bent zelf achterlijk (met een r)quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:32 schreef Sigaartje het volgende:
Wees blij dat we straks niet naar dat achtelijke Rusland hoeven.
korfbalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mot je lekker golf gaan kijken of waterpolo.
Hij mocht hier ook maar 2 minuten mee doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De eerste bal die Janssen raakte was ergens in 38e minuut, bij zijn eigen 16 meter...
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef Marmal het volgende:
Heerlijk, 2-2 Zweden. Ik vind dit heerlijk voor iedereen die je wegzette als een negatieve infantiel als je zei dat Frankrijk zou winnen. Want dan was je weer een pessimist. Rot roch op, geen oranje gekte volgend jaar. Ik vind het heerlijk.
Jij durft.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef Klummie het volgende:
Klein gokje dat dit niet meer goed komt.
Ik kon voor z'n blessure echt genieten van het spel van Strootman, maar er is werkelijk niets meer van over.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:32 schreef Almerian het volgende:
[..]
Eens, Sneijder is op z'n best als hij niet al te veel verdedigend werk hoeft op te knappen en Strootman's gif is met z'n kraakbeen verdwenen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef Marmal het volgende:
Heerlijk, 2-2 Zweden. Ik vind dit heerlijk voor iedereen die je wegzette als een negatieve infantiel als je zei dat Frankrijk zou winnen. Want dan was je weer een pessimist. Rot roch op, geen oranje gekte volgend jaar. Ik vind het heerlijk.
In wat voor een omgeving zit jij. Lopen er toevallig begeleiders rond?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef Marmal het volgende:
Zozo de kampioen van de G-Liekquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef asco het volgende:
Tsja, dit krijg je als je geen Feyenoord KAMPIOENEN opstelt.
Ok, bedanktquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef Marmal het volgende:
Fixedquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:30 schreef TLC het volgende:
Dit is net als 'n Feyenoord dat tegen Real Madrid of PSG moet winnen
Janssen zit met zijn gedachten bij WBA.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De eerste bal die Janssen raakte was ergens in 38e minuut, bij zijn eigen 16 meter...
De grootste problemen worden veroorzaakt door Strootman.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Advocaat enorme faler door met Janssen en Sneijder te starten.
Is nog niet eens bekend of hij überhaupt wel voor de Tour gaat johquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef TLC het volgende:
Gelukkig volgend jaar Tom naar het geel supporteren![]()
hebben we tenminste nog n leuke zomer
Moet ie wel de Tour rijden hé, ik zie die Fransen er nog wel voor aan om zo weinig mogelijk tijdritkilometers in te plannen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef TLC het volgende:
Gelukkig volgend jaar Tom naar het geel supporteren![]()
hebben we tenminste nog n leuke zomer
Die Ajaxkliek.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:33 schreef asco het volgende:
Tsja, dit krijg je als je geen Feyenoord KAMPIOENEN opstelt.
Hij mist de romige dijen om erin te beuken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:34 schreef Almerian het volgende:
[..]
De grootste problemen worden veroorzaakt door Strootman.
Op je pik getrapt? Heerlijk toch dat Nederland er volgend jaar niet bij is?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In wat voor een omgeving zit jij. Lopen er toevallig begeleiders rond?
Kan mij niet zoveel schelen maar als mensen om je heen je voor gek verklaarde als je stelde dat Frankrijk favoriet was dan gaat er iets mis.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:36 schreef Marmal het volgende:
[..]
Op je pik getrapt? Heerlijk toch dat Nederland er volgend jaar niet bij is?
Goffedomme!!! Daar is het nu niet het topic voor!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:35 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Die Fosuh Mensah is wel een mooie boy.
Strootman met zn balverlies en gini alsof hij 40kg weegtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
We moeten meer Afrikanen importeren. Alleen zo kunnen we het WK winnen.
Vooral die vieze Belgenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:35 schreef VeX- het volgende:
Vuile Duitsers en Belgen zullen zich wel zeker verkneukelen om ons. Ik hoor hun gelach vanaf de grens.
Hoe zie jij eruit schat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:35 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Die Fosuh Mensah is wel een mooie boy.
Als je geen vrienden hebt om mee te kijken wel ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:36 schreef Marmal het volgende:
[..]
Op je pik getrapt? Heerlijk toch dat Nederland er volgend jaar niet bij is?
Ze zijn oud?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:37 schreef Haringkop het volgende:
Haha zit van der Vaart er nou?de verlichaming van alles wat er momenteel mis in met het NLse voetbal.
Ik denk dat dit zo zielig is dat zij dat zelfs niet meer gaan doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:35 schreef VeX- het volgende:
Vuile Duitsers en Belgen zullen zich wel zeker verkneukelen om ons. Ik hoor hun gelach vanaf de grens.
Zonde hè?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik kon voor z'n blessure echt genieten van het spel van Strootman, maar er is werkelijk niets meer van over.
Jammer juist. Zo'n Derby tegen Nederland wil je toch heel graag tegenkomen op een WK.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:35 schreef VeX- het volgende:
Het zijn vooral de Belgen. De Duitsers vergeten het weer na een paar dagen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:35 schreef VeX- het volgende:
Helaas heeft je moeder te weinig klanten hier dus ze zal in Rusland 2018 moeten bijbeunen. Hahaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:34 schreef radeloosje1987 het volgende:
Nederland gaat niet naar het WK. Haha.
ha-haquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:35 schreef VeX- het volgende:
Oranje zwakquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is Oranje zo zwak of Frankrijk zo sterk?
Van der Vaart neemt nog een frikadelletje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:37 schreef Haringkop het volgende:
Haha zit van der Vaart er nou?de verlichaming van alles wat er momenteel mis in met het NLse voetbal.
Ja en ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Juist Van der Vaart! Maakte hij in 2008 niet de meeste loopkilometers? Zie ze dat nu nog eens evenaren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:37 schreef Haringkop het volgende:
Die heb ik wel. Belgische vrienden by the way. Wij kwalificeren ons met speels gemak... Succes de 2e helft Holland.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je geen vrienden hebt om mee te kijken wel ja.
Dat zet geen zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:39 schreef Sloggi het volgende:
Tijd voor Tonny! Middenvelder erbij, Promesje eraf. Dan wordt Blind ook wat ontlast.
Dat centrum is drama. Blind is een prima back.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:37 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind de verdediging niet eens zo dramatisch. Alleen Blind komt echt tekort als linksback. Ons middenveld wordt totaal overlopen, echt schrijnend hoeveel we daar tekort komen.
Die spelers hebben even veel skills als je collega naast jou op kantoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:38 schreef Nober het volgende:
Gibraltar
Zo zie je maar, het kan altijd slechter.
hoezo die is toch allang gestopt met voetballenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:37 schreef Haringkop het volgende:
In Gibraltar wonen net zo veel mensen als in Opsterland, Friesland.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:38 schreef Nober het volgende:
Gibraltar
Zo zie je maar, het kan altijd slechter.
Allebei welquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niks zet zoden aan de dijk, we komen kwaliteit tekort. Enige wat je kan proberen is een man erbij op het middenveld kort voor de verdediging om te voorkomen dat die Fransen de hele tijd door kunnen blijven lopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zet geen zoden aan de dijk.
Ik excuseer mij voor mijn denigrerende post. Ik had geen idee dat je zo stoer wasquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:39 schreef Marmal het volgende:
Op donderdag 31 augustus 2017 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je geen vrienden hebt om mee te kijken wel ja.
Die heb ik wel. Belgische vrienden by the way. Wij kwalificeren ons met speels gemak... Succes de 2e helft Holland.
Tiger Woods godquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mot je lekker golf gaan kijken of waterpolo.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
1x in de 16 in 45 min
Ben ik ook niet. Maar wat ik wel weet is dat wij volgend jaar voor de wereldtitel gaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik excuseer mij voor mijn denigrerende post. Ik had geen idee dat je zo stoer was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |