abonnement Unibet Coolblue
pi_173489069
Hai,

Ik ga voor een vrijgezellenfeest wat opdrachten bedenken voor de vrijgezel.
Het resultaat van de opdracht moet meetbaar zijn, want er wordt ook tegen elkaar gespeeld.

Bijvoorbeeld 'zo veel mogelijk handtekeningen fiksen voor een goed doel'.

Hebben jullie ideeën uit ervaring bijvoorbeeld? Help me dan 8-)

Bvd
Als het maar goed klinkt.
pi_173489314
Wat een kutopdracht man laat die vent gewoon met rust lekker met zijn allen pilsen/eten en niet van dat domme gedoe of een pak aan
Ik zwaai naar dieren.
pi_173489963
Dat doen toch alleen maar wijfen man. :')

Ga lekker de kroeg in ofzo
pi_173490168
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:35 schreef Geerd het volgende:
Wat een kutopdracht man laat die vent gewoon met rust lekker met zijn allen pilsen/eten en niet van dat domme gedoe of een pak aan
Nee. We gaan een weekend en 1 middag wordt van dit soort spul. Het hoeft ook niet naar btw, zoals ik zei: wij doen mee. Fair enough lijkt me.
Als het maar goed klinkt.
pi_173490213
Kun je niet iets doen voor een goed doel?
Mon 'en!
pi_173490253
Poepen voor het huis van Jan Smit?
pi_173490366
Zoveel mogelijk prostituees neuken binnen een vastgestelde tijd (je moet bij iedere prostituee een orgasme bereiken). Anders een drankspelletje of zo. Niet van die maatschappelijk verantoorde onzin. Daar wordt niemand blij van.
pi_173492172
Lullen zijn meetbaar
U MAD?
pi_173493985
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Lullen zijn meetbaar
Levert te veel discussie op.
pi_173493996
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:35 schreef Geerd het volgende:
Wat een kutopdracht man laat die vent gewoon met rust lekker met zijn allen pilsen/eten en niet van dat domme gedoe of een pak aan
Dat dus.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173495936
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:08 schreef AnanYaw het volgende:
Zoveel mogelijk prostituees neuken binnen een vastgestelde tijd (je moet bij iedere prostituee een orgasme bereiken). Anders een drankspelletje of zo. Niet van die maatschappelijk verantoorde onzin. Daar wordt niemand blij van.
Zoiets.
pi_173496188
Weer zo'n TS die denkt wat 'leuks' te organiseren bij een vrijgezellenfeest :')

Snap je dan niet wat mannen willen? We willen geen stomme spelletjes of opdrachten.

We willen gewoon bier drinken, vlees eten en wiet roken: kortom gewoon chillen. Snap dat nou es verdomme.
There are only 151 Pokémon.
pi_173496209
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 06:14 schreef Eenskijken het volgende:
Weer zo'n TS die denkt wat 'leuks' te organiseren bij een vrijgezellenfeest :')

Snap je dan niet wat mannen willen? We willen geen stomme spelletjes of opdrachten.

We willen gewoon bier drinken, vlees eten en wiet roken: kortom gewoon chillen. Snap dat nou es verdomme.
En een paar vrouwtjes om naar te kijken.
pi_173519184
Kansloze reacties hier.
Tuurlijk ga je later op de dag (na het avondeten) "gewoon" kroegentocht doen en dus zuipen enz.

Maar 's middags mag je hem best wat onzinnige opdrachten uit laten voeren (tussen het pinten drinken door). Hij moet wel een beetje voor lul staan op zijn eigen vrijgezellenfeest.

Ik heb wel wat leuke dingen die wij met verschillende vrijgezellenfeesten hebben gedaan. Hier kom ik van het weekend wel op terug...
pi_173538084
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 06:09 schreef Cracker26 het volgende:
Kansloze reacties hier.

Hij moet wel een beetje voor lul staan op zijn eigen vrijgezellenfeest.

Waarom precies ?
pi_173538104
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 06:09 schreef Cracker26 het volgende:
Kansloze reacties hier.
Tuurlijk ga je later op de dag (na het avondeten) "gewoon" kroegentocht doen en dus zuipen enz.

Maar 's middags mag je hem best wat onzinnige opdrachten uit laten voeren (tussen het pinten drinken door). Hij moet wel een beetje voor lul staan op zijn eigen vrijgezellenfeest.

Ik heb wel wat leuke dingen die wij met verschillende vrijgezellenfeesten hebben gedaan. Hier kom ik van het weekend wel op terug...
Waarom moet je voor lul staan??
Ik zwaai naar dieren.
pi_173538111
Moet iemand mij echt eens uitleggen waarom er altijd van die gekke dingen moeten gebeuren....
Omdat het daarna niet meer kan bier drinken ofzo ?/

Of lol maken als je getrouwd bent ?
Ik zwaai naar dieren.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 2 september 2017 @ 07:33:34 #18
186611 Haags
pi_173538263
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 06:41 schreef Geerd het volgende:
Moet iemand mij echt eens uitleggen waarom er altijd van die gekke dingen moeten gebeuren....
Omdat het daarna niet meer kan bier drinken ofzo ?/

Of lol maken als je getrouwd bent ?
Ik snap dat ook niet.
Zonder wrijving geen glans
pi_173538396
pi_173538427
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 07:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet.
Compleet dronken door een stad zwalken, de rest kan ook weer even los want thuis ligt alleen spa in de koelkast....
Ik zwaai naar dieren.
pi_173538481
Ga wandelen met een groep bejaarden, knap de kantine op van het dagverblijf voor psychisch uitgedaagde kinderen, regel een sponsorloop voor het dierenasiel, ga vuil prikken in de binnenstad...

Maak je nuttig!?

Volwassen mensen die kansloze spelletjes doen op een vrijgezellendag. -O-
pi_173538713
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 06:09 schreef Cracker26 het volgende:
Kansloze reacties hier.
Tuurlijk ga je later op de dag (na het avondeten) "gewoon" kroegentocht doen en dus zuipen enz.

Maar 's middags mag je hem best wat onzinnige opdrachten uit laten voeren (tussen het pinten drinken door). Hij moet wel een beetje voor lul staan op zijn eigen vrijgezellenfeest.

Ik heb wel wat leuke dingen die wij met verschillende vrijgezellenfeesten hebben gedaan. Hier kom ik van het weekend wel op terug...
Nou, hossa, wat leuk zeg. Droevigere vrijgezellenfeesten bestaan niet; waar de vrijgezel dan verkleed lullollies moet gaan verkopen op een vol terras. Wat ben je dan voor sneue vriendengroep zeg.

Lekker met z'n allen BBQ'en en zuipen is meer dan prima. Al dat 'opdrachten' gelul :').!!! Gaat allemaal ten koste van de netto zuip tijd.
U MAD?
pi_173538842
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 06:09 schreef Cracker26 het volgende:
Kansloze reacties hier.
Tuurlijk ga je later op de dag (na het avondeten) "gewoon" kroegentocht doen en dus zuipen enz.

Maar 's middags mag je hem best wat onzinnige opdrachten uit laten voeren (tussen het pinten drinken door). Hij moet wel een beetje voor lul staan op zijn eigen vrijgezellenfeest.

Ik heb wel wat leuke dingen die wij met verschillende vrijgezellenfeesten hebben gedaan. Hier kom ik van het weekend wel op terug...
jij bent de enige die kansloos is hier. flikker op met je opdrachtjes zeg
There are only 151 Pokémon.
pi_173538860
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:19 schreef Jopie78 het volgende:
Ga wandelen met een groep bejaarden, knap de kantine op van het dagverblijf voor psychisch uitgedaagde kinderen, regel een sponsorloop voor het dierenasiel, ga vuil prikken in de binnenstad...

Maak je nuttig!?

Volwassen mensen die kansloze spelletjes doen op een vrijgezellendag. -O-
Pre-cies. Daarna heb je wel bier verdiend :)
Mon 'en!
pi_173539654
Ik zou dat feestje maar bewaren voor als de scheiding komt na 2 schreeuwkinderen. ;)
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')