Wel fijn dat hij dat weet te combineren met een uitzonderlijk talent voor glijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:04 schreef Slobeend het volgende:
Kelderman beweerde meestal goed te zijn in de regen. Maar rest van de Vuelta weinig regen meer waarschijnlijk.
Dat leek een vrij onschuldig virusje in de slotweek van de Tour, maar hij is er nog steeds niet van hersteld blijkbaar..quote:
Al wel meteen een verdachte opgepakt, normaal gesproken gaat dat niet zo snel..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:31 schreef Columbiafan het volgende:
Bus van Aqua Blue in brand gestoken.
quote:Im Großen und Ganzen war die Etappe wieder super hart. Es hat fünf Stunden lang geregnet, und am letzten Berg hatten wir zusätzlich noch Gegenwind. Super ekelig. Ich habe auf den letzten zwölf Kilometern nochmal 17 Minuten verloren, und habe großen Respekt vor den GC Fahrern, die da wirklich starke Leistungen abrufen. Wir sind natürlich super zufrieden mit Wilkos viertem Platz, der sich damit auch in der Gesamtwertung auf den fünften Platz vorarbeiten konnte. Das ist echt top!
Zou dat vooral met de temperatuur te maken hebben, of ook specifiek met regen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Opvallend veel renners die veel beter zijn bij regenweer trouwens.
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 31-08-2017 om 11:13:49Nope, really blocked. Never tweeted anything antagonizing but well each to their own https://t.co/E9UDhtuzmP reageer retweet
Nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Nemen jullie Rafal mee in CM vandaag?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van de zeven miljard mensen op aarde is er maar één die mij geblokt heeft op Twitter: Lance Armstrong
Dan vertrouw ik op jouw expertise en hopelijk voor de subleague pakt dat goed uitquote:
Bij z'n comeback was ik nogal mad toen hij een Twitter-oorlog tegen Bertje voerde, toen heb ik geloof ik gezegd dat 'ie niet zo moest huilenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
andersom.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:41 schreef vaarsuvius het volgende:
Keldergast krijgt toch 2 minuten aan de broek in de tijdrit?
Kelderchoke kennende gaat hij inderdaad een Rasmussen doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:41 schreef vaarsuvius het volgende:
tov van wie?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:41 schreef vaarsuvius het volgende:
Van Froome wel ja, op de rest moet hij gewoon (flink) tijd winnen, normaal gesprokenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:41 schreef vaarsuvius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |