Ik heb op moment van schrijven net een paar van die worsten, Kartoffelsalat en brood in m'n mik!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Ik mag nog 181kcal eten vandaag maar ik laat het erbij. Ongelooflijk sterk al zeg ik het zelf.
Daar kunnen niet nader te noemen gore varkens nog wat van leren
Corpulente zak hooi dat je er bent.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb op moment van schrijven net een paar van die worsten, Kartoffelsalat en brood in m'n mik!..
Nieuw woord geleerd in de haven vandaag?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Corpulente zak hooi dat je er bent.
Ik mag er nog 800. Er gaat iets mis.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Ik mag nog 181kcal eten vandaag maar ik laat het erbij. Ongelooflijk sterk al zeg ik het zelf.
Daar kunnen niet nader te noemen gore varkens nog wat van leren
Dat kan je wel zeggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik mag er nog 800. Er gaat iets mis.
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef Saind het volgende:
Hm vandaag voor het eerst in een week ofzo echt walgelijk veel zin in een peuk
Rustdag, ook niet gesport vandaag dus lekker lekker.quote:
Als je nu rookt moet je later in je leven weer stoppen en dan moet je alle moeite die je dit keer hebt gedaan weer opnieuw doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef Saind het volgende:
Hm vandaag voor het eerst in een week ofzo echt walgelijk veel zin in een peuk
Je bent zelf een 0.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Uit nieuwsgierigheid keek ik even naar user 4045. Valt het jullie ook op hoe ongelooflijk veel nullen hij in zijn profiel heeft staan?
Kenneth Verburg
Vind het wel wack dat je op van die willekeurige momenten ineens echt kapot veel zin kunt krijgen, uit het nietsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nu rookt moet je later in je leven weer stoppen en dan moet je alle moeite die je dit keer hebt gedaan weer opnieuw doen.
Voor meer motiverende spreuken kunnen mensen mij altijd dm-en
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nu rookt moet je later in je leven weer stoppen en dan moet je alle moeite die je dit keer hebt gedaan weer opnieuw doen.
Voor meer motiverende spreuken kunnen mensen mij altijd dm-en
Ja, in de eerste 3 maanden blijf je dat soort dingen toch houden dat je getriggerd wordt door iets.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het wel wack dat je op van die willekeurige momenten ineens echt kapot veel zin kunt krijgen, uit het niets
GGMM wil dat wel van mij. Gelukkig.quote:
Even kijken of ik in het verleden ooit dm's van jou gehad heb. Ik kan het me niet herinneren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
GGMM wil dat wel van mij. Gelukkig.
Bedankt nog daarvoorquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik kreeg wel ooit een dm van nap. Met de vraag of ik een stuk tekst op taalfouten wilde controleren
napo noemde mij 'thundernurd' in dmquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik kreeg wel ooit een dm van nap. Met de vraag of ik een stuk tekst op taalfouten wilde controleren
Wellicht ooit in een heel ver verleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even kijken of ik in het verleden ooit dm's van jou gehad heb. Ik kan het me niet herinneren.
Waar ging dat eigenlijk over? Ik zie smileys, dus het was vast grappig van beide kanten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Holy Moly (zo is het niet te lezen toch?)
Op een Macbook welquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Holy Moly (zo is het niet te lezen toch?)
Klopt, we hebben elkaar kostelijk vermaakt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar ging dat eigenlijk over? Ik zie smileys, dus het was vast grappig van beide kanten.
Als je recentelijk een vriend bent verloren door dit soort praktijken gaat dat je blijkbaar niet in de koude kleren zitten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat hap jij makkelijk tegenwoordig
Was Elan een goede vriend van jou dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je recentelijk een vriend bent verloren door dit soort praktijken gaat dat je blijkbaar niet in de koude kleren zitten.
Mijn excuses.
Nee, en ik vind het ook niet leuk dat je dit insinueert.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was Elan een goede vriend van jou dan?
Oh dat begrijp ik volkomen. Sorry dat ik zo'n ongepaste grap maak terwijl je dit recent nog is overkomenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je recentelijk een vriend bent verloren door dit soort praktijken gaat dat je blijkbaar niet in de koude kleren zitten.
Mijn excuses.
haha GGMM stottertquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:08 schreef GGMM het volgende:
Grapje JanCees, je bent niet d.. uh.. nou je bent geen hoe.. nou ja..
Nee, laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |