Dat is ook om te zorgen natuurlijk dat de auto's en andere persoonlijke spullen die er nog zijn van mensen door de juiste mensen wordt gehaald. Er waren ook veel mensen die op twitter melden dat er nog een jas van hun hing. Als er iets van te redden is is het wel goed dat dit ook bij de juiste personen komen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:28 schreef Sigaartje het volgende:
En dan zeggen ze op het radionieuws dat er bewaking nodig is omdat er nog een boel geld ligt in de brandvrije kluizen.
Nou ja zeg...,
Iets met honden, slapen, wakker maken
Ten eerste verzin je dat van binnen 1 minuut, ten tweede hebben ze al duidelijk gemaakt dat er eerst goed onderzocht zal worden en men geen veronderstellingen zal gaan uiten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:12 schreef Loekie1 het volgende:
Journalisten kunnen geen vragen stellen. Heeft de brandweer een idee, met hun deskundigheid, hoe het kan dat al na 1 minuut het hele gebouw in vlammen staat?
Waar heeft de bewaker het vuur ontdekt?
Yep dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zal het daar verschrikkelijk stinken
Op het terras van een gesloten café?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:29 schreef Nizno het volgende:
En daar zitten ze, uitgeblust....
[ afbeelding ]
vanaf 21.00u open, zullen nu vast wel een biertje krijgen van de andere kroegjesquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op het terras van een gesloten café?
Dat is wel te hopen ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanaf 21.00u open, zullen nu vast wel een biertje krijgen van de andere kroegjes
goed bezig jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja.
Kijk mij heel Gronings een zin met "ja" eindigen dan
Ho eem ho eem ho eem.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja.
Kijk mij heel Gronings een zin met "ja" eindigen dan
tou eem tammo tik eem tegn t roamquote:
Over slapende honden:quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:28 schreef Sigaartje het volgende:
Iets met honden, slapen, wakker maken
blijft een bijzonder verhaal idd, om 7u in de auto zitten in een parkeergarage. En dan niet op de begane grond (aangezien hij de trap af moest naar de uitgang) dus op een verdieping en het dan raar vinden dat hij niet gezocht is door de brandweer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Over slapende honden:
[ afbeelding ]
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)ndende-parkeergarage
Ik ruik het geregeld zo'n twee kilometer verderop.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zal het daar verschrikkelijk stinken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |