En nu is de vraag wie van de nieuwe septembermoeders die leegte gaat opvullenquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik vroeg me af waarom hier de laatste dagen duidelijk minder gepost wordt, maar toen bedacht ik me dat Quoi naar het volgende topic is doorgeschoven.
Het gaat in goed overleg met de neuroloog, Ik wil eigenlijk wachten tot James goed kan lopen dan scheelt het al een hoop tillen...quote:Op donderdag 7 september 2017 17:39 schreef Lemijn het volgende:
Stroop: hij huilde even heel boos maar droomde daarna rustig verder inderdaad. Ideaal kind![]()
GM: kan me voorstellen dat je het uitstelt, maar heb je dan niet meer kans op blijvende schade? Je weet vast wat je doet hoor... lijkt het je over bijvoorbeeld een paar maanden beter te behappen?
Ik vond Next altijd groot vallen... wanneer je een dubbele maat hebt bijv 74/80 valt het als de grootste maat..quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:40 schreef ReginaFalange het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de Next baby kleding valt? Ik ging in Schotland alleen los op de woonafdeling, dus geen idee welke maat ik moet bestellen.
Jacob zwemt in een next truitje 56 terwijl de rest al krap begint te zitten. Broekje maat 56 zit juist weer precies goed.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:40 schreef ReginaFalange het volgende:
Weet iemand trouwens hoe de Next baby kleding valt? Ik ging in Schotland alleen los op de woonafdeling, dus geen idee welke maat ik moet bestellen.
Als de grootste maat. Dus 62/68 valt als 68. 74/80 als 80 enz. Op de site zie je dubbele maten (bijv 62/68), maar in het label staat alleen de grootste maat (68 dus).quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:40 schreef ReginaFalange het volgende:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:50 schreef Lemijn het volgende:
Maar ehm, zijn grotere baby's niet meer zacht?![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik vroeg me af waarom hier de laatste dagen duidelijk minder gepost wordt, maar toen bedacht ik me dat Quoi naar het volgende topic is doorgeschoven.
Ik aai en besnuffel mijn zachte peuter ook nog steeds heel graag.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:50 schreef Lemijn het volgende:
Maar ehm, zijn grotere baby's niet meer zacht?![]()
De Fok!ooievaars!quote:Op maandag 4 september 2017 16:53 schreef Lemijn het volgende:
Even patsen met mijn 5 weken oude jongetje dat net zowaar een minuut of 10 wilde gymnastieken in de box. Toen werd het piepen en na oppakken viel hij binnen no time tegen me aan in slaap, dus nu zit ik weer met liefde en een beetje dorst vanwege de slechte voorbereidingen wederom met 'm op de bank.
[ afbeelding ]
Sommigen hier zouden dit pakje moeten herkennen, toch Burdie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En O. is vandaag ineens 11 maanden. Hoe is dat gebeurd?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:28 schreef LeSage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet je wel van het bankhangen? Hoe gaan jullie uitstapjes?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:38 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik post niet zo heel veel, omdat mijn hoofd echt een vergiet is en ik dus tweederde ben vergeten voor ik kan reagerenen mijn dagen bestaan vooral uit heel veel bankhangen en dat is ook niet het meest enerverende om over te vertellen natuurlijk
![]()
En ik wil ook naar buiten maar het regent al de hele dag. Het is nog niet langer dan 15 min aaneengesloten droog geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |