SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Wilt u genieten van de werken van onder meer José Been en Juan Antonio Flecha en in volle finale uitgelegd krijgen hoe je het beste bochten kunt nemen dan ben je van harte welkom in het warme bad dat Eurosport heet. Als je een voorkeur hebt voor het beste commentaarduo binnen het wielrennen, Michel Wuyts en José de Cauwer, dan is Sporza meer wat voor jou. Mocht er onverhoopt een Nederlander succes hebben dan bestaat de kans er genoten kan worden van Joris van den Berg.
Opdat wij niet vergeten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspellen:
CYCLINGMASTER:
Subleague: De Vuelta subliek van FOK!
ww: twancastelijns
SCORITO:
https://www.scorito.com/c(...)7b-a042-0f3b18a47a60
twitter:ADSportwereld twitterde op vrijdag 25-08-2017 om 12:13:11Wilco Kelderman dicht bij nieuw contract bij Sunweb: 'Kwestie van tijd' https://t.co/LgFzoc0lsO https://t.co/5GpycAYP9j reageer retweet
Draai het eens om: zou Barguil de teamorders genegeerd hebben als hij volgend jaar nog voor Sunweb zou rijden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, dat valt wel mee toch? Er is ook een reële kans dat Barguil uiteindelijk de sterkste is van Sunweb en wellicht met een ritzege de Vuelta moet redden.
Ik vind dit een beetje een goedkope manier van heel opzichtig 'kijk ons in teambelang werken' façade op te zetten. Bovendien was dit natuurlijk nooit gebeurd als Barguil niet naar Bretagne zou vertrekken.
Als ie zegt dat ie niet voor een klassement gaat en zich in dienst van Wilco stelt moet ie dat soort streken niet uithalen. Als hij wacht op Wilco verliezen ze waarschijnlijk beiden geen tijd, is er geen probleem, en kan hij in week 3 best wel z'n eigen kansen krijgen. Ik vind dit niet heel snugger aangepakt van Barguil. Het is een erg strenge sanctie ja. Ben sowieso ook niet echt fan van de filosofie van Sunweb. Jammer dat Tom en Sam daar verlengd hebben, vrees dat Lennard ook wel zal blijven na 2018.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, dat valt wel mee toch? Er is ook een reële kans dat Barguil uiteindelijk de sterkste is van Sunweb en wellicht met een ritzege de Vuelta moet redden.
Ik vind dit een beetje een goedkope manier van heel opzichtig 'kijk ons in teambelang werken' façade op te zetten. Bovendien was dit natuurlijk nooit gebeurd als Barguil niet naar Bretagne zou vertrekken.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zegt ook wel iets over Barguil als je kan zeggen "het is de nieuwe Virenque, maar niet zo bescheiden en sympathiek als Richard".
Dat denk ik dus wel, want als hij toch niet voor het klassement gaat boeit het hem niet om wat tijd te verliezen. Bovendien gelooft Tom nogal in de filosofie van Sunweb want anders zou hij niet zo lang verlengd hebben! En aan Tom heb je een stuk maar als brommer dan aan Warren B.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:57 schreef Momo... het volgende:
Ik benieuwd als Tom toch deze Vuelta had gereden in dienst van Wilco, hij gisteren wel gewacht zou hebben.
Jou opinionquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:59 schreef Columbiafan het volgende:
https://twitter.com/TourDeJose/status/901363010744332289
José gaat ook nog even Kittel betichten.
Die reactie van De Kort![]()
Bobbie Traksel
Ondertussen zit dat mens weer met een zwemjasje aan commentaar te geven bij het Zwemmen. Wat vind ik dat vreselijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:59 schreef Columbiafan het volgende:
Bobbie Traksel
Ja, het werkt twee kanten op natuurlijk, maar nogmaals ik vind nogal rigoureus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Draai het eens om: zou Barguil de teamorders genegeerd hebben als hij volgend jaar nog voor Sunweb zou rijden?
Breukink raakt de spijker op de kop, dat zie je ook niet dagelijksquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:59 schreef Columbiafan het volgende:
Bobbie Traksel
Wat staat daar dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:57 schreef Koffieplanter het volgende:
https://twitter.com/LeGruppetto/status/901359057747021824
Deze thread is echt fantastisch.
Dat is het en daarom denk ik dat Columbiafan gelijk heeft dat er al meer aan de hand was. Anders was een reprimande of boete voldoende geweestquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, het werkt kanten op natuurlijk, maar nogmaals ik vind nogal rigoureus.
Al die Fransen volgend jaar haten op Sunweb in de Tour ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:57 schreef Koffieplanter het volgende:
https://twitter.com/LeGruppetto/status/901359057747021824
Deze thread is echt fantastisch.
Hier ben ik het wel mee eens. Het is niet netjes van Barguil, maar dit is te streng en volgens mij schiet niemand hier echt wat mee op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:56 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Als ie zegt dat ie niet voor een klassement gaat en zich in dienst van Wilco stelt moet ie dat soort streken niet uithalen. Als hij wacht op Wilco verliezen ze waarschijnlijk beiden geen tijd, is er geen probleem, en kan hij in week 3 best wel z'n eigen kansen krijgen. Ik vind dit niet heel snugger aangepakt van Barguil. Het is een erg strenge sanctie ja. Ben sowieso ook niet echt fan van de filosofie van Sunweb. Jammer dat Tom en Sam daar verlengd hebben, vrees dat Lennard ook wel zal blijven na 2018.
Zacht uitgedrukt hopen ze allemaal dat Kelderman op een lego blokje gaat staan.quote:
Dan zijn wij het eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt hopen ze allemaal dat Kelderman op een lego blokje gaat staan.
Uiteindelijk zal de vraag zijn hoe goed Wielco op al die muurtjes uit de voeten kan, vanmiddag wordt al interessant want die aankomst houdt een beetje het midden tussen een muurtje en de Angliru. Veel zal duidelijk worden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Na deze actie gaat Kelderman natuurlijk gigantisch choken. Psychologisch had je juist Barguil een vrije rol moeten geven om wat druk van de smalle schoudertjes van Wielco te halen. Knechten voor een achtste plaats is me sowieso een raadsel, ja gisteren had het twintig seconden gescheeld maar de kans dat dát hem uiteindelijk opbreekt is miniem. Gewoon afzetten bij de slotklim en zwaaien.
Wat heeft Wilco dan misdaan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt hopen ze allemaal dat Kelderman op een lego blokje gaat staan.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat heeft Wilco dan misdaan?
Mwa, ze zeggen uiteindelijk alleen maar dat Kelderman geen kopman is die het waard is om op te wachten. Ik denk dat alleen Sunweb echte verwijten krijgt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat heeft Wilco dan misdaan?
twitter:marijnfietst twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 10:45:41@bobbietraksel @TourDeJose Eh nee. Dat is het niet. Sunweb maakt graag mooie sier, maar is niet in alle heilig. reageer retweet
twitter:marijnfietst twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 10:47:02@bobbietraksel @TourDeJose Het zou ook kunnen dat er bewust praatjes verspreid zijn om straatjes schoon te vegen hè. reageer retweet
twitter:jefferinc twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 11:05:29@marijnfietst @bobbietraksel @TourDeJose vertel dan gewoon wat er is als je meer weet reageer retweet
twitter:marijnfietst twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 11:06:50@jefferinc @bobbietraksel @TourDeJose Geen zorgen. Dat komt nog wel eens. Maar niet nu en niet hier op twitter. reageer retweet
Dit vind ik altijd zo kansloos, zeggen dat je iets weet maar vervolgens niet zeggen wát het is. Sneuquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:17 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:marijnfietst twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 10:45:41@bobbietraksel @TourDeJose Eh nee. Dat is het niet. Sunweb maakt graag mooie sier, maar is niet in alle heilig. reageer retweet
twitter:marijnfietst twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 10:47:02@bobbietraksel @TourDeJose Het zou ook kunnen dat er bewust praatjes verspreid zijn om straatjes schoon te vegen hè. reageer retweet
twitter:jefferinc twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 11:05:29@marijnfietst @bobbietraksel @TourDeJose vertel dan gewoon wat er is als je meer weet reageer retweet
twitter:marijnfietst twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 11:06:50@jefferinc @bobbietraksel @TourDeJose Geen zorgen. Dat komt nog wel eens. Maar niet nu en niet hier op twitter. reageer retweet
Tjah, wat moeten ze doen als zo'n renner al de hele Vuelta niet omkijkt naar Kelderman en ook nog eens aangeeft zichzelf niet als knecht te zien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb het gister niet kunnen zien en weet dus niet precies wat er gebeurde maar dit is toch een totaal overtrokken reactie?Stel je voor dat dit altijd zou gebeuren
Prachtige voorbeschouwing zoals altijd. Elke ochtend weer genot om zo'n uitgebreide voorbeschouwing en beschrijving van de omgeving te lezen!quote:
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Belachelijke actie van Sunweb. Zo maak je het voor Kelderman alleen maar lastiger.
Rein staat hoog op de parkeerlijst, die hebben we echt al ontzettend vaak zien parkeren op een klim. 9 minutenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Prachtige voorbeschouwing zoals altijd. Elke ochtend weer genot om zo'n uitgebreide voorbeschouwing en beschrijving van de omgeving te lezen!
Wat mij ook nog bijstaat van die etappe in 2009 die Cesar Veloso won is het grandioos parkeren van Rein Taaramea. Dit heeft ie intussen wel vaker gedaan, maar volgens mij was dit de eerste en tevens beste keer. Er moeten nog een boel muntjes liggen. Hij reed op drie kilometer van de top weg van zijn medevluchters, maar op een kilometer van de top was het echt volledig parcheggio. In een halve kilometer klimmen en dat stukje afdaling verloor die vervolgens nog negen minuten.
Kelderman zal nog meer druk voelen om te moeten presteren. Laat dat nou één van de dingen zijn waar Kelderman slecht mee kan omgaan.quote:
Nope...en ze hadden Dumoulin er ook niet uitgeflikkerd als hij niet op Kelderman had gewacht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:32 schreef Evertjan het volgende:
hadden ze dit ook gedaan als Barguill volgend jaar nog voor Sunweb zou rijden?
Dumoulin had ook gewoon gewacht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope...en ze hadden Dumoulin er ook niet uitgeflikkerd als hij niet op Kelderman had gewacht.
Ondanks dat ik het eens ben met de beslissing, is dat wel een dingetje ja. Juist omdat het Barguil betreft en het feit dat Fransen niet bepaald vergevingsgezind zijn bij buitenlanders/buitenlandse ploegen, gaat ze dit in Frankrijk nog lang achtervolgen denk ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:35 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd hoe de ontvangst zal zijn voor Sunweb in Plouay vandaag en morgen
ik vrees het ergste voor Tom en Sunweb volgend jaar in de Tourquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het eens ben met de beslissing, is dat wel een dingetje ja. Juist omdat het Barguil betreft en het feit dat Fransen niet bepaald vergevingsgezind zijn bij buitenlanders/buitenlandse ploegen, gaat ze dit in Frankrijk nog lang achtervolgen denk ik.
Dubbel genot als Tom Bardet, Barguil en Pinot lachend uit het wiel rijdt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik vrees het ergste voor Tom en Sunweb volgend jaar in de Tour
Puur principieel eens met de beslissing neem ik aan? Of vind je het ook echt een verstandige beslissing? Want aan zo'n beslissing zitten veel meer aspecten dan simpelweg gelijk hebben. Deze mediastorm en afgunst veroorzaken, omdat een knecht die veel meer bewezen en gepresteerd heeft dan de kopman en ongeveer gelijk staat in het klassement niet wacht en daardoor een paar seconden extra tijdverlies veroorzaakt? Natuurlijk is het werkweigering, maar in het continuüm van weigeren koffie voor iemand te halen tot het verpesten van winstkansen in een grote ronde door voor zichzelf te kiezen, ligt dit incident redelijk dicht bij het eerste.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het eens ben met de beslissing, is dat wel een dingetje ja. Juist omdat het Barguil betreft en het feit dat Fransen niet bepaald vergevingsgezind zijn bij buitenlanders/buitenlandse ploegen, gaat ze dit in Frankrijk nog lang achtervolgen denk ik.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is vooral dom en ondoordacht van Sunweb. Net als de kampioenstruien. Ze wegen niet verschillende belangen af, maar maken beslissingen gebaseerd op hun eendimensionale wereldbeeld.
Wat vind je dan van het gedrag van Barguil?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is vooral dom en ondoordacht van Sunweb. Net als de kampioenstruien. Ze wegen niet verschillende belangen af, maar maken beslissingen gebaseerd op hun eendimensionale wereldbeeld.
Maar ook die vertrekt natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:53 schreef showtimer het volgende:
[..], dat moet intern ook wel voor onvrede zorgen als zo'n Preidler zich spontaan meldt.
We hebben bij dat Sinkeldam fiasco wel gezien dat de hele leiding zwaar lijdt aan autisme.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Puur principieel eens met de beslissing neem ik aan? Of vind je het ook echt een verstandige beslissing? Want aan zo'n beslissing zitten veel meer aspecten dan simpelweg gelijk hebben. Deze mediastorm en afgunst veroorzaken, omdat een knecht die veel meer bewezen en gepresteerd heeft dan de kopman en ongeveer gelijk staat in het klassement niet wacht en daardoor een paar seconden extra tijdverlies veroorzaakt? Natuurlijk is het werkweigering, maar in het continuüm van weigeren koffie voor iemand te halen tot het verpesten van winstkansen in een grote ronde door voor zichzelf te kiezen, ligt dit incident redelijk dicht bij het eerste.
Daar sta ik dubbel in, als iemand in mijn omgeving zoiets zou flikken zou ik het waarschijnlijk hoogst irritant vinden, als wielerfan vind ik het wel mooi. Getuigt wel van persoonlijkheid en karakter, wat je soms mist bij topsporters die dan toch vaak ietwat saai zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat vind je dan van het gedrag van Barguil?
Lennard lijdt al genoeg haha.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:56 schreef Columbiafan het volgende:
Hoop dat Lennard en Sam hier niet te veel onder lijden.
Zo zwart-wit zal het tussen blijvers en vertrekkers niet zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar ook die vertrekt natuurlijk.
Heerlijke gelijkhebberige vent is het toch ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:58 schreef Evertjan het volgende:
Thijs Zonneveld zit alweer in de kont te kruipen bij Sunweb en Spekenbrink
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het ook zwak dat Tom zich dat TT pak door zijn neus laat boren. Iemand met voldoende personality geeft een dikke middelvinger naar de innovatiefascisten die daar de scepter zwaaien.
Ik vind Warren wel een gluiperd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar sta ik dubbel in, als iemand in mijn omgeving zoiets zou flikken zou ik het waarschijnlijk hoogst irritant vinden, als wielerfan vind ik het wel mooi. Getuigt wel van persoonlijkheid en karakter, wat je soms mist bij topsporters die dan toch vaak ietwat saai zijn.
dat zeg je alleen omdat hij Frans isquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vind Warren wel een gluiperd.
Zou wel leuk zijn als ze het volledig oneens zijn met elkaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:03 schreef Evertjan het volgende:
maar ik ga er nu al klaar voor zitten wat Wuyts en de Cauwer gaan zeggen vanmiddag over deze actie
Ik begin stilaan te vrezen dat ze, mocht hij die halen, Kämna gaan verplichten in te houden in de tijdrit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoals ik altijd al heb gezegd is Sunweb de engste ploeg van het peloton.
Was lachen geweest als Renaat er was geweest ipv Wuyts (hij en José hadden ook bonje onlangs).quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze het volledig oneens zijn met elkaar.
My god, hij is echt een kloon van Virenquequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:18 schreef showtimer het volgende:
Ze waren dus bijna met elkaar op de vuist gegaan gisteravond?twitter:
Je zou denken dat Wilco in deze de agressor zou moeten zijn. Maarja, zit dat in Wilco?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
My god, hij is echt een kloon van Virenque
vechten of een beetje heen en weer duwen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Haha, oké, als er gevochten is verandert dat de zaak
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Wilco heeft gevochten stapt hij een dezer dagen waarschijnlijk af met een handfractuur.
Maar ik kan me niet voorstellen dat die labradoodle überhaupt boos kan worden.
Danny is ook in vormtwitter:dnelissen twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 12:08:59@maduc De Sunweb doctrine team voor individu regels voor mensen. Sektarisch dogma ... reageer retweet
The strenght of the team is the teamquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:27 schreef Evertjan het volgende:
niets is belangrijkers dan iets anders
Danny leest mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:26 schreef showtimer het volgende:
Danny is ook in vormtwitter:dnelissen twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 12:08:59@maduc De Sunweb doctrine team voor individu regels voor mensen. Sektarisch dogma ... reageer retweet
Jammer dat het filmpje precies op het moment dat hij echt parkeert stoptquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Prachtige voorbeschouwing zoals altijd. Elke ochtend weer genot om zo'n uitgebreide voorbeschouwing en beschrijving van de omgeving te lezen!
Wat mij ook nog bijstaat van die etappe in 2009 die Cesar Veloso won is het grandioos parkeren van Rein Taaramea. Dit heeft ie intussen wel vaker gedaan, maar volgens mij was dit de eerste en tevens beste keer. Er moeten nog een boel muntjes liggen. Hij reed op drie kilometer van de top weg van zijn medevluchters, maar op een kilometer van de top was het echt volledig parcheggio. In een halve kilometer klimmen en dat stukje afdaling verloor die vervolgens nog negen minuten.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Danny leest mee.
Sunweb maakt zichzelf de laatste tijd echt onsterfelijk belachelijk. Gaat niet lang duren voor ook de laatste apologisten dat in de gaten hebben.
quote:Rider: Sam Oomen
2020 Team Sunweb (WT)
2019 Team Sunweb (WT)
2018 Team Sunweb (WT)
Wilco is zo'n mannetje dat tig man in zijn tuin had begraven als hij geen wielrenner was geworden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je zou denken dat Wilco in deze de agressor zou moeten zijn. Maarja, zit dat in Wilco?
Je zou toch beter verwachten van zo'n slimme jongen. Zullen we een crowdfundactie beginnen om zijn contract af te kopen?quote:
Waar gaan we hem dan stallen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou toch beter verwachten van zo'n slimme jongen. Zullen we een crowdfundactie beginnen om zijn contract af te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |