quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:46 schreef renwan het volgende:
Verkoop je tv gewoon man ouwe zeiksnor.
Gaat TS dan weer terug naar de dagopvang? Ik hoop van wel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 07:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo te zien is de zomer weer aan zn einde.
Dat kun je misshien bij een neutrale omroep zoals NPO verwachten, maar toch niet bij dwarse schoppers als de VPRO?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:45 schreef Iwanius het volgende:
Waar is de handhaving van de gouden regel dat een gastheer van een programma juist niet zijn mening moet geven of zijn vragen zo moet stellen dat zijn vooroordeel als tekenend is?
dit dus.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die uit vrije wil gaan kijken naar Zomergasten met Claudia de Breij...![]()
Dat is zo ongeveer hetzelfde als een zwembad met piranha's induiken en dan na afloop klagen over wonden. Vrijwillige SM, zelfpijniging van de ergste soort...
De klacht is dan ook onterecht: gewoon niet naar die bagger kijken.
Heb je gekeken ?quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die uit vrije wil gaan kijken naar Zomergasten met Claudia de Breij...![]()
Dat is zo ongeveer hetzelfde als een zwembad met piranha's induiken en dan na afloop klagen over wonden. Vrijwillige SM, zelfpijniging van de ergste soort...
Dan kan.quote:
Ik heb het net geprobeerd maar het is werkelijk niet te doen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben het niet met je eens. Dat zwembad met die piranha's is een heel ander gevoel dan kijken naar Claudia de Breij.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
Eens met Herman, komt niet vaak voor.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:13 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde beginnen met de OP leesbaar te maken. Is onbegonnen werk. Dan zou de oorspronkelijke OP onherkenbaar zijn geworden. Verder is TS duidelijk fan van de oude Oost-Duitse- en Roemeense staatstelevisie. Om het dichter bij huis te houden schat ik hem in als vaste kijker van Buseniss Class op zondagochtend op RTL7. Met de onvolprezen Harry half Mens half aap als onafhankelijke journalist en discussieleider.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 01:58 schreef Taaladvies het volgende:
Iwanius klacht?
check
Onderwerp linkse wijven?
check
Misstanden NPO aangekaart?
check
Linkse framing belicht?
check
Al met al weer een terechte klacht.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:06 schreef MCH het volgende:
[..]