Dit is in ieder geval wel het eerste topic waar ik in heb gepostquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:23 schreef Koninglelijk het volgende:
Is dit niet -het beste topic- dat er ooit is geweest?
Mooi topic om mee te beginnen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:36 schreef MRqoipqoip het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval wel het eerste topic waar ik in heb gepost
Leuke kloon weer SecretPret!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:36 schreef MRqoipqoip het volgende:
[..]
Leuk en wat was je vorige account?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:36 schreef MRqoipqoip het volgende:
[..]
geen, ik lees al jaren maar had nooit een accountquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:46 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Leuk en wat was je vorige account?
Matige reactie SecretPretquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:46 schreef MRqoipqoip het volgende:
[..]
geen, ik lees al jaren maar had nooit een account
quote:
Van harte gefeliciteerd en, mag ik wel zeggen, wat een eer om dit te mogen meemaken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:36 schreef MRqoipqoip het volgende:
[..]
Ze zijn geėvolueerd, hoed u!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:45 schreef LurkJeRot het volgende:
In mijn tijd deden Goths alleen maar aan kwartjes zoeken, en niet dit soort uitbundig gedoe
Dit is een mijlpaal in mijn levenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:39 schreef Koninglelijk het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd en, mag ik wel zeggen, wat een eer om dit te mogen meemaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |