Ja, maar die zit in de lappenmand. Is vorig jaar toch geblesseerd teruggekomen met een dikke knie? Volgens mij is die nog altijd niet opgelapt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zal vast Plan C(helsea) zijn met een huurling, ook een Brazliliaan geloof ik
Oh, ik heb geen idee wie het is, wist alleen zijn Nationaliteit nogquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar die zit in de lappenmand. Is vorig jaar toch geblesseerd teruggekomen met een dikke knie? Volgens mij is die nog altijd niet opgelapt.
Kenedy ging dat over.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen idee wie het is, wist alleen zijn Nationaliteit nog
Hoeft niet, Toon komt hem wel halen met zijn leasebak, kan ie eindelijk zijn kantoortje uitquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:52 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ik kom hem vanuit Amsterdam gratis brengen op mijn fiets...
Oh ja die gozerquote:
Dat was al duidelijk, maar bedankt Hansquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:00 schreef Caland het volgende:
http://www.ed.nl/psv/psv-(...)gn=socialsharing_web
Op naar plan C
Wat verrassend....twitter:ErikvHaren twitterde op donderdag 31-08-2017 om 13:00:38Het is duidelijk dat #PSV de tol betaalt voor lang vasthouden aan eerste optie Santos. Nieuwe linksback komt nu aan op laatste moment. reageer retweet
Graag gedaan Fonsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk, maar bedankt Hans
Die "PSV-watchers" zonder connecties die niks zinnigs te zeggen hebben...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:06 schreef Doublepain het volgende:
Wat verrassend....twitter:ErikvHaren twitterde op donderdag 31-08-2017 om 13:00:38Het is duidelijk dat #PSV de tol betaalt voor lang vasthouden aan eerste optie Santos. Nieuwe linksback komt nu aan op laatste moment. reageer retweet
Idd. Zo kan ik het ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die "PSV-watchers" zonder connecties die niks zinnigs te zeggen hebben...
Ritzmaier zal wel niet beter zijn dan Paal toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:39 schreef Ciscus het volgende:
Gewoon Paal neerzetten, en soms met Isimat, Schwaab en Luckassen centraal én Ramselaar (links) en Arias op de flanken. Komt goed, komt goed.
Ritzmaier op linksback gaat m dus echt niet worden? Is dat gek gedacht?
Tsja, dan is het 2009-2014 all over again. Maar dan nog kutter.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:39 schreef Ciscus het volgende:
Ritzmaier op linksback gaat m dus echt niet worden? Is dat gek gedacht?
Dit riekt allemaal meer naar 'paniek' dan 'topsportklimaat' toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:49 schreef Scarface88 het volgende:
Haha zei ik het niet gisteren? Dat plan B uit de Eredivisie zou komenVoorspelbaar weer onze Brands.
En plan C uit de Jupiler League?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:49 schreef Scarface88 het volgende:
Haha zei ik het niet gisteren? Dat plan B uit de Eredivisie zou komenVoorspelbaar weer onze Brands.
True. Mooi dat ik nu op meerdere fronten in ieder geval gelijk krijg. Werd door sommigen hier afgeschilderd als pessimistquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dit riekt allemaal meer naar 'paniek' dan 'topsportklimaat' toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |