yep. Youtube kanaal.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:13 schreef Hilmo het volgende:
Wij vinden Duplo ook geweldig. Mam bouwt vaak en ik blijf kopen(tweedehands en sale, en Ali soms) maar R bouwt alleen torens en wil ze omgooien, over een maand wordt hij 3...
Het Duplo vliegtuigje vindt hij het einde, en auto's ook maar dat is kant en klaar. Wat dad zegt zou hier absoluut niet kunnen, blauw blokje met 6 stippen pakken, ander blokje aan linkerkant
Dat zou hij totaal niet begrijpen haha. Op internet staan Duplo speel ideeën dus? Moet ik eens zoeken.
Volgende week midweek met mijn moeder en R in landalpark. Hellendoornse berg, was vorig jaar dikke hit. Nu vast ook weer
ah je bent bij de VSM geweest?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:40 schreef Hupje het volgende:
Wij waren vandaag bij een stoomtrein evenement en J heeft van de eerste tot de laatste minuut genoten. Zijn neefje was ook mee en als een soort grote broer nam hij hem bij de hand, zo lief. In de auto viel hij als een blok in slaap. En nu speelt hij alles na, met kolen scheppen en water tanken en tsjjjj
foto's kijken van de vakantiequote:Op maandag 4 september 2017 08:36 schreef Krisvc het volgende:
Iemand ervaring met peuters die prikkels moeilijk verwerken? Wij kwamen zaterdag thuis van vakantie en sindsdien is L. werkelijk onhandelbaar. Rust en geduld hebben geen effect, helaas ben ik erachter dat boos worden en geduld verliezen ook niet werkt. Vannacht is ze tussen 2 en 6 klaarwakker geweest. Daarna heeft ze nog wel even geslapen en toen ze wakker werd kwamen er hele verhalen over de vakantie uit. Rust en regelmaat aan blijven bieden om weer in haar oude ritme te komen?
Samen met haar de vakantie doorgesproken, wat ze allemaal heeft gedaan en waar ze is geweest? Eventueel met foto's erbij. Wij bespreken met Sjaak 2x per dag de dag door, tijdens het avondeten en tijdens het naar-bed-gaan. Dat blijkt voor hem het fijnst om alles te verwerken, anders had hij er ook nog best veel last van.quote:Op maandag 4 september 2017 08:36 schreef Krisvc het volgende:
Iemand ervaring met peuters die prikkels moeilijk verwerken? Wij kwamen zaterdag thuis van vakantie en sindsdien is L. werkelijk onhandelbaar. Rust en geduld hebben geen effect, helaas ben ik erachter dat boos worden en geduld verliezen ook niet werkt. Vannacht is ze tussen 2 en 6 klaarwakker geweest. Daarna heeft ze nog wel even geslapen en toen ze wakker werd kwamen er hele verhalen over de vakantie uit. Rust en regelmaat aan blijven bieden om weer in haar oude ritme te komen?
Wat fijn!quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:04 schreef lunapuella het volgende:
Na maanden drama met iedere vorm van wassen ging Ketel vandaag ineens met veel plezier in bad!Ik mocht zelfs zonder probleem zijn haren wassen. Zo heerlijk, ik zit er nog van na te genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |