iedereen behalve Terpstraquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tranten in kopgroepverkeren allemaal in lollervorm bij QS
Jammer dat hij na zijn overwinning in Valle d'Aosta een parodie op een wielrenner is geworden.quote:
Die overwinning kwam ook wel vanuit het enorme niets.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer dat hij na zijn overwinning in Valle d'Aosta een parodie op een wielrenner is geworden.
Dat is waar, maar toch raar dat hij daarna nooit meer in de buurt van die vorm heeft kunnen komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die overwinning kwam ook wel vanuit het enorme niets.
Sinds wanneer verkopen ze die bij de MacDonalds?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een bananeneiwitshake. Viesgoor.
Wel leuk om die uitslag nog eens na te lopen. Kom je ook opeens Oskar Svendsen tegen die de VO2 max van LeMond tot Indurain keihard wegblaast. Lachwekkende Noortjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch raar dat hij daarna nooit meer in de buurt van die vorm heeft kunnen komen.
Dit is wel een fantastisch idee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkopen ze die bij de MacDonalds?
Ik doe er goed aan om de televisie weer aan te zetten begrijp ik?quote:
Zeker, met al die Murcianen vooraan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik doe er goed aan om de televisie aan te zetten begrijp ik?
Blijf me altijd verbazen over het piepstemmetje van Valverde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeker, met al die Murcianen vooraan.
Stem en voorkomen van Chente passen beter bij elkaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blijf me altijd verbazen over het piepstemmetje van Valverde.
ken ik nietquote:
Of dat Soler, Sanchez en De Markie er niet bij zitten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:35 schreef LekkerWeertje het volgende:
Bizar dat Roson Trentin, Rojas en JVR niet kon lossen bergop.
Appelboerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Tranten of Colbrelli in Bergen? #dtv
Colbrelli is rapper.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Tranten of Colbrelli in Bergen? #dtv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |