Jij bent een sportpool nerd.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi dat de organisatie van de Vuelta andermaal cycling master nerdjes trollt.
Dacht dat het in eerste instantie materiaalpech was, maar dat was ook gewoon een blunder. Maakt het halfbakken meerijden van de klassementsrenners nog dommer.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:51 schreef showtimer het volgende:
Beelden van de eerste chute van Froometwitter:cycling_podcast twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 12:36:13Footage of @chrisfroome's crash during Stage 12 by podcast listener Eric🎥 #LaVuelta2017 #LaVuelta #Vuelta #ciclismo… https://t.co/dyJQISDdJ7 reageer retweet
Dit schema heeft de organisatie gisteravond gecommuniceerdquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laatste 1500 meter is hetzelfde, voor de rest is de rit een kilometer korter geworden, met een minder lang en zwaar klimmetje vlak voor de laatste kilometer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is volgens mij wel met dat klimmetje? Alleen die hoogtemeters, +85m in de laatste 600m, kan dat hier überhaupt? Dat is een muurtje.![]()
Dit is juist best zwaar toch? Tenminste, steiler dan bij de vorige finale, geloof ikquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe finale:
[ afbeelding ]
Oh je hebt gelijkquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hebt nog wel Schwarzmann en Manzin die ik anders totaal niet had verwacht. En van Asbroeck toch ook?
quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit schema heeft de organisatie gisteravond gecommuniceerdDit is de oude finale, zoals het ook in het roadbook staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is volgens mij wel met dat klimmetje? Alleen die hoogtemeters, +85m in de laatste 600m, kan dat hier überhaupt? Dat is een muurtje.
Weet niet waar je die hoogtemeters vandaan haalt, maar zo steil gaat het zeer zeker niet omhoog.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Dat grafiekje van jou zegt ongeveer 700 meter aan 5% op 2 km van het eind en nog 700 meter aan 3% vlak daarna. Laatste meters lijken helemaal niet zo lastig eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is de oude finale, zoals het ook in het roadbook staat.
Weet niet waar je die hoogtemeters vandaan haalt, maar zo steil gaat het zeer zeker niet omhoog.
Hoogtemeters is de eerste kolom.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is de oude finale, zoals het ook in het roadbook staat.
Weet niet waar je die hoogtemeters vandaan haalt, maar zo steil gaat het zeer zeker niet omhoog.
Het gaat in ieder geval minder lang omhoog, 750 meter t.o.v. 1,1 kilometer. Wel 50 meter hoogteverschil in die 750 meter, dus dat is best fors. Iets minder dan 7% gemiddeld ofzo? Andere klimmetje was 6% gemiddeld maar dan met 200 meter aan meer dan 10%.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit is juist best zwaar toch? Tenminste, steiler dan bij de vorige finale, geloof ik
Ah, ja. Nee, daar klopt niks van. Zoals je bij dat kaartje wat ik net heb gepost kan zien zitten ze op 600 meter van de streep op 75 meter ipv 20. Nu zou ik ook niet durven beweren dat die 75 volledig nauwkeurig is, maar in ieder geval iets realistischer dan die 20.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoogtemeters is de eerste kolom.
Die mocht willen het palmares van De Gendt te hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Belgische Hoogerland (van een iets hoger niveau dan)
Lollervuelta 2009.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Die mocht willen het palmares van De Gendt te hebben.
Lollergiro 2012
Feltet.dks vinderbud: Matteo Trentinquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
65 grapjassen met Moscon. Hebben die dronke Denen hem weer genoemd of zo?
Benieuwd of SKA gaat meesprinten. Subweb gaat het zonder Hofstede moeilijk hebben hun treintje op de rails te krijgen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Feltet.dks vinderbud: Matteo Trentin
Øvrige vinderkandidater: Edward Theuns, Julian Alaphilippe
Outsidere: Juan Jose Lobato, Sacha Modolo, Tom Van Asbroeck, Magnus Cort, Daniel Moreno
Jokers: Juan Sebastian Molano, Jose Joaquin Rojas, Luis Leon Sanchez, Pello Bilbao, Søren Kragh, Michael Schwarzmann, Alexey Lutsenko
Verrassend genoeg niet eens. Misschien mensen die Moscon voorbij hebben zien komen op zo'n hellende aankomst in Burgos.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
65 grapjassen met Moscon. Hebben die dronke Denen hem weer genoemd of zo?
quote:Favorieten volgens WielerFlits
**** Matteo Trentin
*** Juan José Lobato, Søren Kragh Andersen
** Julian Alaphilippe, Gianni Moscon, Rui Costa
* Edward Theuns, Sacha Modolo, Magnus Cort Nielsen, Jetse Bol
God, ik dacht ik speel een joker die niemand heeft, komt er weer zo'n flutsite je voor de wielen fietsen.quote:
Dat was mooi inderdaad, maar had niet zo'n mooi concreet resultaat.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lollervuelta 2009.
Sterven in het wiel van Moncoutie.
Burgemeester van Tomares heeft vanochtend nog de oude finale getweet.twitter:jl_sanzpp twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 10:12:52Día grande para Tomares #LaVueltaenTomares convirtamos este hashtag en trending topic cc @lavuelta https://t.co/jDZdkbTpZK reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |