Samen met Aldemar, nog een stukje voor het peloton.quote:
Mohoric is wel goed hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Samen met Aldemar, nog een stukje voor het peloton.
klopt.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:35 schreef Columbiafan het volgende:
Nu fingers crossen dat Lenny het ravijn niet inrijdt.
Dat hadden ze allang moeten doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:35 schreef Szura het volgende:
Zou Orica straks Yaids2 in de strijd gooien?
Geen idee hoe z'n dalerskwaliteiten zijn. Dit is z'n eerste goede rit deze Vuelta, zou zonde zijn mocht ie niets meer voor Oomen kunnen doen.quote:
Hadden ze beter Heek gestuurd, die staat zo ver door pech en niet door slechte poten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:37 schreef papert het volgende:
Misschien wil Orica gewoon de Etappe winnen met Simon.
Dan hadden ze Haig wel gestuurd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:37 schreef papert het volgende:
Misschien wil Orica gewoon de Etappe winnen met Simon.
Op zich doet Orica dit prima toch? Voor de ritoverwinning rijden, mannetje vooruit sturen... Alleen waarschijnlijk zijn Sky en Froome gewoon veel te sterk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:36 schreef Wombcat het volgende:
De Vuelta is al net zo saai als de Tour
Inderdaad, vooraan gaat het niet eens hard.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Armee daalt als een oud wijf.
Nogal ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Armee daalt als een oud wijf.
Eerste secondes dat ik kijk toen ik las dat het regende.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:36 schreef Wombcat het volgende:
De Vuelta is al net zo saai als de Tour
Giro Wiggo gaat nooit overtroffen worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo traag zien dalen.
Oh, dat was ook wel leuk ja. Die ging zo langzaam dat ie niets anders meer kon doen dan vallen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Giro Wiggo gaat nooit overtroffen worden.
Wij zijn viesMADquote:
Dat is wat Sky altijd doet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:55 schreef hhh38 het volgende:
Het verschil anderhalve minuut op laten lopen in een afdaling
Wat heb ik gemist tot nu toe?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het een prima leuke etappe tot nu toe
sorryquote:
zou de Cauwer niet de neiging krijgen hem een klap te gevenquote:
Zijn die Fransozen goed inquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bardet met een ferme grimas.
wat zei ie? was bet efffw wegquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:57 schreef komrad het volgende:
[..]
zou de Cauwer niet de neiging krijgen hem een klap te geven
Mooi.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bahrain gaat wat mensen onthoofden.
Strijd om in de kopgroep te zitten, leuke kopgroep, Orica dat het dichtrijdt, mannetjes die naar de kopgroep springen (onder wie knecht van de grote uitdager van Froome), dat alles voor de slotklim. Veel meer zou ik echt niet verwachten van een etappe.quote:
Tenenkrommend jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:01 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts is zo vreselijk eigenwijs he. Man man man.
Jose ergert zich ook nogal denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:01 schreef komrad het volgende:
Wuyts doet nog een poging renners te husselen
Zaten er nog verrassend lang bij.quote:
Klopt, ik vraag me wel af waar Bennett mee bezig is, heeft ie uberhaupt al iets gedaan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zaten er nog verrassend lang bij.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wat een kuthoofd hebben de yaids ook
Ze zijn op de slotklim aan het rijden met nog een legioen lachende Sky-renners. Gras is groen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik schakel net in. Kan iemand me een kort overzicht vd stand van zaken bieden?
Een keer in de aanval geweest, maar toen kansloos gelost. Hem hadden ze niet mee moeten nemen. Sinds zijn DNF in de Tour heeft ie geen moment normaal kunnen trainen, steeds ziek geweest. Dan kom je niet mee op dit niveau.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, ik vraag me wel af waar Bennett mee bezig is, heeft ie uberhaupt al iets gedaan?
Lange klim dat ligt m beter. En voelt zich weer beter dan in de eerste week.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |