ik heb tyrion geen moment betrapt dat hij zat te geilen op danyquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch vond ik hem meer kijken van 'kut daar moest mijn pik in'.
Plus wat die heks nog meer zei. Only death can pay for life. Vyserion is nu dood en terug als wightdraak, dat laat ruimte open voor een nieuw leven. Verwacht wel dat ze die scène met de heks nog erin monteren in seizoen 8 als de baby geboren gaat worden.quote:
nee dat zijn de storm crows ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Angelof9 het volgende:
Die Golden Company waar Cersei het over heeft, zijn dat niet Daario en co.? Die staan toch al aan Dany's kant?
Nee tis keer bewondering. Vraag me af waarvoor die scene was. Misschien zodat er een getuige is van wat zich heeft afgespeeld.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb tyrion geen moment betrapt dat hij zat te geilen op dany
Daario is van de Second Suns.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Angelof9 het volgende:
Die Golden Company waar Cersei het over heeft, zijn dat niet Daario en co.? Die staan toch al aan Dany's kant?
Good catch!quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
Plus wat die heks nog meer zei. Only death can pay for life. Vyserion is nu dood en terug als wightdraak, dat laat ruimte open voor een nieuw leven.
Sommige mensen zeggen blauw vuur, heter dan oranje drakenvuur. Anderen zeggen dermate koude ijsstraal. In elk geval heeft de night king ervoor gezorgd dat Vyserion niet aan zijn eigen vuur dood gaat als wightdraak.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar uh spuugt die draak nou vuur of wat is dat?
Nee.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Angelof9 het volgende:
Oh nice dat had ik niet zo bedacht.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Plus wat die heks nog meer zei. Only death can pay for life. Vyserion is nu dood en terug als wightdraak, dat laat ruimte open voor een nieuw leven. Verwacht wel dat ze die scène met de heks nog erin monteren in seizoen 8 als de baby geboren gaat worden.
ik kan me voorstellen dat tyrion lange termijn denkt en zich beseft dat dany jon geen gezond koppel zou kunnen zijn om de simpele feit dat dany geen kinderen kan krijgenquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee tis keer bewondering. Vraag me af waarvoor die scene was. Misschien zodat er een getuige is van wat zich heeft afgespeeld.
Dus dat gaat betekenen hoop ik een show down tussen golden company VS second sons. Ergo Huisman kan terugkeren in seizoen 8.quote:
Oh ja, hij gaf haar die hele speech over offspring.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat tyrion lange termijn denkt en zich beseft dat dany jon geen gezond koppel zou kunnen zijn om de simpele feit dat dany geen kinderen kan krijgen
jisss daar moest ik meteen aan denken iig toen de golden compagnie werd genoemdquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus dat gaat betekenen hoop ik een show down tussen golden company VS second sons. Ergo Huisman kan terugkeren in seizoen 8.
en troon opvolging iddquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:30 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Oh ja, hij gaf haar die hele speech over offspring.
Dany zei ook in de aflevering van vanavond/gisteren weer dat de dood van Vyserion nu helemaal voor niks is geweest omdat Jon geen leugentje om bestwil kon verkondigen. Welnu Jon gaf al aan: sinds wanneer is een heks nu zo'n betrouwbare bron van informatie? Een plus een is twee.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nice dat had ik niet zo bedacht.
Zou erg leuk zijn inderdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus dat gaat betekenen hoop ik een show down tussen golden company VS second sons. Ergo Huisman kan terugkeren in seizoen 8.
Ain't nobody got time for that zou ik zeggen nu het de white Walkers en de army of the dead binnen no time in Winterfell zijn volgend seizoenquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou erg leuk zijn inderdaad.
Maar dan laat hij Mereen onbeveiligd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |