Hoe vond je het weekend?quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet zoveel last van gehad, zijn 2 a 3 uur na de race begonnen met inpakken en vertrokken.
Het ligt echt aan het materiaal he? Dat moet enorm frustrerend voor hem zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe vond je het weekend?Niet te teleurgesteld door het resultaat van Max hoop ik?
Ja, daar kan hij helemaal niets aan doen. Zwaar frustrerendquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ligt echt aan het materiaal he? Dat moet enorm frustrerend voor hem zijn.
Ik krijg toch het vermoeden dat het aan max ligt hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ligt echt aan het materiaal he? Dat moet enorm frustrerend voor hem zijn.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik krijg toch het vermoeden dat het aan max ligt hoor.
ywquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heb ik al zo lang niet meer gehoord
Ahhhhhhhhhquote:
Ze stellen in nos sportjournaal ook de vraag of het aan max ligt.quote:
De vraag kan je ook best stellen, maar het antwoord is gewoon neequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze stellen in nos sportjournaal ook de vraag of het aan max ligt.
Aangezien hun de stem(vraag) van het volk vertegenwoordigen is het niet zo'n gekke gedachte.
ja maar ze stellen alleen de vraag aan mensen die er elleboog diep inzitten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De vraag kan je ook best stellen, maar het antwoord is gewoon nee
Best wel!quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe vond je het weekend?Niet te teleurgesteld door het resultaat van Max hoop ik?
En welk nieuws was datquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:05 schreef Wantie het volgende:
Ach, die hele F1 is een complot om ons schaapjes af te leiden van het echte nieuws 🙈
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |