Een van de kandidaten in het nieuwe seizoen is namelijk de 32-jarige Ben, die een Nederlandse achtergrond heeft. Zijn moeder is Nederlands en zijn vader Nederlands-Indonesisch. In het nieuwe seizoen doet hij zijn afkomst eer aan. Zo kookt hij in de allereerste aflevering zelfs stamppot!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Duitse achternaam ofzo, voornaam was simpel dacht ik, Ben ofzo?
Weinig knappe/leuke vrouwen tot nu toe gespotquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:01 schreef WheeleE het volgende:
Sam kookt/oogt ook best lekker overigens
Paar jaar geleden al iemand zien struikelen. Dus komt wel vaker in beeldquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:17 schreef essnhills het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd waarom dat nooit gebeurd, of ze dat eruit editten ofzo. Maar blijkbaar niet
Ahquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Paar jaar geleden al iemand zien struikelen. Dus komt wel vaker in beeld
toch wel denk ik, want ze moeten toch de minst goede 4 kiezen voor de eliminatiequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:20 schreef franklop het volgende:
Gaan ze nou iedereen proeven? Nee toch zeker
Welkom!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:31 schreef Nizno het volgende:
nou een bord laten vallen is toch wel een tegenvaller![]()
Ik val er net in... iets met in slaap vallen op de bank rond 5u
toen met die karretjes door de gang rennen toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Paar jaar geleden al iemand zien struikelen. Dus komt wel vaker in beeld
txquote:
Ook iemand in keuken zelf geloof ik, zonder karretjes. Sowieso iemand wel keer uitgegleden maar zonder eten dacht ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen met die karretjes door de gang rennen toch?
ja zonder eten lukt ze wel, rennen naar die koelkasten en terug enzo...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook iemand in keuken zelf geloof ik, zonder karretjes. Sowieso iemand wel keer uitgegleden maar zonder eten dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |