Nee hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:59 schreef wimderon het volgende:
Het peloton mag eraan beginnen inderdaad.
Ik geef Alaphilippe een betere kans.quote:
Polancquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geef Alaphilippe een betere kans.
Dat kon je na de afgelopen dagen toch zien aankomen?quote:
Ik had nu meer actie van Sky verwacht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kon je na de afgelopen dagen toch zien aankomen?
Dat komt morgen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had nu meer actie van Sky verwacht.
Dit is een lijdensweg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kruijswijk alweer in de problemen
De eigenaar van Aqua Blue heeft minstens een paar ton moeten aftikken om hier aan de start te mogen staan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:36 schreef Columbiafan het volgende:
Die lui van Aqua Blue kunnen er echt helemaal niets van.
De commentatoren op mijn zender vinden het wel een goed idee wanneer ze een wildcard voor de Tour zouden krijgen, zeggen ze net.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eigenaar van Aqua Blue heeft minstens een paar ton moeten aftikken om hier aan de start te mogen staan.
Naar welke geestelijk beperkten ben jij aan het luisteren dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De commentatoren op mijn zender vinden het wel een goed idee wanneer ze een wildcard voor de Tour zouden krijgen, zeggen ze net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |