Da's ook mijn gok.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:36 schreef Bananenpap het volgende:
Mijn voorspellingen:
- Jaime vermoordt Cersei
Zou kunnen, maar dan verwacht ik wel meer info/inzichten over de WW. Zou onlogisch zijn dat zo een eenzijdig karakter als grote winnaar uit de bus komt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:31 schreef bambino het volgende:
Heb wel een andere voorspelling.
Night King wint, iedereen gaat dood.
Laatste scene in laatste ep zie je Night King plaatsnemen op Iron Throne.
Dan close up.
Einde show.
Internet gaat stuk als dat gebeurd
Kan mij ook niet voorstellen dat het een 'happily ever after' wordt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:12 schreef Em31 het volgende:
Jon of Dany overleeft het niet, kan me niet voorstellen dat ze beide blijven leven. Zal dan wel Jon worden omdat Dany zwanger is. Laatste aflevering wordt hun zoon geboren en blijft de familienaam ook bestaan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:56 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Cersei gaat denk ik dook tijdens bevallen van een "dwerg" , (passend einde) niemand gaat op de Iron throne zitten, komt een nieuw politiek systeem (denk zoals bij de nightswatch )
Dany en Jon gaan allebei dood(laten we hem zo maar blijven noemen, denk niet dat ie z,n geboorte naam aanneemt )(zouden jullie dat doen als je toch anders blijkt te heten? )
Varys zegt alleen in 2 afleveringen iets en zal denk ik ook doodgaan,
In een flashback van Cersei had een heks voorspelt dat ze drie kinderen zou krijgen. Cersei gaat dus nooit bevallen van een (levend) kind. Grote kans dat ze voor haar bevalling wordt vermoord.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:56 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Cersei gaat denk ik dook tijdens bevallen van een "dwerg" , (passend einde) niemand gaat op de Iron throne zitten, komt een nieuw politiek systeem (denk zoals bij de nightswatch )
Dany en Jon gaan allebei dood(laten we hem zo maar blijven noemen, denk niet dat ie z,n geboorte naam aanneemt )(zouden jullie dat doen als je toch anders blijkt te heten? )
Varys zegt alleen in 2 afleveringen iets en zal denk ik ook doodgaan,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |