Zo werkt dat niet. Ze kwamen voor jou, politie is er altijd bij bij een eventuele reanimatie. Ze hebben gewoon hun werk gedaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:06 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Nou dan mag hij ook betalen. Beetje de held uithangen
Maar waarom zou ik moeten betalen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dwaas, dat weten zij toch niet? Zij zijn gebeld dat jij zelfmoord wil plegen. Nogal logisch dat ze dan in een keer door naar binnen stampen.
Wel als er een melding gemaakt wordt. Stel dat jij aan de andere kant van die deur had gestaan. Welk risico had je dan liever genomen? 1 kapotte deur, of 1 dood iemand?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:07 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Maar dat weten ze nooit.
Geeft dat ze recht om iedere deur open te breken?
Ah, aandacht vragen dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:09 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Plaatste iets op twitter.
iets in de trand goodbye see you guys on the other side.
Ik deed het niet voor aandacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hele erge vraag misschien, maar had je gewild dat het gelukt was? Dat zou wel heel je aversie tegen de reddingspoging verklaren. En dan kunnen wij van alles roepen maar dan zal je toch vooral psychische hulp nodig hebben.
Ja, artikel 3 politiewet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:07 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Maar dat weten ze nooit.
Geeft dat ze recht om iedere deur open te breken?
Ai, ze hadden alle reden dus om de deur in te trappen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:09 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Snap je zelf dat dat voor andere genoeg is om helemaal de pan uit te flippen? En dat hun dus niet konden weten of het gelukt was, of dat je misschien nog dood aan het gaan was, of in de meest positieve situatie het een kansloze poging was?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:09 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Nou wat nou als ik naast de deur lag en mijn nek brak door de deur?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wel als er een melding gemaakt wordt. Stel dat jij aan de andere kant van die deur had gestaan. Welk risico had je dan liever genomen? 1 kapotte deur, of 1 dood iemand?
In principe is het niet zijn woning, maar van zijn vriendin.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als er het vermoeden van urgentie is (en dat is een melding van mogelijk zelfmoord), dan is dat nood.
[..]
Kennelijk was de dreiging zo groot dat netjes kloppen geen optie was.
[..]
Zegt iemand die zelfmoord wilde plegen.
[..]
Omdat jij de oorzaak bent dat die deur kapot is.
[..]
Lafbek.
Nee maar ik bedoel nu. Ben je nu blij dat het niet gelukt is of vind je dat jammer?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:09 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Ik deed het niet voor aandacht.
-triggerdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat hij respectvol is? Nee? Maar iemand gaat echt niet respectvoller worden als je op zo'n niveau terug gaat schreeuwen hoor.
Dan had je hem ook niet meer zelf open kunnen doen en daar dus dood liggen bloeden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:10 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Nou wat nou als ik naast de deur lag en mijn nek brak door de deur?
Just saying
Nouja het ging 2 maanden heel goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Snap je zelf dat dat voor andere genoeg is om helemaal de pan uit te flippen? En dat hun dus niet konden weten of het gelukt was, of dat je misschien nog dood aan het gaan was, of in de meest positieve situatie het een kansloze poging was?
En bij zulke dingen kun je beter niet van de meest positieve situatie uitgaan.
Jammer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel nu. Ben je nu blij dat het niet gelukt is of vind je dat jammer?
Dan had ik toch ook niet voor de deur betaalt?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan had je hem ook niet meer zelf open kunnen doen en daar dus dood liggen bloeden.
Niet op dat moment dat je dat bericht de wereld instuurde. Dus dan zeggen die 2 maanden toch niks. Is toch ook juist een kenmerk van depressies e.d. dat je weer een terugval kan krijgen. En dan kan er toch beter snel ingegrepen worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:11 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Nouja het ging 2 maanden heel goed.
En wat als je dat nu niet meer kon?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:04 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Oorzaak gevolg. Als ze hadden aangeklopt deed ik gewoon open.
dat wist jij. Maar niet de politie... wat als jij nu wel bijna dood was maar er achter kwam dat je wou leven? Had de politie dan ook netjes moeten aanbellen en wachten op antwoord?quote:Op dat moment kwam ik er al achter dat het mislukt was en dat ik het niet waard ben om te sterven.
Maar het is lullig genoeg niet zijn woning. Of lees ik dat verkeerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:10 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ai, ze hadden alle reden dus om de deur in te trappen.
Het is mij al twee keer overkomen en ik heb het twee keer zelf moeten betalen.
Als ze gewoon klopte had je niet open gedaan remember. Want je lag zo op de vloer dat je je nek zou breken door de deur. Dus dan was in de hele onmogelijke situatie misschien je nek gebroken maar hadden ze nog steeds je wond kunnen stelpen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:13 schreef Wolfjong het volgende:
[..]
Dan had ik toch ook niet voor de deur betaalt?
Als ze een ader dicht hielde was het anders.
Als ze gewoon klopte.
De huurwoning van zijn ex begreep ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:15 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Maar het is lullig genoeg niet zijn woning. Of lees ik dat verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |