Ik vond hem op tv ook al op een merkwaardige manier voor die motor komen. Maar dit verklaard het wel. En dat terwijl ik tot nu toe nog dacht dat de politie goed bezig was.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:16 schreef showtimer het volgende:
[..]Krijgt gewoon een duw van een agent, wtf.twitter:Laura_Meseguer twitterde op donderdag 31-08-2017 om 19:14:52A different perspective from today's moto crash with a cycling fan. Seriously?! #LV2017 https://t.co/6ajSdrCeQr reageer retweet
twitter:LouisMeintjes twitterde op donderdag 31-08-2017 om 19:26:01Future of cycling teams ? https://t.co/ZkvqLXOBNh reageer retweet
marginal gains van Skyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:27 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:LouisMeintjes twitterde op donderdag 31-08-2017 om 19:26:01Future of cycling teams ? https://t.co/ZkvqLXOBNh reageer retweet
Wie is dit?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:27 schreef Columbiafan het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:05 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Droomplan van Lotto uitgelekt.
1. WIJ DURVEN
3. WIJ ZIJN EEN SLIMME EN VOORUITSTREVENDE PLOEG
4. WIJ HALEN ELKE DAG HET MAXIMALE UIT ONSZELF EN UIT ELKAAR!
5. WIJ ZIJN OPEN NAAR BINNEN. EN WIJ ZIJN OPEN NAAR BUITEN, MAAR WEL MET GESLOTEN RIJEN.
7. BIJ ONS IS EEN AFSPRAAK EEN AFSPRAAK
8. WIJ ZIJN DIRECT, MAAR NIET ONBESCHOFT
9. WIJ ZIJN TROTS OP ONS TEAM EN OP ONS NEDERLANDSE KARAKTER.Manmanman...ongelooflijk dat volwassen kerels aan deze zweverige flauwekul meedoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met vriendelijke groet,
Merijn Zeeman![]()
Irritante meerenners en figuren die de weg zo smal maken dat er net één renner doorheen past moeten zo hard mogelijk aangepakt worden, daar verandert dit incident hopelijk niets aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:24 schreef Columbiafan het volgende:
Dat agressief wegbeuken van supporters zal nu ook wel klaar zijn lijkt me. Zat er wel eens aan te komen, leuk geweest.
Roerend mee eens. Kan ook moeilijk medelijden opbrengen voor deze knakker.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Irritante meerenners en figuren die de weg zo smal maken dat er net één renner doorheen past moeten zo hard mogelijk aangepakt worden, daar verandert dit incident hopelijk niets aan.
Handig om zoiets te doen met de guardia civil in je nek.quote:
Belkovquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:51 schreef Blik het volgende:
Is dat Morkov? Maar serieus, wat bezielt je om zoiets te doen? Schandalig!
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:05 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Droomplan van Lotto uitgelekt.
1. WIJ DURVEN
3. WIJ ZIJN EEN SLIMME EN VOORUITSTREVENDE PLOEG
4. WIJ HALEN ELKE DAG HET MAXIMALE UIT ONSZELF EN UIT ELKAAR!
5. WIJ ZIJN OPEN NAAR BINNEN. EN WIJ ZIJN OPEN NAAR BUITEN, MAAR WEL MET GESLOTEN RIJEN.
7. BIJ ONS IS EEN AFSPRAAK EEN AFSPRAAK
8. WIJ ZIJN DIRECT, MAAR NIET ONBESCHOFT
9. WIJ ZIJN TROTS OP ONS TEAM EN OP ONS NEDERLANDSE KARAKTER.Dit is echt dieptriest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met vriendelijke groet,
Merijn Zeeman
Ik heb dit nog nooit gezien, jij?quote:
Agenten he, wordt wel een manier gevonden om ermee weg te komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze agent heeft een groot probleem vermoed ik zo.
Kan je wel een poging tot doodslag van maken.
Dat hoop ik maar, dat hij hem juist vooruit wilde duwen....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:09 schreef Columbiafan het volgende:
Die man die Belkov omver stootte leek me ook een beetje verstandelijk beperkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |