Ik sta er een beetje van te kijken dat ik dit al 4 uur lang kijk.quote:
Of coursequote:Op zondag 27 augustus 2017 05:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
funfact, ik heb ook 2x in de crew gezeten
minder fun fact, ik ben dr ook keihard na een rel uitgetyft
PR Representquote:
Ik ben nooit crew geweest, was alleen een FA zo lief om me een avondje eruit te laten zien als FAquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
funfact, ik heb ook 2x in de crew gezeten
minder fun fact, ik ben dr ook keihard na een rel uitgetyft
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben nooit crew geweest, was alleen een FA zo lief om me een avondje eruit te laten zien als FA.
Daar sta ik ook van te kijken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik sta er een beetje van te kijken dat ik dit al 4 uur lang kijk.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik sta er een beetje van te kijken dat ik dit al 4 uur lang kijk.
Op maandag 7 september 2009 07:57 Besloot iteejer wat er op Jimbo's grafsteen komt te staan:quote:
Nee man ga er niet voor opstaan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]haha je had gewoon je wekkertje moeten zetten.
Was very much funquote:
slecht volk daarquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was very much fun. Dan reageren mensen idd anders trouwens. In die tijd zat ik vooral in ONZ en vaak in de nacht SC.
Even de helpdesk bellen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:36 schreef VarkensHart het volgende:
Boys ik heb een dagpas besteld via Ziggo maar de zender doet het toch niet wat te doen wat te doen
kan je dan naaktfotos dm-en ?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:36 schreef Bolasie het volgende:
Als iemand een stream kan DM'en, por favor.
jou oude (TMNT?) ava was veel leukerquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was very much fun. Dan reageren mensen idd anders trouwens. In die tijd zat ik vooral in ONZ en vaak in de nacht SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |