Mensen in een rolstoelquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:30 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Mensen met een depressie. Schop onder je reet heb je gewoon nodig.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:50 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Mensen in een rolstoelSchop onder hun reet hebben ze gewoon nodig.
Je verzekert jezelf wel met 3 sessies dat je je eigen risico er volledig doorheen jekkertquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden wel eens met psychologen gepraat, maar hoezo duur? je verzekering betaald dat toch?
Dat is echt kolder, dat geldt alleen voor een bepaald type beta Sheldon's. De gemiddelde academicus is gewoon meer ontwikkeld dan de gemiddelde mens, ook op sociaal gebied.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:05 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb op het werk veel te maken met universitair afgesteerden. Het valt me altijd wel op dat ze sociaal minder ontwikkeld zijn en niet goed in kunnen spelen op nieuwe omstandigheden.
Dat valt me echt tegen. Ik keek altijd erg tegen ze op, maar ze hebben gewoon een kunstje goed geleerd.
Kenker.. over kolder gesprokenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat is echt kolder, dat geldt alleen voor een bepaald type beta Sheldon's. De gemiddelde academicus is gewoon meer ontwikkeld dan de gemiddelde mens, ook op sociaal gebied.
Een fysieke beperking vergelijken met een mentalequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:34 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Jij loopt zeker ook gewoon door als je kanker hebt. Niks geen ziekenhuis.
Duidelijk geen verstand van dus. Wat denk je dat er met je lichaam gebeurt als je een zware depressie onbehandeld laat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Een fysieke beperking vergelijken met een mentale
Ja, dat vind ik nou ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:30 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Depressie heeft altijd al bestaan. In de loop der tijd zijn er verschillende benamingen en theorieën geweest, allen onderhevig aan en gevormd door het tijdsbeeld en de kennis die er op dat moment bestond. Hier volgt een korte beschrijving.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Vroeger had je dat echt niet hoor, toen werkte gewoon iedereen en zeurde niemand.
Misschien had je het niet zo ver moeten laten komen dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:09 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Duidelijk geen verstand van dus. Wat denk je dat er met je lichaam gebeurt als je een zware depressie onbehandeld laat?
Je praat poep. Troll.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:16 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Misschien had je het niet zo ver moeten laten komen dan.
Ja precies! We hebben allemaal wel eens een depressie. Ga toch niet voor ieder wissewasje naar de dokter zeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou ook.
Ik heb ook wel eens een depressie, dat heeft iedereen wel eens, maar het is zo ontzettend gemakkelijk om zielig te doen.
Ga wat vroeger naar bed, rust meer uit, maar zeur niet. Ik ben ook zo opgevoed, niet zeuren, doorwerken, wat er ook gebeurt.
Ik vind mensen die overspannen zijn of depressief zijn enorme aanstellers. Dat meen ik.
En dan heb je nog eens een keer bipolaire mensen![]()
![]()
Dan denk ik: zo moeilijk is het toch niet om je een beetje normaal te gaan gedragen. Stelletje mafkezen.
Vroeger had je dat echt niet hoor, toen werkte gewoon iedereen en zeurde niemand.
Troll dit toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:30 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Dat is dus geen depressie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 17:33 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja precies! We hebben allemaal wel eens een depressie. Ga toch niet voor ieder wissewasje naar de dokter zeg.
Ik heb mensen weer zien lopen vanuit hun rolstoel nadat ze behandeld waren voor hun depressiequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:50 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Mensen in een rolstoelSchop onder hun reet hebben ze gewoon nodig.
een depressie is toch gewoon dat je je dag niet hebt, alleen dan een paar maanden achter elkaar?quote:
Beetje kort door de bocht, maar klopt, dat noem je toch geen wissewasje?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
een depressie is toch gewoon dat je je dag niet hebt, alleen dan een paar maanden achter elkaar?
Ah jawel joh, allemaal aanstelleritis. Als je dan zo depressief bent, kijk je maar gewoon wat vrolijker!quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:28 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht, maar klopt, dat noem je toch geen wissewasje?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:40 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ah jawel joh, allemaal aanstelleritis. Als je dan zo depressief bent, kijk je maar gewoon wat vrolijker!
En anders gewoon een aspirientje nemen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
Depressie of conversie stoornis?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik heb mensen weer zien lopen vanuit hun rolstoel nadat ze behandeld waren voor hun depressie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |