Als ik een keer zoiets mee heb gemaakt zorg ik er echt wel voor dat ik het de volgende keer in orde heb. Leren van je fouten. Ik zou alle lijstjes klaar hebben liggen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teveel mensen willen hun zegje doen, de lijstjes liggen blijkbaar ook niet echt klaar zodra transfers afketsen, mensen zijn het dus niet met elkaar eens en willen dan persoonlijke prestigestrijdjes voeren (zoals Overmars die dan perse spelers wil halen waar de rest het niet mee eens is)
Egootjes, dat is het grote probleem bij Ajax.
Die hebben ze pas verloren als hij ontslagen wordt en dat zou nog best wel eens even kunnen gaan duren. Aangezien ze hem zelf hebben voorgedragen zullen ze wel het nodige vertrouwen in hem hebben dus duurt het wel even.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als ik een keer zoiets mee heb gemaakt zorg ik er echt wel voor dat ik het de volgende keer in orde heb. Leren van je fouten. Ik zou alle lijstjes klaar hebben liggen...
En prestigestrijdjes... nou die hebben Bergkamp en Van der Sar wel verloren met hun Keizer.Die mogen even hun mondjes houden en eigenlijk ook wel ontslag nemen.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om met de hulp van je scouting alle namen te hebben klaarstaan, situaties in de gaten houden van spelers bij de grote clubs die daar buiten de boot vallen maar bij Ajax nog wel een toegevoegde waarde te hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als ik een keer zoiets mee heb gemaakt zorg ik er echt wel voor dat ik het de volgende keer in orde heb. Leren van je fouten. Ik zou alle lijstjes klaar hebben liggen...
En prestigestrijdjes... nou die hebben Bergkamp en Van der Sar wel verloren met hun Keizer.Die mogen even hun mondjes houden en eigenlijk ook wel ontslag nemen.
Klopt geen hol van dat verhaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.facebook.com/VoetbalInsideTV/videos/1414783778617630/
Filmpje van RTL Z over de financiële situatie bij Ajax
Er is wel een scouting, er wordt alleen niet naar geluisterd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En prestigestrijdjes... nou die hebben Bergkamp en Van der Sar wel verloren met hun Keizer. Die mogen even hun mondjes houden en eigenlijk ook wel ontslag nemen.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om met de hulp van je scouting alle namen te hebben klaarstaan, situaties in de gaten houden van spelers bij de grote clubs die daar buiten de boot vallen maar bij Ajax nog wel een toegevoegde waarde te hebben.
Het erge is nog dat ze dus wel een scouting hebben gezien de aankopen, maar waarom kunnen ze dan wel een centrale verdediger ergens vinden en geen linksback? Of een goede linksbuiten.
Wat een nutteloos onzin filmpje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.facebook.com/VoetbalInsideTV/videos/1414783778617630/
Filmpje van RTL Z over de financiële situatie bij Ajax
Het is helemaal niet moeilijk, maar er kan echt wel veel tijd in gaan zitten. Je moet er een beetje obsessief mee zijn, zoals een fan. Ik heb echt niet het idee dat ze er zo lang mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om met de hulp van je scouting alle namen te hebben klaarstaan, situaties in de gaten houden van spelers bij de grote clubs die daar buiten de boot vallen maar bij Ajax nog wel een toegevoegde waarde te hebben.
Het erge is nog dat ze dus wel een scouting hebben gezien de aankopen, maar waarom kunnen ze dan wel een centrale verdediger ergens vinden en geen linksback? Of een goede linksbuiten.
Ja maar dat is toch ook een rare werkwijze?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is wel een scouting, er wordt alleen niet naar geluisterd.
Die Colombiaanse back en die afgekeurde Kroaat bijvoorbeeld, zijn afgekeurd door de scouting.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:22 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Klopt geen hol van dat verhaal
Ik deelde het iets te vroeg inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat een nutteloos onzin filmpje.
En dit is toch waar Overmars het langste mee bezig kan zijn de hele week? Gewoon zoveel mogelijk scouts aanstellen in de juiste landen en dan een systeem erin maken waar je eens per maand een verslag hoort over de ontdekte pareltjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is helemaal niet moeilijk, maar er kan echt wel veel tijd in gaan zitten. Je moet er een beetje obsessief mee zijn, zoals een fan. Ik heb echt niet het idee dat ze er zo lang mee bezig zijn.
Het moet allemaal mogelijk zijn, maar je moet willen en de tijd ervoor nemen.
Een vriendje van die Henrichs waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk is het juist nadelig dat Theo vertrekt, zo komt er juist een handlanger van Spijkerman binnen bij RvC.
Overmars stapt volgende zomer op en dan modderen we nog een jaar of 5 door en dan pas komt er weer iemand een revolutie eisen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een vriendje van die Henrichs waarschijnlijk.
ja die heeft wel macht, de macht die Spijkerman hier toebedacht wordt is echt lachwekkend, gaat niet verder dan oranje pionnen en gele hesjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een vriendje van die Henrichs waarschijnlijk.
Nooit van gehoord, dus dat zal best kunnen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:39 schreef hafcfan het volgende:
Vito van Crooy gaat jullie hard verkrachten zondag.
Echt een hele aardige speler. Kan nu al stuk hogerop. En Veltman/Dijks verliezen van bijna iedereen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, dus dat zal best kunnen.
Geen idee of de supporters er nog wat aan gaan doen nu.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overmars stapt volgende zomer op en dan modderen we nog een jaar of 5 door en dan pas komt er weer iemand een revolutie eisen.
Ik denk niet dat het toeval is dat we bepaalde Frank de Boer elementen weer terugzien in het spel. En sowieso dat ze hem bij het eerste team wilde houden perse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die heeft wel macht, de macht die Spijkerman hier toebedacht wordt is echt lachwekkend, gaat niet verder dan oranje pionnen en gele hesjes
Ze zijn individueel zwak, en de organisatie staat ook niet goed. Dus dan blijft er weinig over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt een hele aardige speler. Kan nu al stuk hogerop. En Veltman/Dijks verliezen van bijna iedereen.
De reden waarom we die elementen zien (defensief) is vooral omdat we gewoon minder kwaliteit hebben nu. Traore en Klaassen worden erg gemist zie ik wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of de supporters er nog wat aan gaan doen nu.
[..]
Ik denk niet dat het toeval is dat we bepaalde Frank de Boer elementen weer terugzien in het spel. En sowieso dat ze hem bij het eerste team wilde houden perse.
Ze zullen ongetwijfeld klagen, maar probleem is echter dat Spijkerman vastgeroest zit in zijn stoel en Van der Sar/Bergkamp/RvC niet willen inzien dat zij het probleem zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of de supporters er nog wat aan gaan doen nu.
Ja, ik geloof dat niemand precies weet hoe het nu werkt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch ook een rare werkwijze?
Want ik kan me ook niet voorstellen dat Overmars daar zelf elke week is gaan kijken op de tribune, dus werd hem gewoon aangesmeerd door wat zaakwaarnemers zeker?
veltman vind ik de slechtste RB van afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah het is allebei heel erg triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |