Lekker tochquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:56 schreef zoem het volgende:
Nu weten alleen 'insiders' nog wat het betekent
Als je bij deeltje 37 nog niet bent aangesloten dan gaat er iets misquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:56 schreef zoem het volgende:
Nu weten alleen 'insiders' nog wat het betekent
en nu ben je rauw?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:57 schreef WheeleE het volgende:
Ja hoi
Was ff te gaar om mee te posten.
Ik ben om op te etenquote:
Te gaar is niet lekker, het moet precies goed verhit zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:57 schreef WheeleE het volgende:
Ja hoi
Antikliekjes *brr*quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lekker tochMinder last van antikliekjes
Oeiquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:57 schreef WheeleE het volgende:
Ja hoi
nou als het te gaar is geweest dan hoef ik het niet meer....... let nou op de cuissonquote:
zn haar zit ook iets te hoogquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:58 schreef WheeleE het volgende:
Raymond 2.0 vliegt een beetje uit de bocht met z'n toetje
Ik ben meer een rustiek boerengerecht. Komt niet op een grammetje meer of minder of een paar extra minuutjes op het vuurquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou als het te gaar is geweest dan hoef ik het niet meer....... let nou op de cuisson
Topzwaar en uit balans, dat gaat ten koste van je mousse.quote:
En als dat niet zo is hebben ze wel heel veel kostbare tijd aan hem verspildquote:
Moet nog plassen, dus primaquote:
ja daar hebben ze ook al te veel tijd aan verspild dusquote:
Pam!quote:
lekker hoorrrrrrquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:21 schreef WheeleE het volgende:
Niet 1 maar 2 vellen oneetbaar plastic in je dessert
ja als ze die er nog af had gehaald was ze gered geweest ook nog.... door de reserveplaatjesveldingenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:21 schreef essnhills het volgende:
Dat zat ik me net af te vragen, zit dat vel er niet meer omheen aan de binnenkant
op t tweede gezicht zijn er korreltjesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:22 schreef franklop het volgende:
Brandon ook wel aardig gedaan dus op eerste gezicht
Ja, maar zo kan ze nooit door natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker hoorrrrrr
[..]
ja als ze die er nog af had gehaald was ze gered geweest ook nog.... door de reserveplaatjesveldingen
Arum gaat doorquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar zo kan ze nooit door natuurlijk
ja, ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:25 schreef Nizno het volgende:
ga je me nou vertellen dat dat plastic beiden buiten de chocolade zat?? ze had 1 er buiten en 1 er binnen toch??
ik snap het ook niet.....quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja, ik snap het ook niet.
Dat hadden we toch moeten zien met het snijden ?
goedkope Chinese rommelquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:27 schreef WheeleE het volgende:
Oei, dat zijn wel een paar ietwat alternatief uitziende creaties
neequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:31 schreef essnhills het volgende:
Zou wel sneu zijn voor haar.
Kunnen ze niet stiekem een extra schort smokkelen?
wat onaardigquote:
zo ben ikquote:
Wat een onzin, zo ken ik je heul nietquote:
ghighi dan moet je me toch beter leren kennenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een onzin, zo ken ik je heul niet
Neujquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ghighi dan moet je me toch beter leren kennen
geeft niequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:33 schreef essnhills het volgende:
Oh,dat was ook niet heel aardig van mij he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |