Geen idee hoe ie heet, maar als je boudisque uitloopt richting dump 2000 zit ie ergens links. Kan niet missen.
quote:ik ben al lid van large, maar ik wil net de shirts die niet in de large staan
Op maandag 16 december 2002 20:10 schreef -En4Cer- het volgende:
www.large.nl kun je ze wel bestellen.. allemaal van dat soort shit..
quote:Die winkel die gerund wordt door die Indiaers of Hindoestanen of zoiets
Op maandag 16 december 2002 20:11 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
De "zigeunerwinkel".Geen idee hoe ie heet, maar als je boudisque uitloopt richting dump 2000 zit ie ergens links. Kan niet missen.
quote:Die winkel is lachen, joh!
Op maandag 16 december 2002 20:17 schreef amnesiac het volgende:[..]
Die winkel die gerund wordt door die Indiaers of Hindoestanen of zoiets
quote:Die hond heb ik er nog nooit gezien
Op maandag 16 december 2002 20:19 schreef Herne_the_Hunter het volgende:[..]
Die winkel is lachen, joh!
Die hond wordt ook altijd mega aggressief als die mensen iemand niet vertrouwen. Meteen zwaar grommen.
En ik heb er mijn Skinny Puppy t-shirts vandaan, die krengen vind je bijna nergens.
quote:der zijn dus veel metal shirts die je niet in bijv. de large vind?
Op maandag 16 december 2002 20:19 schreef Herne_the_Hunter het volgende:[..]
En ik heb er mijn Skinny Puppy t-shirts vandaan, die krengen vind je bijna nergens.
quote:OK maar het is iig wel een gezellig zaakje
Op maandag 16 december 2002 20:22 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Achter/onder de toonbank.
quote:Dat nou ook weer niet, maar soms wil je er nog wel eens een oud juweeltje aantreffen.
Op maandag 16 december 2002 20:21 schreef rapedraper het volgende:[..]
der zijn dus veel metal shirts die je niet in bijv. de large vind?
quote:Ja Jozzy, daar ben ik ook benieuwd naar.. Weet iemand er een in ROTTERDAM??
Op maandag 16 december 2002 20:16 schreef Jozzy het volgende:
En weet iemand een goede in ROTTERDAM??
quote:De Large heeft een winkel in Rotterdam.
Op maandag 16 december 2002 20:32 schreef Jozzy het volgende:[..]
Ja Jozzy, daar ben ik ook benieuwd naar.. Weet iemand er een in ROTTERDAM??
In amsterdam heb ik eigenlijk geen idee
quote:Als je nog anderhalve maand geduld hebt, ben ik weer terug en ik doe vrijwel al mijn bandshirts de deur uit
Op maandag 16 december 2002 20:02 schreef rapedraper het volgende:
waar zou ik terecht kunnen voor metal t-shirts. ik zoek het liefst een winkel in amsterdam, iemand suggesties???
btw boudisque ben ik al geweest en ken ik dus al....
quote:hmm..zit die gewoon in die grote winkelstraat? Ik ga nl a.s. zaterdag naar amsterdam en ben op zoek naar een gothic shirt (die zijn moeilijk te vinden!!). Dat er iemand daar een skinny puppy shirt vond verrast me zeer, dus dat is de plek waar ik heen moet. Is dat niet die winkel die zo ontzettend veel patches verkoopt die in plastice bakjes aan de muur hangt?
Op maandag 16 december 2002 20:11 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
De "zigeunerwinkel".Geen idee hoe ie heet, maar als je boudisque uitloopt richting dump 2000 zit ie ergens links. Kan niet missen.
quote:Wat versta je onder een Gothic shirt
Op dinsdag 17 december 2002 17:00 schreef Morgil het volgende:[..]
hmm..zit die gewoon in die grote winkelstraat? Ik ga nl a.s. zaterdag naar amsterdam en ben op zoek naar een gothic shirt (die zijn moeilijk te vinden!!). Dat er iemand daar een skinny puppy shirt vond verrast me zeer, dus dat is de plek waar ik heen moet. Is dat niet die winkel die zo ontzettend veel patches verkoopt die in plastice bakjes aan de muur hangt?
Trouwens, het is dat zaakje idd. Als je van de Boudisque komt zit het net na een fotozaak als ik het me goed kan herinneren.
Het heet "De sjurt sjop" geloof ik
quote:ik bedoelde dus van een gothic band, moet nog steeds iets hebben van l'ame immortelle of wolfsheim, maar dan ga ik in die winkel eens goed zoeken dan:)
Op dinsdag 17 december 2002 17:30 schreef Elegy het volgende:[..]
Wat versta je onder een Gothic shirt
van een Gothic band, of bedoel je zo'n ding met ruches enzo?
Trouwens, het is dat zaakje idd. Als je van de Boudisque komt zit het net na een fotozaak als ik het me goed kan herinneren.
Het heet "De sjurt sjop" geloof ik
quote:Die zul daar hoogstwaarschijnlijk ook niet vinden denk ik. Kan je het beter bij Displeased Records proberen, of in de Boudisque zelf, heben ze soms ook nog wel eens wat
Op dinsdag 17 december 2002 18:13 schreef Morgil het volgende:[..]
ik bedoelde dus van een gothic band, moet nog steeds iets hebben van l'ame immortelle of wolfsheim, maar dan ga ik in die winkel eens goed zoeken dan:)
quote:bedankt! Bij displeased hebben ze vrijwel geen gothic shirts:( ik kijk bij de boudisque wel:)
Op dinsdag 17 december 2002 19:10 schreef Elegy het volgende:[..]
Die zul daar hoogstwaarschijnlijk ook niet vinden denk ik. Kan je het beter bij Displeased Records proberen, of in de Boudisque zelf, heben ze soms ook nog wel eens wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |