abonnement Unibet Coolblue
pi_173656710
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:
niet is aangekomen om je geld terug te geven met 100GB points als compensatie. Dit met de reden zodat je eventueel een nieuwe bestelling kan doen. Dit duurt volgens hun korter dan wachten op een nieuwe resend. Ik snap ook niet waarom ze niet direct een resend doen, maar op die vraag kreeg ik geen antwoord helaas....
Bedankt voor jouw hulp en uitleg iig!
  CHI shopkeeper vrijdag 8 september 2017 @ 15:54:43 #52
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173659880
Hallo FOK,
Ik wou toch even meedelen dat we een klein succes hebben geboekt. Het is gelukt om meerdere orders eerder te laten leveren. Hieronder heb ik een lijst gemaakt. Jullie krijgen een mail om de resend/refund te bevestigen samen met je adres. Mocht je naam erbij staan, maar de mail niet hebben ontvangen. Check dan even je spam inbox.
Andere orders hoop ik op korte termijn ook vooruitgang in te boeken. Tevens is de verzendmethode Azerbaijan Mail nu helemaal uitgesloten voor Nederland. Blijkbaar was dit toch nog mogelijk voor kleine order bedragen. Door enkele gebruikers hier hebben we deze fout ontdekt en nu helemaal hersteld. Deze verzendmethode is dus nu echt niet meer beschikbaar.
Als laatste ben ik bezig voor mogelijke veranderingen in de toekomst wat betreft het beleid (2 maanden) voor een resend of refund.

pi_173661123
Ik heb 3 bestellingen die via azerbaijan air mail zijn verzonden.
1 bestelling is nog niet verzonden.
Na contact via Facebook met gearbest vertelde ze dat hij uitverkocht is en dat ik 3 opties heb na een optie te hebben gekozen wordt er helemaal niet meer gereageerd.

(WP1708300546503745
Thank you for contacting Gearbest about your order.
We are processing your order now. However, please note that the item you ordered is currently on back order.
In this case we can offer you 3 options:
Option 1: Wait a little longer.
We expect the item will be back in stock in 7-15 business days . Once we ship it we will send you an email with the delivery information.
Option 2: Exchange for another item of your choice.
Please send us the link of the product you would like to choose instead.
Option 3: Cancel and refund to your Wallet as store credit and reward you with extra points.
Please let us know which option you decide.)

Wat kan ik doen en komen mijn andere pakjes wel gewoon aan?
pi_173662757
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Hallo FOK,
Ik wou toch even meedelen dat we een klein succes hebben geboekt. Het is gelukt om meerdere orders eerder te laten leveren. Hieronder heb ik een lijst gemaakt. Jullie krijgen een mail om de resend/refund te bevestigen samen met je adres. Mocht je naam erbij staan, maar de mail niet hebben ontvangen. Check dan even je spam inbox.
Andere orders hoop ik op korte termijn ook vooruitgang in te boeken. Tevens is de verzendmethode Azerbaijan Mail nu helemaal uitgesloten voor Nederland. Blijkbaar was dit toch nog mogelijk voor kleine order bedragen. Door enkele gebruikers hier hebben we deze fout ontdekt en nu helemaal hersteld. Deze verzendmethode is dus nu echt niet meer beschikbaar.
Als laatste ben ik bezig voor mogelijke veranderingen in de toekomst wat betreft het beleid (2 maanden) voor een resend of refund.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig! Heel erg bedankt! Wat is dat oranje bij mijn gebruikersnaam btw?! :)
  CHI shopkeeper vrijdag 8 september 2017 @ 19:28:19 #55
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173664068
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:14 schreef Tuurrr het volgende:

[..]

Geweldig! Heel erg bedankt! Wat is dat oranje bij mijn gebruikersnaam btw?! :)
Kleurtjes kwam door het kopiëren van de namen en betekend niks :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:00 schreef Dem_Demmy het volgende:
Ik heb 3 bestellingen die via azerbaijan air mail zijn verzonden.
1 bestelling is nog niet verzonden.
Na contact via Facebook met gearbest vertelde ze dat hij uitverkocht is en dat ik 3 opties heb na een optie te hebben gekozen wordt er helemaal niet meer gereageerd.

(WP1708300546503745
Thank you for contacting Gearbest about your order.
We are processing your order now. However, please note that the item you ordered is currently on back order.
In this case we can offer you 3 options:
Option 1: Wait a little longer.
We expect the item will be back in stock in 7-15 business days . Once we ship it we will send you an email with the delivery information.
Option 2: Exchange for another item of your choice.
Please send us the link of the product you would like to choose instead.
Option 3: Cancel and refund to your Wallet as store credit and reward you with extra points.
Please let us know which option you decide.)

Wat kan ik doen en komen mijn andere pakjes wel gewoon aan?
Ik heb het vermoeden dat de andere 2 orders ook verloren zijn gegaan. Als je nog een paar dagen kan wachten zou ik kiezen voor optie + vragen naar een vergoeding voor het wachten. Dan krijg je vaak GB points die je kan gebruiken bij een eventuele volgende bestelling. Als je doorgeeft welke optie je zou kiezen dan kan ik dat ook nog doorgeven en het misschien zo voor je regelen. Zal wel pas tegen maandag gebeuren (weekend).
Zou je onderstaande template dan 3x willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur Resend / Refund


quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:13 schreef 1975Mark42 het volgende:

[..]

Is het volgende pakketje ook verloren gegaan? 17 augustus besteld, 18 augustus verzonden en nog niets binnen. Normaal gesproken zou ik een bestelling van Gearbest al binnen gehad hebben namelijk.

- Orderdatum: Aug 17, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708170455525007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566740NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail

Alvast bedankt!
Ik ga het voor je doorgeven en nakijken. Deze order zou nog aan kunnen komen. De orders die verloren zijn gegaan komen uit een iets eerdere periode. Kan je misschien wel alvast doorgeven of je een resend of refund zou willen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Gearbest op 08-09-2017 19:35:39 ]
pi_173664366
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:28 schreef Gearbest het volgende:

Ik ga het voor je doorgeven en nakijken. Deze order zou nog aan kunnen komen. De orders die verloren zijn gegaan komen uit een iets eerdere periode. Kan je misschien wel alvast doorgeven of je een resend of refund zou willen?
Een resend aub. Bedankt voor de snelle reactie en een fijn weekend!
  vrijdag 8 september 2017 @ 19:59:59 #57
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_173664678
Wat is het verschil tussen de verschillende priority line verzendmethoden? De ene is gratis en doet er wat langer over, en de andere kost 7 euro en is wat sneller, maar heeft dit ook invloed op het al dan niet krijgen van douanekosten?
  CHI shopkeeper vrijdag 8 september 2017 @ 20:24:54 #58
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173665174
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:45 schreef 1975Mark42 het volgende:

[..]

Een resend aub. Bedankt voor de snelle reactie en een fijn weekend!
Oke staat genoteerd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:59 schreef VdBorght het volgende:
Wat is het verschil tussen de verschillende priority line verzendmethoden? De ene is gratis en doet er wat langer over, en de andere kost 7 euro en is wat sneller, maar heeft dit ook invloed op het al dan niet krijgen van douanekosten?
Je bedoelt dan qua priority line het verschil tussen EU Express en Europe Express?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het product dat wordt besteld. De meeste producten met een hoge waarde worden gratis verzonden. De productwaarde bepaalt de verzendkosten, hoe hoger de productwaarde, des te lager de verzendkosten. Het verschil tussen de 2 methodes van Priority line zelf bestaat uit het verschil qua snelheid van de levering en qua het gewicht van het pakket. Indien het product redelijk zwaar is dan is er vaak maar 1 optie beschikbaar. Indien het een redelijk licht product (vaak onder de 2kg) is dan zijn beide methodes beschikbaar. De snellere levertijd betaal je dan vaak wat extra voor. De kans op douane kosten is in beide gevallen net zo klein zeggen ze, maar mijn gevoel zegt dat wanneer ik de iets tragere methode van priority line pak de kans toch weer wat kleiner is + het scheelt nog eens ¤7 in dit geval.
pi_173666374
Orderdatum: 30/08/2017 05:46:49 AM

- Product:Day Alarm Stopwatch Men LED Watch Analog Wristwatch

- Ordernummer:WP1708300546503745
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem:niet op voorraad
- Voorkeur Refund

Deze was niet op voorraad dus klantenservice vertelde dat ik kon kiezen.
Maar heb recent besteld dus de andere 2 bestellingen wacht ik gewoon af.

Alvast bedankt

[ Bericht 46% gewijzigd door Dem_Demmy op 08-09-2017 21:34:09 (Was niet klaar) ]
pi_173666401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ja er zijn zeer veel pakketjes verloren gegaan. Zou je een resend of refund willen? Dan kan ik deze alvast voor je klaar zetten.
Een refund graag.

- Orderdatum: 18-08-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708180540305985
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112568651NL
- Verzendmethode: CJAHAM
pi_173666661
Hoi Gearbest

Orderdatum:15-7-2017
Product:Xiaomi wireless bluetooth headphones
Ordernummer:WP1707151114483365
Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112544312NL
Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
Probleem:Pakje is al bijna twee maanden onderweg zonder noemenswaardige update. Zou je kunnen controleren hoe het er mee staat? Ik ben niet gewend om zo lang op een bestelling van Gearbest te wachten namelijk.

Bedankt voor de moeite alvast!
pi_173668000
Hmmm, na alle berichten denk ik dat deze vast ook niet meer aankomt.

Orderdatum: 3 aug
Product: Xiaomi mi band 2
Trackingnr: AEL1112555951NL
Ordernr: WWP1708030553456989
Verzendmethode: Azerbajan air mail
Probleem: Ligt sinds 17 aug bij de douane, daarna geen update meer.
Refund graag.
pi_173670597
Beste GB,

Ik heb mijn bestelling via PostNL willen laten verzenden. Dat kon die dag niet en ik kreeg van GB de tip Azarbeidjan.

Dat bleek de meest waardeloze tip tot nu toe en ik probeer al een tijdje de 60 dagenregel te ontkrachten omdat ik natuurlijk nooit voor een "over land" dienst zou hebben gekozen als dat duidelijk zou zijn aangegeven. Maar ik krijg ook van die nietszeggende flauwekulantwoorden.

Lang verhaal kort: kan deze order aub gewoon zo snel mogelijk op herhaling, maar dan met een fatsoenlijke airmail-aanbieder? Ik heb wel lang genoeg gewacht zo en iedereen weet dat die order niet meer gaat aankomen...

Thank you for contacting Gearbest.com.
We have dispatched your order W1707250951222260.
Please check your shipment details below:

※Delayed packages:
Tracking/reference number Shipping method Tracking site Shipping date Estimated time
(business days) Sku*quantity
RN003086884AZ AZRAMHQ http://www.17track.net/en/ Jul 26, 2017 06:15:43 15-20 209383902 * 1
Adrie De Ruytert
  CHI shopkeeper zaterdag 9 september 2017 @ 11:11:22 #64
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173672492
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:28 schreef Dem_Demmy het volgende:
Orderdatum: 30/08/2017 05:46:49 AM

- Product:Day Alarm Stopwatch Men LED Watch Analog Wristwatch

- Ordernummer:WP1708300546503745
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem:niet op voorraad
- Voorkeur Refund

Deze was niet op voorraad dus klantenservice vertelde dat ik kon kiezen.
Maar heb recent besteld dus de andere 2 bestellingen wacht ik gewoon af.

Alvast bedankt
Ik heb dit gemeld bij mijn contactpersoon. Heb je ook nog het support ticket nummer?
Zal wel pas maandag reactie krijgen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:29 schreef detmer het volgende:

[..]

Een refund graag.

- Orderdatum: 18-08-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708180540305985
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112568651NL
- Verzendmethode: CJAHAM
Oke heb dit gemeld en alvast klaargezet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:42 schreef Died1095 het volgende:
Hoi Gearbest

Orderdatum:15-7-2017
Product:Xiaomi wireless bluetooth headphones
Ordernummer:WP1707151114483365
Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112544312NL
Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
Probleem:Pakje is al bijna twee maanden onderweg zonder noemenswaardige update. Zou je kunnen controleren hoe het er mee staat? Ik ben niet gewend om zo lang op een bestelling van Gearbest te wachten namelijk.

Bedankt voor de moeite alvast!
Ik ga er vanuit dat je pakketje helaas verloren is gegaan. Zou je een resend of een refund willen ontvangen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:59 schreef pamelala het volgende:
Hmmm, na alle berichten denk ik dat deze vast ook niet meer aankomt.

Orderdatum: 3 aug
Product: Xiaomi mi band 2
Trackingnr: AEL1112555951NL
Ordernr: WWP1708030553456989
Verzendmethode: Azerbajan air mail
Probleem: Ligt sinds 17 aug bij de douane, daarna geen update meer.
Refund graag.
Hallo,
Hoe bedoel je dat het bij de douane ligt? Zou het kunnen zijn dat je bericht hebt gekregen van de douane om een aankoopbewijs op te sturen? Het kan namelijk zijn dat je pakketje onderschept is en dat ze hierom vragen. Ik ga het wel in ieder geval melden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 06:29 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
Beste GB,

Ik heb mijn bestelling via PostNL willen laten verzenden. Dat kon die dag niet en ik kreeg van GB de tip Azarbeidjan.

Dat bleek de meest waardeloze tip tot nu toe en ik probeer al een tijdje de 60 dagenregel te ontkrachten omdat ik natuurlijk nooit voor een "over land" dienst zou hebben gekozen als dat duidelijk zou zijn aangegeven. Maar ik krijg ook van die nietszeggende flauwekulantwoorden.

Lang verhaal kort: kan deze order aub gewoon zo snel mogelijk op herhaling, maar dan met een fatsoenlijke airmail-aanbieder? Ik heb wel lang genoeg gewacht zo en iedereen weet dat die order niet meer gaat aankomen...

Thank you for contacting Gearbest.com.
We have dispatched your order W1707250951222260.
Please check your shipment details below:

※Delayed packages:
Tracking/reference number Shipping method Tracking site Shipping date Estimated time
(business days) Sku*quantity
RN003086884AZ AZRAMHQ http://www.17track.net/en/ Jul 26, 2017 06:15:43 15-20 209383902 * 1
Hallo AdmiraalDeRuyter,
PostNL is lang niet altijd beschikbaar voor veel producten. Dit komt onder andere door de verschillende warenhuizen en productafmetingen. Helaas zijn er de laatste tijd veel orders verloren gegaan met de Azerbaijan Air Mail. Die van jou behoort hier naar alle waarschijnlijkheid ook toe. We zijn ons hiervan bewust en zoals je in de vorige posts in dit topic kan lezen ben ik met de vele resends en refunds aanvragen bezig. Gister hebben we al een hele lijst met resends en refunds verwerkt voor de 60 dagen regel. Ik ga voor jou dan ook een resend regelen. De Azerbaijan Air Mail bieden we ook niet meer aan, zoals gezegd in mijn vorige posts. Je resends zal dan ook met een andere verzendmethode gebeuren.
Ik hoop je hiermee een beetje geďnformeerd te hebben.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:03:34 #65
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_173673799
Order: WW1708190650016983 lijkt untracable ondanks dat hij al lang ondwer moet zijn/hier had kunnen zijn. Kan jij die order even checken? :)

Tracking NL Azerbaijan Air Mail: AEL1112571315NL
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_173674481
[..]

Ik ga er vanuit dat je pakketje helaas verloren is gegaan. Zou je een resend of een refund willen ontvangen?

Graag een resend als dat zou betekenen dat ik hem binnen afzienbare tijd binnen heb. Heb binnenkort een hardloopwedstrijd, dus wilde ruim op tijd zijn met bestellen. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 september 2017 @ 15:05:31 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173675927
Ik heb zojuist de resend binnen 10 dagen in goede orde ontvangen! Hartelijk dank :) ^O^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 9 september 2017 @ 15:06:16 #68
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_173675937
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:24 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke staat genoteerd.

[..]

Je bedoelt dan qua priority line het verschil tussen EU Express en Europe Express?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het product dat wordt besteld. De meeste producten met een hoge waarde worden gratis verzonden. De productwaarde bepaalt de verzendkosten, hoe hoger de productwaarde, des te lager de verzendkosten. Het verschil tussen de 2 methodes van Priority line zelf bestaat uit het verschil qua snelheid van de levering en qua het gewicht van het pakket. Indien het product redelijk zwaar is dan is er vaak maar 1 optie beschikbaar. Indien het een redelijk licht product (vaak onder de 2kg) is dan zijn beide methodes beschikbaar. De snellere levertijd betaal je dan vaak wat extra voor. De kans op douane kosten is in beide gevallen net zo klein zeggen ze, maar mijn gevoel zegt dat wanneer ik de iets tragere methode van priority line pak de kans toch weer wat kleiner is + het scheelt nog eens ¤7 in dit geval.
Dat was idd mijn vraag, hartelijk bedankt!
  CHI shopkeeper zaterdag 9 september 2017 @ 15:28:27 #69
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173676273
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:03 schreef tokko1 het volgende:
Order: WW1708190650016983 lijkt untracable ondanks dat hij al lang ondwer moet zijn/hier had kunnen zijn. Kan jij die order even checken? :)

Tracking NL Azerbaijan Air Mail: AEL1112571315NL
Zou je onderstaande template willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend / Refund


quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:42 schreef Died1095 het volgende:
[..]

Ik ga er vanuit dat je pakketje helaas verloren is gegaan. Zou je een resend of een refund willen ontvangen?

Graag een resend als dat zou betekenen dat ik hem binnen afzienbare tijd binnen heb. Heb binnenkort een hardloopwedstrijd, dus wilde ruim op tijd zijn met bestellen. :)
Ik ga voor je proberen een snelle verzendmethode te regelen. Ik ga mijn best ervoor doen. Kan wel niks beloven helaas.
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:05 schreef DJMO het volgende:
Ik heb zojuist de resend binnen 10 dagen in goede orde ontvangen! Hartelijk dank :) ^O^
Graag gedaan. Had ze beetje gepusht voor snelle shipping. Dat is dan toch gelukt ^O^
Fijn dat je laat weten dat je pakketje is aangekomen! Nogmaals sorry voor het zo lang moeten wachten op je pakketje.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:06 schreef VdBorght het volgende:

[..]

Dat was idd mijn vraag, hartelijk bedankt!
Graag gedaan O-)
pi_173676648
Even een update over de Azerbijan orders die nooit ontvangen zijn.

De resends druppelen binnen. 3 van de [ik geloof] 5 resends zijn vandaag binnen gekomen. Goed om te zien dat Gearbest toch ook wel snel kan verzenden. Het heeft er nu zo'n 9 dagen over gedaan via Swedish post.
pi_173677038
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:11 schreef Gearbest het volgende:

Hallo AdmiraalDeRuyter,
(...) Gister hebben we al een hele lijst met resends en refunds verwerkt voor de 60 dagen regel. Ik ga voor jou dan ook een resend regelen.(...)

Dat klinkt goed, maar wil het zeggen dat die resend de deur uit zal gaan voor of op het moment dat er 60 dagen verstreken zijn?

(...)De Azerbaijan Air Mail bieden we ook niet meer aan, zoals gezegd in mijn vorige posts. (...)

Ik las het maar kreeg van de helpdesk op GB na een bericht of vier ineens een verklaring dat "surface mail langer duurt dan luchtpost", vandaar. Ik dacht nou breekt mijn klomp :-)

Anyway, dank voor de moeite en voor je reactie.

Adrie De Ruytert
pi_173681722
Ik heb het volgende probleem:

Twee verschillende producten zijn nooit aangekomen. Zie onderstaande voor details:

- Orderdatum: Jul 23, 2017 01:28:37 AM
- Product: Original English Version Xiaomi Mi WiFi Router 3
- Ordernummer: WA1707230128375453
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003054325AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered:
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.

- Orderdatum: Jul 22, 2017 16:42:35 PM
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WWP1707221642360714
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549944NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail.
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.
pi_173684305
Order: WWP1708241743087241
Bestelling gedaan op 25/8

Is die verloren gegaan in Azerbeidzjan of komt hij uiteindelijk gewoon nog naar mijn hutje? :)
pi_173684639
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Order: WWP1708241743087241
Bestelling gedaan op 25/8

Is die verloren gegaan in Azerbeidzjan of komt hij uiteindelijk gewoon nog naar mijn hutje? :)
25-8. Serieus?
pi_173684675
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:16 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

25-8. Serieus?
Nav het andere topic.
Als een groot deel van de orders verloren is gegaan hoor ik dat liever nu.
Het heeft anders geen haast.
pi_173686642
Edit dubbel
pi_173686663
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:03 schreef pamelala het volgende:
[..]

Hallo,
Hoe bedoel je dat het bij de douane ligt? Zou het kunnen zijn dat je bericht hebt gekregen van de douane om een aankoopbewijs op te sturen? Het kan namelijk zijn dat je pakketje onderschept is en dat ze hierom vragen. Ik ga het wel in ieder geval melden.
Nee, via https://en.trackitonline.ru/?service=track is het pakketje te traceren tot en met 17 augustus met als status 'customs clearance'
pi_173687397
Een van mijn resends is net verzonden. Er staat: shipping method: SEPR. Via welk land gaat dit en wat zijn de ervaringen?
pi_173687529
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:57 schreef j0p3Y het volgende:
Order datum: 17-07-2017
Order nummer: WP1707171622400135
Verzonden: AEL1112545263NL Azerbaijan Air Mail
Verzenddatum: Jul 18, 2017 04:51:57 AM CDT
Betreft product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Four Dynamic and Four Balanced Armature Driver Units

Gewenste actie: vervroegde resend.
Ik sta niet op de lijst. Betekent dat dat ik de hele periode uit moet zitten, een resend aan moet vragen en dan maar hopen of het Gearbest behaagt om met enige spoed opnieuw te verzenden? Of is er nog hoop voor een spoediger oplossing?
pi_173688751
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 01:02 schreef Tuurrr het volgende:
Een van mijn resends is net verzonden. Er staat: shipping method: SEPR. Via welk land gaat dit en wat zijn de ervaringen?
Zou het sweden post kunnen zijn? Ik heb gisteren een resend via hen binnengekregen. Was op 29aug verzonden.
pi_173688759
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:15 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

Ik sta niet op de lijst. Betekent dat dat ik de hele periode uit moet zitten, een resend aan moet vragen en dan maar hopen of het Gearbest behaagt om met enige spoed opnieuw te verzenden? Of is er nog hoop voor een spoediger oplossing?
Gearbest doet, naar mijn ervaring, helemaal niets voordat 60 dagen zijn verstreken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 10 september 2017 @ 09:25:04 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173688807
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 09:18 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Gearbest doet, naar mijn ervaring, helemaal niets voordat 60 dagen zijn verstreken.
Ik kreeg anders netjes een resend voor de 60 voorbij waren; en ik had 'm ook nog eens binnen tien binnen na verzenden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  CHI shopkeeper zondag 10 september 2017 @ 09:37:31 #83
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173688923
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:54 schreef eddepetfokt het volgende:
Even een update over de Azerbijan orders die nooit ontvangen zijn.

De resends druppelen binnen. 3 van de [ik geloof] 5 resends zijn vandaag binnen gekomen. Goed om te zien dat Gearbest toch ook wel snel kan verzenden. Het heeft er nu zo'n 9 dagen over gedaan via Swedish post.
Graag gedaan. Ik verwacht dat de rest ook zeer snel jou kant op komt. Nogmaals sorry voor het lange wachten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:20 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[Dat klinkt goed, maar wil het zeggen dat die resend de deur uit zal gaan voor of op het moment dat er 60 dagen verstreken zijn?]
Ik probeer alles voor de 60 dagen termijn verstuurd te hebben. Ik mijn vorige post gaf ik al aan dat dit zeer lastig is, maar op dit moment lijken ze bij te draaien. Daardoor heb ik al een aardige lijst van FOK gebruikers voor de 60 dagen termijn kunnen resenden. Ik ga er vanuit dat de rest ook zeer snel volgt.

quote:
13s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:49 schreef Goldstrike91 het volgende:
Ik heb het volgende probleem:

Twee verschillende producten zijn nooit aangekomen. Zie onderstaande voor details:

- Orderdatum: Jul 23, 2017 01:28:37 AM
- Product: Original English Version Xiaomi Mi WiFi Router 3
- Ordernummer: WA1707230128375453
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003054325AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered:
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.

- Orderdatum: Jul 22, 2017 16:42:35 PM
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WWP1707221642360714
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549944NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail.
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.
Ik ga ervan uit dat deze orders ook niet meer aan zullen komen en zal de resends voor je klaar zetten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Order: WWP1708241743087241
Bestelling gedaan op 25/8

Is die verloren gegaan in Azerbeidzjan of komt hij uiteindelijk gewoon nog naar mijn hutje? :)
Zou je onderstaande template willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend / Refund


De order is nog vrij recent geplaatst en de verloren orders komen uit een iets andere tijdsperiode. Ik zal deze wel alvast noteren, maar je zal nog wel even geduld moeten hebben. Ik geef op dit moment prioriteit aan de orders die wat eerder zijn geplaatst. O-)

quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:05 schreef pamelala het volgende:

[..]

Nee, via https://en.trackitonline.ru/?service=track is het pakketje te traceren tot en met 17 augustus met als status 'customs clearance'
Oke dan ik voor jou een refund proberen te regelen. Bedankt voor je bericht.

quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 01:02 schreef Tuurrr het volgende:
Een van mijn resends is net verzonden. Er staat: shipping method: SEPR. Via welk land gaat dit en wat zijn de ervaringen?
SEPR is volgens mij PostNord Sweden Tracking. Ik zal dit even voor je navragen voor de zekerheid, maar deze duurt meestal uit de vorige resends rond de 10 dagen (kan afwijken natuurlijk).

quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:15 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

Ik sta niet op de lijst. Betekent dat dat ik de hele periode uit moet zitten, een resend aan moet vragen en dan maar hopen of het Gearbest behaagt om met enige spoed opnieuw te verzenden? Of is er nog hoop voor een spoediger oplossing?
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:07 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

verschepen ze daar per muilezel of zo? Heel even wachten is the understatement of the year. Minimaal 60 dagen en dan pas een resend, oftewel op zijn minst 80 dagen.. Man man, dan is Sinterklaas alweer bijna jarig.. Ik krijg er in ieder geval een zelfde sik van....
Als je dit topic hebt gelezen dan weet je dat we bezig zijn met resends / refunds en ook voor de 60 dagen. Je hebt pas enkele dagen geleden (woensdag/ donderdag) ons hiervan bericht. Voor je zijn ook andere personen die problemen hebben. Ik handel alles af op verzenddatum + ons op de hoogte gebracht van de niet aangekomen orders. Wij doen of best om dit allemaal te regelen.
pi_173690236
quote:
2s.gif Op zondag 10 september 2017 09:25 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik kreeg anders netjes een resend voor de 60 voorbij waren; en ik had 'm ook nog eens binnen tien binnen na verzenden.
Sorry, ik bedoelde dat ze 60 dagen aanhouden bij de normale orders. Hier is duidelijk iets mis gegaan met de Azerbijan mail orders en onze contactpersoon hier doet super goed zijn best om iedereen eerder te helpen.
pi_173697600
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef thompoes het volgende:
Ook ik heb een pakketje met Azerbaijan Air Mail laten verzenden, wat schijnbaar van de aardbodem verdwenen is. Jammer genoeg herinner ik me nog dat ik deze verzendmethode gekozen heb omdat er 'fast and reliable' bijstond, ondanks dat ik mijn twijfels had bij de betrouwbaarheid van Azerbaijan's postbedrijf. Maar goed:

- Orderdatum: 31 juli 2017
- Product: Mi Invisible Wall for Xiaomi
- Ordernummer: WB1707310843261820
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003172146AZ, verzonden op 1 augustus 2017
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Geen updates meer sinds 5 augustus 2017

Ik zie hierboven dat ik niet de enige ben. Ik vraag me af wat de opties zijn. Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
Zou je nog op mijn bericht kunnen reageren?
  CHI shopkeeper zondag 10 september 2017 @ 18:25:37 #86
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173697750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef thompoes het volgende:
Ook ik heb een pakketje met Azerbaijan Air Mail laten verzenden, wat schijnbaar van de aardbodem verdwenen is. Jammer genoeg herinner ik me nog dat ik deze verzendmethode gekozen heb omdat er 'fast and reliable' bijstond, ondanks dat ik mijn twijfels had bij de betrouwbaarheid van Azerbaijan's postbedrijf. Maar goed:

- Orderdatum: 31 juli 2017
- Product: Mi Invisible Wall for Xiaomi
- Ordernummer: WB1707310843261820
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003172146AZ, verzonden op 1 augustus 2017
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Geen updates meer sinds 5 augustus 2017

Ik zie hierboven dat ik niet de enige ben. Ik vraag me af wat de opties zijn. Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
Sorry helemaal overheen gelezen. Ik ben ermee bezig de orders voor de 60 dagen termijn te laten refunden/resenden. Ik zou voor jou een refund kunnen aanvragen, zodat je nu zelf al een bestelling kan plaatsen. Ik zou ook een resend voor je kunnen regelen, maar dit zal sws nog wel een paar dagen duren. Laat maar even weten waar je voorkeur naar uit gaat. Nogmaals mijn excuses voor de late reactie.
pi_173699852
[..]

Ik ga ervan uit dat deze orders ook niet meer aan zullen komen en zal de resends voor je klaar zetten.

[..]

Dankjewel, is er een track en trace code zodat ik het in de gaten kan houden? Ik hoor graag. Of kan ik dit op gearbest in de gaten houden? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Harry
pi_173701122
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Sorry helemaal overheen gelezen. Ik ben ermee bezig de orders voor de 60 dagen termijn te laten refunden/resenden. Ik zou voor jou een refund kunnen aanvragen, zodat je nu zelf al een bestelling kan plaatsen. Ik zou ook een resend voor je kunnen regelen, maar dit zal sws nog wel een paar dagen duren. Laat maar even weten waar je voorkeur naar uit gaat. Nogmaals mijn excuses voor de late reactie.
Geen probleem, kan gebeuren. Zou een refund gewoon terugstoring van het geldbedrag zijn, of krijg ik dan store credit? Mijn originele order was gedeeltelijk met store credit. Daarnaast, bedoel je met 'een paar dagen' 17 dagen, oftewel totdat de 60 dagen grens bereikt is?
  CHI shopkeeper zondag 10 september 2017 @ 22:24:53 #89
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173704006
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:43 schreef thompoes het volgende:

[..]

Geen probleem, kan gebeuren. Zou een refund gewoon terugstoring van het geldbedrag zijn, of krijg ik dan store credit? Mijn originele order was gedeeltelijk met store credit. Daarnaast, bedoel je met 'een paar dagen' 17 dagen, oftewel totdat de 60 dagen grens bereikt is?
Ik verwacht dan dat je refund terug krijgt zoals je betaald hebt. In dit geval dan gedeeltelijk store credit en andere gedeelte via je betaalde manier. Met een paar dagen hoop ik wel voor de 17 dagen eigenlijk. Kan niks beloven, maar hoop wel daarvoor alles geregeld te hebben.
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:01 schreef Goldstrike91 het volgende:
[..]

Ik ga ervan uit dat deze orders ook niet meer aan zullen komen en zal de resends voor je klaar zetten.

[..]

Dankjewel, is er een track en trace code zodat ik het in de gaten kan houden? Ik hoor graag. Of kan ik dit op gearbest in de gaten houden? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Harry
Hallo Harry,
Je krijgt van Gearbest eerst een mail om je resend of refund te bevestigen. Dit dient als extra controle. Tevens moet je je adres bevestigen. Als je dit doet zal je resend verstuurd worden of refund geregeld worden. Je hier weer een mailtje van als dit gebeurd is.
pi_173704624
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 22:24 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik verwacht dan dat je refund terug krijgt zoals je betaald hebt. In dit geval dan gedeeltelijk store credit en andere gedeelte via je betaalde manier. Met een paar dagen hoop ik wel voor de 17 dagen eigenlijk. Kan niks beloven, maar hoop wel daarvoor alles geregeld te hebben.
Oké bedankt. In dat geval zou ik graag zo snel mogelijk een refund willen. Of heeft een resend nog voordelen? Ik had me bedacht om na een refund bij te betalen voor een snellere verzendmethode.

EDIT: Ik had ongeveer tegelijk met mijn eerste bericht in dit forum Gearbest gecontacteerd via Facebook, en heb daar zojuist een reactie op teruggekregen. Ik weet niet of jij hier iets aan hebt, maar dit is het ticketnummer: AT17091105251.

[ Bericht 4% gewijzigd door thompoes op 11-09-2017 11:15:32 (Ticket) ]
pi_173709756
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb de resends/refunds alvast voor je klaargezet. Wel een aardig lijstje helaas.
Bedankt :)

Ik krijg net een aantal mailtjes van ene Gina van Gearbest, waarin het volgende aangeboden wordt:

Order W1707311359104558 (¤12.19) 7 euro refund
Order WW1708080435393694 (¤20,62) 7 euro refund

Ik ga hier natuurlijk niet mee akkoord. Kun jij ervoor zorgen dat ik volledige refunds krijg voor order W1707311359104558? Voor WW1708080435393694 heb ik een PayPal-dispute gestart.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jungian op 11-09-2017 20:33:23 ]
pi_173710641
Hallo,

Zou jij me misschien kunnen helpen met de volgende vraag? Ik ben geďnteresseerd in een toetsenbord, https://www.gearbest.com/keyboards/pp_610889.html

Nu zou ik graag de zwarte versie met Red switches hebben, maar als ik gebruik maak van de Live Chat functionaliteit, krijg ik wisselende antwoorden op de vraag of dit toetsenbord weer op voorraad komt.

Kan jij me hier wat meer informatie over geven?

Groeten
pi_173711806
Beste GearBest,

Ik heb ook Azerbaijan orders al erg lang onderweg, en het klonk zo mooi "fast and reliable":

- Orderdatum: Jul 30, 2017
- Producten: Original SMOK TFV8 BABY BEAST Tank Atomizer, Nitecore UM20 Smart Charger
- Ordernummer: W1707300401510736
- Tracking nummer: RN003144851AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 31 werkdagen)

- Orderdatum: Jul 28, 2017
- Product: Original Smok V8 Baby - T8 0.15 ohm Coil Head
- Ordernummer: W1707280520490883
- Tracking nummer: RN003126115AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 33 werkdagen)

Ik begrijp dat ik niet meer hoef te verwachten dat ze binnen gaan komen als ik dit allemaal zo lees.
Daarom alvast:
Voor de eerste, W1707300401510736, graag een resend
Voor de tweede, W1707280520490883, graag een refund (heb al andere besteld want ik zat zonder)

Dank alvast en MvG, Jimmy
pi_173712295
Nee ik heb geen support nummer hen gecommuniceerd via Facebook Messenger nou gecommuniceerd je krijgt automatische antwoorden.

Bedankt
pi_173719302
Helaas liggen mijn pakjes ook ergens in de Azerbeidzjaanse woestijn :

- Orderdatum: Jun 27, 2017 07:22:26 AM PST
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261618333724
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531985NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag RESEND

- Orderdatum: Jul 16, 2017 15:53:02 PM PST
- Product: Original Xiaomi Smart Human Body Sensor & Original Xiaomi Smart Door and Windows Sensor
- Ordernummer: W1707160617330779
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112544512NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag REFUND

alvast bedankt!
  CHI shopkeeper maandag 11 september 2017 @ 20:58:57 #96
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173720073
Ik heb voor de volgende personen een refund of resend geregeld. Jullie hebben een mail gekregen om je refund of resend te bevestigen samen met jullie adres.



quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 22:48 schreef thompoes het volgende:

[..]

Oké bedankt. In dat geval zou ik graag zo snel mogelijk een refund willen. Of heeft een resend nog voordelen? Ik had me bedacht om na een refund bij te betalen voor een snellere verzendmethode.

EDIT: Ik had ongeveer tegelijk met mijn eerste bericht in dit forum Gearbest gecontacteerd via Facebook, en heb daar zojuist een reactie op teruggekregen. Ik weet niet of jij hier iets aan hebt, maar dit is het ticketnummer: AT17091105251.
Als het goed is heb je bericht (e-mail) gekregen of je een refund of resend wilt. Als het goed is verzenden ze nu met Sweden Post en zou het ongeveer 10 dagen duren vooraleer je het in huis hebt.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:18 schreef Jungian het volgende:

[..]

Bedankt :)

Ik krijg net een aantal mailtjes van ene Gina van Gearbest, waarin het volgende aangeboden wordt:

Order W1707311359104558 (¤12.19) 7 euro refund
Order WW1708080435393694 (¤20,62) 7 euro refund

Ik ga hier natuurlijk niet mee akkoord. Kun jij ervoor zorgen dat ik volledige refunds krijg voor order W1707311359104558? Voor WW1708080435393694 heb ik een PayPal-dispute gestart.
Ik denk dat Gina verkeerd op de hoogte is gesteld. Hier absoluut niet mee akkoord gaan! Andere hebben ook volledige refunds gekregen dus ik ga ervoor zorgen dat dit hier ook het geval is. Ik ga het direct doorgeven.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 13:47 schreef JimmytheTulip het volgende:
Beste GearBest,

Ik heb ook Azerbaijan orders al erg lang onderweg, en het klonk zo mooi "fast and reliable":

- Orderdatum: Jul 30, 2017
- Producten: Original SMOK TFV8 BABY BEAST Tank Atomizer, Nitecore UM20 Smart Charger
- Ordernummer: W1707300401510736
- Tracking nummer: RN003144851AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 31 werkdagen)

- Orderdatum: Jul 28, 2017
- Product: Original Smok V8 Baby - T8 0.15 ohm Coil Head
- Ordernummer: W1707280520490883
- Tracking nummer: RN003126115AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 33 werkdagen)

Ik begrijp dat ik niet meer hoef te verwachten dat ze binnen gaan komen als ik dit allemaal zo lees.
Daarom alvast:
Voor de eerste, W1707300401510736, graag een resend
Voor de tweede, W1707280520490883, graag een refund (heb al andere besteld want ik zat zonder)

Dank alvast en MvG, Jimmy
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:33 schreef psz-e het volgende:
Helaas liggen mijn pakjes ook ergens in de Azerbeidzjaanse woestijn :

- Orderdatum: Jun 27, 2017 07:22:26 AM PST
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261618333724
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531985NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag RESEND

- Orderdatum: Jul 16, 2017 15:53:02 PM PST
- Product: Original Xiaomi Smart Human Body Sensor & Original Xiaomi Smart Door and Windows Sensor
- Ordernummer: W1707160617330779
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112544512NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag REFUND

alvast bedankt!
Oke ik ga het voor jullie beide doorgeven. Zoals de zaken nu lopen moet je vrij snel bericht hiervan krijgen.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:31 schreef Jrex het volgende:
Hallo,

Zou jij me misschien kunnen helpen met de volgende vraag? Ik ben geďnteresseerd in een toetsenbord, https://www.gearbest.com/keyboards/pp_610889.html

Nu zou ik graag de zwarte versie met Red switches hebben, maar als ik gebruik maak van de Live Chat functionaliteit, krijg ik wisselende antwoorden op de vraag of dit toetsenbord weer op voorraad komt.

Kan jij me hier wat meer informatie over geven?

Groeten
Hallo,
De live chat werkt toch niet altijd live zoals ze zeggen....
Ik zie zelf de Red Switch er niet meer tussen staan dus ik verwacht dat deze ook niet meer binnenkomt. Ik ga het wel even voor je navragen, want ben er niet zeker over.
Ik hou je op de hoogte als ik meer weten.
pi_173720633
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb voor de volgende personen een refund of resend geregeld.
Held!
Adrie De Ruytert
pi_173721339
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb voor de volgende personen een refund of resend geregeld. Jullie hebben een mail gekregen om je refund of resend te bevestigen samen met jullie adres.

[ afbeelding ]

[..]

Als het goed is heb je bericht (e-mail) gekregen of je een refund of resend wilt. Als het goed is verzenden ze nu met Sweden Post en zou het ongeveer 10 dagen duren vooraleer je het in huis hebt.
Ik heb vanmiddag om 11:02 een mail ontvangen, van ticket AT17091105251, wat ook in jouw screenshot staat. Hierin staat:
quote:
We shipped the order on August 1, 2017 .Therefore your delivery deadline will expire on October 1, 2017.
Is dit de mail waarnaar je verwijst? Naar mijn idee moet ik nu alsnog 3 weken wachten. Of heb ik een mail gemist?
  maandag 11 september 2017 @ 23:20:25 #99
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_173723617
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zou je onderstaande template willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.

Done, check je PM :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_173724454
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:17 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

Held!
Maarrr geen mailtje ontvangen... Wel een verzoek om te bewijzen dat ik het pakje niet heb ontvangen. Daarvoor willen ze me naar het postkantoor sturen. Ik heb geantwoord dat ze zich prima van dat feit kunnen overtuigen met 17track en postnl.nl enzovoorts.
Adrie De Ruytert
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')