Hij vertrok denk ik voornamelijk alleen omdat hij vluchtte voor zijn leven... ik ga ervan uit dat er diverse bannermen zijn die hem zullen volgen naar kamp Wolf/Dragon.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Officieel heeft Jaime geen rechten, want King's/Queen's guard.
Daarom vertrok hij ook alleen, zonder z'n leger (want; geen toestemming van Cersei)
Dan hadden we dat wel gezien toch?quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hij vertrok denk ik voornamelijk alleen omdat hij vluchtte voor zijn leven... ik ga ervan uit dat er diverse bannermen zijn die hem zullen volgen naar kamp Wolf/Dragon.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Officieel heeft Jaime geen rechten, want King's/Queen's guard.
Daarom vertrok hij ook alleen, zonder z'n leger (want; geen toestemming van Cersei)
Klopt inderdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie ze volgen natuurlijk... diverse bannermen (en dus hun soldaten) zullen Cersei trouw blijven, al zullen er ook vast een aantal zijn die - met de kennis van het bestaan van draken - overlopen naar Dany/Aegon.
Nee, Jaime niet. Maar als ze Cersei wil krijgen moet dat via Jaime, Qyburn of Mountainzombie. Hoe geraak je anders ongezien in Kings Landing?quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:10 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Jaime staat niet op haar lijstje
Ik kreeg ook wel kippenvel tussen het Theon Jon momentje.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan hadden we dat wel gezien toch?![]()
Kreeg wel even kippenvel bij het sneeuw momentje, boh.. winter is here..
Waarom lees je dat?quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:08 schreef Poes. het volgende:
Voor wie het interesseert;
https://www.thedradonandt(...)de-7-V-40-Dragon-Pit
Dit is de ''leak'' die ik had gelezen. Vooral zwangere Yara was een wtf?!-moment
In mijn beleving was ie ook groter. Maar hij is dus gerecast vanaf seizoen 2?quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:15 schreef Nielsch het volgende:
De huidige acteur die The Mountain speelt is trouwens wel klein vergelijken met de acteur die het in seizoen 1 deed. Destijds was hij nog bijna een kop groter, nu even groot als The Hound.
Drie verschillende acteurs volgens mij.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In mijn beleving was ie ook groter. Maar hij is dus gerecast vanaf seizoen 2?
Dany had gewoon die dwerg in mereen al meteen moeten onthoofden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:55 schreef Nielsch het volgende:
maar goed, door het geweldige plan van Tyrion en Jon hebben ze wel bereikt dat:
- Cersei zich verheugd op het gevecht tussen The North en The NK;
- Cersei de kans krijgt (en grijpt) om Dany en Jon te verraden;
- Cersei tijd heeft om Euron de Golden Company uit Essos in te laten varen;
- een van Dany's draken dood is
- The Wall omlaag is gehaald door een zombiedraak
En in ruil daarvoor hebben hebben ze nu wel een Lannister met één hand.
Goede deal, laten we nu overwinningsseks hebben!
Vraag me daarom af of die uitspraak van The Hound "what have they done to you?" ook een soort van in-joke van de schrijvers was. Natuurlijk was het gericht op z'n verminkte gezicht maar The Hound had vooralsnog alleen maar een scene met de "eerste" Mountain gehad.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Drie verschillende acteurs volgens mij.
Vanaf seizoen 3 is het dezelfde acteur.
Ik kreeg een beetje de indruk dat Jaimie incognito kingslanding is ontvlucht, omdat hij heeft besloten om cersei nu definitief te verraden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jaime is toch het hoofd van House Lannister?
Dus ze is niet 1 man kwijt, maar een heel leger.
En dat is toch die boom van een IJslandse gast?quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
ja, maar die boom is wel de kleinste acteur die de mountain speelt lees ik net...quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat is toch die boom van een IJslandse gast?
wel jammer dat Dick-On dood is... die had Jaime later kunnen volgen naar het kamp van Dany/Aegon... had nog grappige scenes met Sam kunnen opleveren...quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje de indruk dat Jaimie incognito kingslanding is ontvlucht, omdat hij heeft besloten om cersei nu definitief te verraden.
Ja bedankt Hans, ging erom dat de acteurs in het echt niet samen willen spelen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bronn zei toch zoiets als: let the grown-ups talk while we get some drinks. Het is niet alsof Bronn of Podd ook maar echt van belang waren bij de bespreking.
Vanaf seizoen 4 meen ik dezelfde acteur, die werd geïntroduceerd toen met het gevecht tegen oberyn. Seizoen 1 en 2 was het elke keer een andere dude. Seizoen 3 kan ik me niet herinneren of we the mountain hebben gezien.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kut Targaryen s met hun temper...quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wel jammer dat Dick-On dood is... die had Jaime later kunnen volgen naar het kamp van Dany/Aegon... had nog grappige scenes met Sam kunnen opleveren...
Van die sterkste man van de wereld sport iddquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat is toch die boom van een IJslandse gast?
Ja, dat was dus om het complot compleet te maken he.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hehe inderdaad![]()
En om even te spuitelfen; ik kreeg ook een hartverzakking bij de Jaime-Cersei-Mountain scèneMaar als ze Tyrion niet eens kan laten doden, dan zéker Jaime niet.
Dat was idd wel een brute entree. Wel tof om die sparrows neer te zien gaan. Duurde lang tot 'step aside or there will be violence' moment kwam en hij weer los gingquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
Vanaf seizoen 4 meen ik dezelfde acteur, die werd geïntroduceerd toen met het gevecht tegen oberyn. Seizoen 1 en 2 was het elke keer een andere dude. Seizoen 3 kan ik me niet herinneren of we the mountain hebben gezien.
Ging per ongeluk, ik zocht op de wikia van d4e aflevering om te kijken wie er allemaal meespeelde. En toen ik eenmaal las kon ik niet meer stoppenquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom lees je dat?
Het is toch veel leuker als je je laat verrassen tijdens de episode.![]()
Ik heb dit topic vermeden als de pest toen ik hoorde over spoilers en leaks.
Ik wou eerst de aflevering kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |