Die sour van Cloudwater geproefd? Ikzelf trouwens ook niet, maar daar waren veel mensen over te spreken. Tommie Sjef en Alvinne waren inderdaad ook erg goed.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:08 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ik ben zelf zaterdag geweest, en ik heb De Molen overgeslagen omdat er steeds een lange rij stond. Vrij veel zuur bier op (Tommie Sjef, Alvinne) en ik was het meest te spreken over de Alvinne met gerookte perzik.
Volgende week weer nieuwe flessen te koop van Tommiequote:Op donderdag 28 september 2017 18:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die sour van Cloudwater geproefd? Ikzelf trouwens ook niet, maar daar waren veel mensen over te spreken. Tommie Sjef en Alvinne waren inderdaad ook erg goed.
Thanks, kijken of ik nog wat op de kop kan tikken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 17:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgende week weer nieuwe flessen te koop van Tommie
Ze doen het nu announcen via de mailinglist omdat de webshop vastliep de vorige keer toen het via FB werd aangekondigdquote:Op vrijdag 29 september 2017 18:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks, kijken of ik nog wat op de kop kan tikken.
Seul, jij woont in Gent toch? Waar moet ik op café gaan daar?quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:34 schreef Seul het volgende:
Ik kijk reikhalzend uit naar Prairie's No Chill!..
Bah. Zit toch geen smaak aan? (behalve die zoete foute troep)Ik heb echt veel liever een simpele pils.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:10 schreef RingBewoner het volgende:
Vanmiddag maar weer eens aan een lekkere bok.
Ik kan een Bok van La Trappe, Chouffe of Amstel wel waarderen. Zeker als het kouder wordt en het regent.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:38 schreef mckroket het volgende:
[..]
Bah. Zit toch geen smaak aan? (behalve die zoete foute troep)Ik heb echt veel liever een simpele pils.
Heineken ontvoering HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:37 schreef rkd het volgende:
Beste Bierliefhebbers,
Ik ben op zoek naar bieren die qua naam Film gerelateerd zijn. En ja die zijn op internet te vinden, maar ik zou graag jullie advies willen. Zodat het ook nog eens mooie bieren zijn.
We gaan een evenementje organiseren in het thema Film en zou het leuk vinden om een paar lekkere bieren te schenken met een soort van link naar films of filmindustrie.
bv. Bock to the future.
Dus hebben jullie met al jullie ervaring nog leuke tips voor mij?
Alvast bedankt!
Uiteraard bierfest.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:37 schreef rkd het volgende:
Beste Bierliefhebbers,
Ik ben op zoek naar bieren die qua naam Film gerelateerd zijn. En ja die zijn op internet te vinden, maar ik zou graag jullie advies willen. Zodat het ook nog eens mooie bieren zijn.
We gaan een evenementje organiseren in het thema Film en zou het leuk vinden om een paar lekkere bieren te schenken met een soort van link naar films of filmindustrie.
bv. Bock to the future.
Dus hebben jullie met al jullie ervaring nog leuke tips voor mij?
Alvast bedankt!
Ja tot half 11 was het drama, daarna prima te doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:07 schreef MCH het volgende:
Opnieuw de website van Tommie Sjef plat maar na een dikke twintig minuten is het gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |