Ik ben echt al heel lang geleden gestopt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij rooktenaja gelukkig niet.
Niet geklikt.quote:
Dat is een juiste constateringquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar jullie zijn geen vrienden meer?
Deep House, Tech House, Future House....quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dit versta ik onder deep house.. Hoewel grote snobs dan ik dit zullen classificeren als house.. Enfin..
Niet geklikt.quote:
Jazekerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Over spannende levens gesproken; krijg je al minder advertenties op Facebook?
Wacht even, ga je me nou vertellen dat het gewerkt heeft?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JazekerIk zie nu enkel nog waarvoor ik facebook heb, namelijk statusupdates van vrienden
Ik niet.. Genrebenamingen schrijf je altijd met kleine letters, tenzij eerste letter van de zin, enfin..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deep House, Tech House, Future House....
Ik vind alles prima
Het is nog steeds een dagelijkse strijd tegen allerlei nonsens, maar reclames van RTL, Toyota, Nike, ad.nl etc. heb ik allang niet meer. Overduidelijk veel minder reclame. het is nu alleen zo nu & dan nog wat flutzooi.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wacht even, ga je me nou vertellen dat het gewerkt heeft?![]()
Geklikt, maar niet mijn ding.quote:
Hm oke. Had ik niet verwachtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog steeds een dagelijkse strijd tegen allerlei nonsens, maar reclames van RTL, Toyota, Nike, ad.nl etc. heb ik allang niet meer. Overduidelijk veel minder reclame. het is nu alleen zo nu & dan nog wat flutzooi.
Vreemd, zie het overal anders staan namelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik niet.. Genrebenamingen schrijf je altijd met kleine letters, tenzij eerste letter van de zin, enfin..
Powerpointsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Speerpunten, Dirk Kuyt.
Ok Feyenoord....
[ afbeelding ]
Gaat dit over?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Speerpunten, Dirk Kuyt.
Ok Feyenoord....
[ afbeelding ]
Maar de gemiddelde internetredacteur is dan ook kut in correct Nederlands..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vreemd, zie het overal anders staan namelijk
Andere vraag dan; waar komt deze slide uit? Wat is de presentatie?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over Feyenoord en Dirk Kuyt blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |