SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk: jodium. Vroeger hadden veel mensen daar een tekort aan en daarom werd besloten het toe te voegen aan broodzout (inmiddels bakkerszout) onder het mom van "iedereen eet brood".quote:Op zondag 3 september 2017 20:23 schreef Franny_G het volgende:
Gaat het nu echt om het brood of om wat anders?
Oh ik hoor hier nog niet. Maar wat een knapperd! En dat pakje is geweldigquote:Op maandag 4 september 2017 16:53 schreef Lemijn het volgende:
Even patsen met mijn 5 weken oude jongetje dat net zowaar een minuut of 10 wilde gymnastieken in de box. Toen werd het piepen en na oppakken viel hij binnen no time tegen me aan in slaap, dus nu zit ik weer met liefde en een beetje dorst vanwege de slechte voorbereidingen wederom met 'm op de bank.
[ afbeelding ]
Sommigen hier zouden dit pakje moeten herkennen, toch Burdie?
quote:Op maandag 4 september 2017 16:53 schreef Lemijn het volgende:
Even patsen met mijn 5 weken oude jongetje dat net zowaar een minuut of 10 wilde gymnastieken in de box. Toen werd het piepen en na oppakken viel hij binnen no time tegen me aan in slaap, dus nu zit ik weer met liefde en een beetje dorst vanwege de slechte voorbereidingen wederom met 'm op de bank.
[ afbeelding ]
Sommigen hier zouden dit pakje moeten herkennen, toch Burdie?
Dat vraagt ook om een foto!quote:Op maandag 4 september 2017 19:47 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hadden vandaag trouwens ons even lang uit de buik als er in-jubileum. Guppy is 42w4d oud![]()
.
Om het te vieren mocht hij een dag naar de gastouder, en vanavond kreeg hij een manbun in z'n haar.
Dit hou ik mezelf ook dagelijks voor, als ik alweer een hele dag op de bank lig omdat ze alleen maar op me wil liggen: er komt een dag dat ik het ga missenquote:Op maandag 4 september 2017 20:42 schreef ReginaFalange het volgende:
Heb een beetje heimwee naar die tijd dat ze gewoon alleen maar op je buik willen slapen. <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag in zijn hummetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |