Een van de kandidaten in het nieuwe seizoen is namelijk de 32-jarige Ben, die een Nederlandse achtergrond heeft. Zijn moeder is Nederlands en zijn vader Nederlands-Indonesisch. In het nieuwe seizoen doet hij zijn afkomst eer aan. Zo kookt hij in de allereerste aflevering zelfs stamppot!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Duitse achternaam ofzo, voornaam was simpel dacht ik, Ben ofzo?

Weinig knappe/leuke vrouwen tot nu toe gespotquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:01 schreef WheeleE het volgende:
Sam kookt/oogt ook best lekker overigens

Paar jaar geleden al iemand zien struikelen. Dus komt wel vaker in beeldquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:17 schreef essnhills het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd waarom dat nooit gebeurd, of ze dat eruit editten ofzo. Maar blijkbaar niet

Ahquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Paar jaar geleden al iemand zien struikelen. Dus komt wel vaker in beeld

toch wel denk ik, want ze moeten toch de minst goede 4 kiezen voor de eliminatiequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:20 schreef franklop het volgende:
Gaan ze nou iedereen proeven? Nee toch zeker

Welkom!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:31 schreef Nizno het volgende:
nou een bord laten vallen is toch wel een tegenvaller
Ik val er net in... iets met in slaap vallen op de bank rond 5u

toen met die karretjes door de gang rennen toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Paar jaar geleden al iemand zien struikelen. Dus komt wel vaker in beeld

txquote:

Ook iemand in keuken zelf geloof ik, zonder karretjes. Sowieso iemand wel keer uitgegleden maar zonder eten dacht ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen met die karretjes door de gang rennen toch?

ja zonder eten lukt ze wel, rennen naar die koelkasten en terug enzo...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook iemand in keuken zelf geloof ik, zonder karretjes. Sowieso iemand wel keer uitgegleden maar zonder eten dacht ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |