SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Hij mompelde iets toen ze liepen richt de dragon pit meen ik.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:54 schreef timmmmm het volgende:
Ohh, het maakt niet uit dat ik geen nieuwe opende, het topic zou toch gestolen worden.
Hoezo? Ze is een Greyjoy, net als Theon. Als zij Euron nog mollen heeft Cersei volgend seizoen geen vloot meer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ze doet ook totaal niet ter zake mbt de end game. Waar ze zich dit seizoen op hebben gefocust
Hoe de neuk zou Yara euron kunnen mollen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Hoezo? Ze is een Greyjoy, net als Theon. Als zij Euron nog mollen zijn heeft Cersei volgend seizoen geen vloot meer.
Ditquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hoe de neuk zou Yara euron kunnen mollen?
Met een mes door z'n oog?quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hoe de neuk zou Yara euron kunnen mollen?
Was er een save vandaag?quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:12 schreef Cockwhale het volgende:
Die last minute saves door een third party beginnen wel erg voorspelbaar te worden. Haalt de spanning er een beetje uit.
Ik vond eerder dat jon hem vergeeft redeemingquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:25 schreef Joosie200 het volgende:
Theon had toch wel mooi zijn redeeming momentje deze aflevering. Door die ene Ironborn gast verrot te slaan op het strand van Dragon Stone. Dat een paar schoppen in het kruis hem nu niks deert was wel een grappig moment. Hopelijk krijgen we geen Yara vs de hounds van Ramsey in reverse bij Theon zijn reddingsoperatie.
Ik dus niet. Alleen het stukje over dat ie niet hoeft te kiezen was wel mooi. Maar Jon was geenszins van plan hem te vergeven laat staan te helpen. Jon liet Theon keihard koud en links liggen (en terecht)quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik vond eerder dat jon hem vergeeft redeeming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Hound zei 't tegen z'n broer in de Dragonpit.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:44 schreef Mani89 het volgende:
Gaat de TT over Rhaegar? Wat een teleurstelling was dat zeg.
Je had verwacht dat hij er heel anders uit zou zien dan iemand waarmee hij bijna al z'n DNA deelt?quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:44 schreef Mani89 het volgende:
Gaat de TT over Rhaegar? Wat een teleurstelling was dat zeg.
Volgens Cersei de mooiste man die ze ooit had gezien, nog veel mooier dan Jamie. The Mountain met een blonde pruik.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je had verwacht dat hij er heel anders uit zou zien dan iemand waarmee hij bijna al z'n DNA deelt?
Wie heeft de Mountain ooit als mooi omschreven?quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens Cersei de mooiste man die ze ooit had gezien, nog veel mooier dan Jamie. The Mountain met een blonde pruik.
Ja, dat bedoel ik dus. Duhhhhhh.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wie heeft de Mountain ooit als mooi omschreven?
Nu snap ik totaal niet wat je bedoelt. Vond je Rhaegar eruit zien als the Mountain?quote:
Ja. Cersie mag hem dan misschien de mooiste man van Westeros vinden maar ik zou er echt geen seks mee hebben hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nu snap ik totaal niet wat je bedoelt. Vond je Rhaegar eruit zien als the Mountain?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |