Laten we hopen dat de temperatuur in die teringParadiso een keer goed is geregeld en dat ze zich gewoon houden aan het maximaal aantal kaartjes.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
Ik heb wel zo teringveel zin in LCD Soundsystem. Bohh. Ik kreeg van Shut up and play the hits! altijd al kippenvel en nu ga ik ze echt zienIn de tempel die Paradiso is
Was gisteren verder prima.quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de temperatuur in die teringParadiso een keer goed is geregeld en dat ze zich gewoon houden aan het maximaal aantal kaartjes.
Heb er in ieder geval ook heel veel zin in!![]()
![]()
Alleen in Paradiso/Melkweg. Verder heb ik me nog nooit geergerd :-)( (ja bij festivals misschien)quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Norrage klaagt graag over het publiek en/of de drukte.
Kostte het veel tijd om binnen te komen met dat ID checken van je kaartjes??quote:
HMH ook. En Ziggo.quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alleen in Paradiso/Melkweg. Verder heb ik me nog nooit geergerd :-)( (ja bij festivals misschien)
Ik ben altijd positief over de HMH. Over de Ziggo inderdaad niet, maar dat ligt niet aan drukte. En in Tivoli al helemaal niet. Klagen over publiek en gepraat misschien weer wel. Er moet natuurlijk wel altijd íets te klagen zijnquote:Op dinsdag 12 september 2017 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
HMH ook. En Ziggo.
En Tivoli vast ook wel eens.
Dat weer wel. We hebben een half uur buiten in de regen moeten staan helaas... We kwamen rond 19:45 bij Paradiso aan en waren 20:15 binnen. De band begon overigens om 20:45.quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kostte het veel tijd om binnen te komen met dat ID checken van je kaartjes??
Beetje op tijd proberen te zijn dusquote:Op dinsdag 12 september 2017 15:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat weer wel. We hebben een half uur buiten in de regen moeten staan helaas... We kwamen rond 19:45 bij Paradiso aan en waren 20:15 binnen. De band begon overigens om 20:45.
Ja, of dus juist vrij laat.quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beetje op tijd proberen te zijn dus
Ach, vanavond lijkt het droog te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |