Heb nog nooit bier in de trein gedronken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:11 schreef Tjacka het volgende:
ik zit helemaal achterin de trein met niemand in de coupé en half liter bier in mijn hand
Yolo
oh ik vaker wel dan nietquote:Op vrijdag 1 september 2017 18:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb nog nooit bier in de trein gedronken.
Neem je er eerst 1 om te proberen Div.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:51 schreef Divje het volgende:
Overigens. Die nieuwe verpakking van Croky Bolognese staat me niet aan. On the other hand.. 2 zakken voor 2 euro
Ja maar 1 zak is dan waarschijnlijk niet 1 euroquote:Op vrijdag 1 september 2017 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem je er eerst 1 om te proberen Div.
Smaakt nog hetzelfde. Zak is alleen anders.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem je er eerst 1 om te proberen Div.
Kom ik erg dom over als ik je nu niet snap?quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet nodigblijf binnen als het regent
Neequote:Op vrijdag 1 september 2017 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kom ik erg dom over als ik je nu niet snap?
Je hebt filmpje nog niet gekeken zeker die laatste.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet nodigblijf binnen als het regent
Wees blijquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hoi
Oranje elftal.
Gelukkig heb ik wedstrijd niet eens gezien.
hopelijk plaats je meer dan een postquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hoi
Oranje elftal.
Gelukkig heb ik wedstrijd niet eens gezien.
Ja, BPN moet nog een beetje loskomen. We zouden hem graag wat beter willen leren kennen he?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hopelijk plaats je meer dan een post
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hopelijk plaats je meer dan een post
You really want it,don't you?yeeeeesssss(a certain Megatron),quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, BPN moet nog een beetje loskomen. We zouden hem graag wat beter willen leren kennen he?
Jaa. Al ben ik wel naar iedereen nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, BPN moet nog een beetje loskomen. We zouden hem graag wat beter willen leren kennen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |