abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173400827
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:35 schreef Ericr het volgende:
Toch al een teringhekel aan Sunweb als bedrijf maar de ploeg is dus nog veel enger. Kelderman heeft hier al moeite met top 10, flikker hem dan er uit en laat Barguil en Oomen voor eigen kans gaan.
:')
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:36:43 #282
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_173400828
Wel leuk voor het zelfvertrouwen van Kelderman. Barguil die er nog liever wordt uitgegooid dan dat hij voor jou rijdt en zo'n Oomen die ook graag tussen de regels laat blijken dat hij het wat jammer vindt dat hij steeds moet wachten op een zwakkere renner.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_173400834
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 00:34 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kelme _O_
pi_173400860
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:32 schreef Koffieplanter het volgende:
De Fransjes worden helemaal gek op Twitter, dat is wel leuk.
Wat vind je, los van de actie van Sunweb, eigenlijk van de acties van Barguil? Eerst beweren dat je gaat knechten voor Kelderman en vervolgens doodleuk je eigen koers rijden. Hij had ook op voorhand kunnen zeggen dat ie een vrije rol wilde, beetje fatsoen mag wel.

quote:
Barguil said: “I have to leave the Vuelta by the decision of the team. I feel very well and have good legs. I see myself in different a role and am eager to attack in the mountains, as I did in the Tour. The Vuelta is a great race and it is disappointing to leave but this is a decision from the team that I need to accept.”
pi_173400866
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel leuk voor het zelfvertrouwen van Kelderman. Barguil die er nog liever wordt uitgegooid dan dat hij voor jou rijdt en zo'n Oomen die ook graag tussen de regels laat blijken dat hij het wat jammer vindt dat hij steeds moet wachten op een zwakkere renner.
Heb wel een beetje te doen met Wilco, ja.
pi_173400887
Statement van Team Sunweb, geïnspireerd door Paus Aloysius Maria van Gaal.
quote:
Team Sunweb have decided to withdraw Warren Barguil from the Vuelta a España. The 25-year-old talented rider, recent winner of two stages and the mountain jersey at the Tour de France, openly expressed that he didn’t race conform to the team’s goal, which left Team Sunweb with no other option than to take this decision.

Working according to a team plan with clear goals is deeply anchored in the team’s way of working. Since 2008 this has been the basis of the gradual growth and success of Team Sunweb, therefore is a value that cannot be varied. The team appreciates Barguil’s openness about his motives at the Vuelta.

Barguil said: “I have to leave the Vuelta by the decision of the team. I feel very well and have good legs. I see myself in different a role and am eager to attack in the mountains, as I did in the Tour. The Vuelta is a great race and it is disappointing to leave but this is a decision from the team that I need to accept.”

Together with the talented Barguil the team have had many successes. He is a valued rider, who means and has meant a lot to the team. After the Vuelta, Barguil will pick up his planned race program.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:43:46 #287
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173400890
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:42 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Tenzij er niet iets om gaat in het hoofd word klassement renner worden toch niks....
pi_173400892
Je beste man uit het team liquideren :')
pi_173400895
Grappig dat iedereen voor de Vuelta al zag aankomen dat Barguil niet voor Kelderman zou gaan rijden. Behalve het team zelf dan.

Toch begrijp ik Barguil ook wel, zou ook geen zin hebben om te wachten op iemand als Kelderman die altjd valt of faalt.
- verwijderd door admin -
pi_173400899
pi_173400903
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:43 schreef MCH het volgende:
Je beste man uit het team liquideren :')
Niets wijst er deze Vuelta op dat Barguil beter zou zijn dan Oomen en Kelderman.
pi_173400909
Zo, die zag ik niet aankomen. Vind dit wel heel rigoureus voor een lekke band. Geef hem een keer flink op zijn donder en kijk het dan nog even aan. Eng dit.
pi_173400911
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:44 schreef groenen het volgende:
Grappig dat iedereen voor de Vuelta al zag aankomen dat Barguil niet voor Kelderman zou gaan rijden. Behalve het team zelf dan.

Toch begrijp ik Barguil ook wel, zou ook geen zin hebben om te wachten op iemand als Kelderman die altjd valt of faalt.
Dit. Barguil staat bekend als een egoïstische renner.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:46:09 #294
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_173400918
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:40 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Wat vind je, los van de actie van Sunweb, eigenlijk van de acties van Barguil? Eerst beweren dat je gaat knechten voor Kelderman en vervolgens doodleuk je eigen koers rijden. Hij had ook op voorhand kunnen zeggen dat ie een vrije rol wilde, beetje fatsoen mag wel.
Ik vind dat Sunweb wel een beetje pragmatischer mag zijn. Kelderman vooraf kopman, OK, maar in de eerste week is gebleken dat het er niet naar uitziet dat top 5 een realistische optie is en dat het zal gaan om een plek tussen 8 en 12, dat Oomen en Barguil eigenlijk even sterk zijn en dus voor dezelfde plaatsen meedoen. Beetje stom om dan koppig Kelderman te blijven vooruit schuiven.

Dat gezegd zijnde hoort Barguil zich te houden aan afspraken, ook als ze dom zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_173400934
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo, die zag ik niet aankomen. Vind dit wel heel rigoureus voor een lekke band. Geef hem een keer flink op zijn donder en kijk het dan nog even aan. Eng dit.
Denk dat het wel om meer gaat dan één keer niet wachten voor een lekke band. Hij lijkt al een aantal dagen bezig met het ondermijnen van het gezag van de ploegleiding. Voor Kelderman, die mentaal al niet heel sterk is, lijkt me dat ook vrij klote.
pi_173400961
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:42 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Wilco moet niet zo kleinzerig doen, als je hier al niet mee kunt dealen wordt het nooit wat.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:50:25 #297
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173400967
Wellicht zijn ze daar ook enigszins mad dat Barguil voor Fortuneo kiest
pi_173400971
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:47 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Denk dat het wel om meer gaat dan één keer niet wachten voor een lekke band. Hij lijkt al een aantal dagen bezig met het ondermijnen van het gezag van de ploegleiding. Voor Kelderman, die mentaal al niet heel sterk is, lijkt me dat ook vrij klote.
Tja, dat valt wel mee toch? Er is ook een reële kans dat Barguil uiteindelijk de sterkste is van Sunweb en wellicht met een ritzege de Vuelta moet redden.

Ik vind dit een beetje een goedkope manier van heel opzichtig 'kijk ons in teambelang werken' façade op te zetten. Bovendien was dit natuurlijk nooit gebeurd als Barguil niet naar Bretagne zou vertrekken.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:50:49 #299
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173400972
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:35 schreef Ericr het volgende:
Toch al een teringhekel aan Sunweb als bedrijf maar de ploeg is dus nog veel enger. Kelderman heeft hier al moeite met top 10, flikker hem dan er uit en laat Barguil en Oomen voor eigen kans gaan.
Eens. Al dat talent opofferen voor het klassement van Wilco Buchmann is een waardeloze tactiek.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173400973
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:46 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vind dat Sunweb wel een beetje pragmatischer mag zijn. Kelderman vooraf kopman, OK, maar in de eerste week is gebleken dat het er niet naar uitziet dat top 5 een realistische optie is en dat het zal gaan om een plek tussen 8 en 12, dat Oomen en Barguil eigenlijk even sterk zijn en dus voor dezelfde plaatsen meedoen. Beetje stom om dan koppig Kelderman te blijven vooruit schuiven.

Dat gezegd zijnde hoort Barguil zich te houden aan afspraken, ook als ze dom zijn.
Dat is het inderdaad. Het was overdreven om aan Barguil te vragen te wachten maar als die order komt moet Barguil niet huilie huilie doen en gewoon wachten en vervolgens gas geven. Barguil mag ook even terugdenken aan de tour waar het team, inclusief op momenten ook Matthews, voor hem gereden heeft.

Als team snap ik dat je dit niet over je kant kan laten gaan en het lijkt er op dat er al meer speelde waardoor dit de druppel was. Voor alleen het voorval van gisteren had je ook wel een boete kunnen geven of zo.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_173400985
De zevende rit hebben Oomen en Kelderman wel beide op kop gereden om eventueel Barguil nog te laten sprinten voor winst. Dan voelt het een dag later natuurlijk extra zuur als er andersom niet gewerkt wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')