abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173377304
Ze zijn reteduur en hebben 6 jaar universitaire studies nodig zodat ze vervolgens een vooraf ingestudeerde flowchart kunnen doorlopen.

Ze kunnen niet out-of-the-box denken en zijn meer bezig met hun eigen carriére, hun status/aanzien en met hun hypotheek dan dat ze bezig zijn zich als een wetenschapper en hulpverlener te gedragen.
Ze leren alles uit boekjes en snappen niet dat ze levende wezens voor zich hebben zitten. Bovendien zijn hun flowcharts best wel voorspelbaar, als je 't eenmaal doorhebt.

Ik heb letterlijk meer gehad aan ervaringsdeskundigen en -alle- psychologen die ik tot nu toe heb gehad, waren echt bar-slecht. De meest idiote behandeling die ik heb gehad was hun stilte-therapie (dan zeggen ze gewoon niks en laten je praten ins blauwe hinein en declareren dat vervolgens als "psycho-analyse" :r stelkletje geldwolven 13.gif).

En ervaringsdeskundigen zijn vet goedkoop ^O^ en elke ervaringsdeskundige die werkt scheelt gelijk weer een uitkering. Die psychologen zijn weggegooid universiteits-salaris, hun opleiding is weggegooid geld, we zijn als maatschappij beter af door alle psychologen de laan uit te sturen en hun ingestudeerde flowchart op internet te zetten.

TLDR: Psychologen kosten een fortuin, ontsla ze allemaal maar en vervang ze met goedkope ervaringsdeskundigen, scheelt een hoop poen wat we dan kunnen investeren in universitair geschoold personeel dat daadwerkelijk wat aan de maatschappij teruggeeft ^O^
pi_173377324
Nep wetenschap is het.
pi_173377342
Wat is een ervaringsdeskundige?
  donderdag 24 augustus 2017 @ 23:57:33 #4
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173377347
Waarom ben jij niet meer in het dode topic spel :(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173377348
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 23:57 schreef Argo het volgende:
Argooooo
pi_173377361
:')
Ts is laaggeleid duidelijk
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_173377388
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 23:57 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Argooooo
Yo G

Hoe gaat het?
pi_173377589
Een groot deel ervan is idd kut met peren, maar een klein deel is echt wel goed. :Y Je moet alleen wel de juiste tegenkomen.
pi_173377620
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 23:57 schreef Argo het volgende:
Iemand die die shit zelf meegemaakt heeft en niet zo'n onempatische omhooggevallen statusgeile is die alles uit een boekje heeft en na jaren studeren heeft geleerd om vooral lefloos niet zelfstandig na te denken/observeren maar alleen maar een paar psycho-flowcharts toepassen die echt mega-voorspelbaar en overgesimplificeerd zijn.
pi_173377622
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 23:57 schreef _--_ het volgende:
Waarom ben jij niet meer in het dode topic spel :(
Omdat ik dat geziek daar zat ben, veel plezier daaro.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 00:19:48 #11
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_173377633
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat ik dat geziek daar zat ben, veel plezier daaro.
Zo dan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_173377634
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 23:58 schreef Seam het volgende:
:')
Ts is laaggeleid duidelijk
Eerder nagenoeg-niet-opgeleid, maar hopelijk krijg ik in de toekomst geen (faal-)psychologen meer :)
pi_173377656
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:15 schreef ToT het volgende:
Een groot deel ervan is idd kut met peren, maar een klein deel is echt wel goed. :Y Je moet alleen wel de juiste tegenkomen.
Faalberoep dus, weggegooid geld.
pi_173377664
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iemand die die shit zelf meegemaakt heeft en niet zo'n onempatische omhooggevallen statusgeile is die alles uit een boekje heeft en na jaren studeren heeft geleerd om vooral lefloos niet zelfstandig na te denken/observeren maar alleen maar een paar psycho-flowcharts toepassen die echt mega-voorspelbaar en overgesimplificeerd zijn.
Ga dan sowieso niet naar het Riagg, de Spatie of dat soort tenten waar je stagiaires tegenover je krijgt die een stuk jonger dan jezelf zijn. Ga naar een goed ziekenhuis toe zoals het Radboud in Nijmegen.
pi_173377689
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Ga dan sowieso niet naar het Riagg, de Spatie of dat soort tenten waar je stagiaires tegneover je krijgt die een stuk jonger dan jezelf zijn. Ga naar een goed ziekenhuis toe zoals het Radboud in Nijmegen.
Stagairs zijn per definitie geen psychologen, ik doel op beroeps-psychologen.
De psychologen die ik heb gehad en die baggerslecht waren, waren trouwens allemaal ouder dan ikzelf ben.
De laatste was naar zeggen van wat collega's van desbetreffende psychologe een hele goeie...nou ze kon nog nieteens een paniekstoornis van een paniekaanval onderscheiden, wtf :')
pi_173377706
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Faalberoep dus, weggegooid geld.
Meh, net zoals met veel banen moet je geen jonkies hebben die alleen maar boekenwijsheid hebben en die niet buiten dat kader kunnen denken.

Serieus gebeurd: "Je hebt de vragen verkeerd ingevuld, want als je bij 5 A hebt ingevuld, kun je ONMOGELIJK bij 20 een D invullen!"
- "De vraagstelling is net iets anders, waardoor je gewoon een ander antwoord krijgt. Bij de één is de vraag met 'vaak' geformuleerd en met de ander is het 'meestal'. Dat vind ik niet bepaald het zelfde!"
"Nou ik kan BEWIJZEN dat je de vragen verkeerd hebt ingevuld, want als ik je antwoorden in een grafiek zet, krijg ik er een niet-bestaand figuur uit! Het hoort een M- of een W-vorm te hebben, maar jouw grafiek ziet er HEEL anders uit en dit ben ik in AL die 3 jaar van mijn studie in GEEN ENKEL boek tegengekomen!"

:') Royal sadness....
pi_173377725
Zoals ik al zei, de psychologen die ik heb gehad en baggerslecht waren, waren allemaal OUDER dan ik.
Het waren geen jonkies.
pi_173377739
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Stagairs zijn per definitie geen psychologen, ik doel op beroeps-psychologen.
De psychologen die ik heb gehad en die baggerslecht waren, waren trouwens allemaal ouder dan ikzelf ben.
De laatste was naar zeggen van wat collega's van desbetreffende psychologe een hele goeie...nou ze kon nog nieteens een paniekstoornis van een paniekaanval onderscheiden, wtf :')
:X Damn! :X

Tja toen ik 12 was kreeg ik een keer een knakker van rond de 60 met geitenwollen sokken tegenover me die me leerde te mediteren en me aanraadde om rooibosthee te gaan drinken.
Ik kwam daar omdat ik hevige pijn in mijn voet had wat niet te verhelpen was, en hij vertelde me dat ik achterover moest leunen en moest visualiseren dat ik op een strand lag en dat ik een bootje in de verte aan de horizon voorbij zag varen. :') De neuk?!? :')
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 00:28:44 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173377746
Wat raar dan.

Psychologen hebben mij vaker geholpen om mijn leven weer op te pakken.
Ken ook veel mensen die echt baat hebben gehad bij een (goede) psycholoog.

Maar we zullen dan vast idioten zijn omdat we hebben geluisterd naar die idioten.

Beter had ik inderdaad met een dikke angststoornis geen hulp bij een psycholoog moeten zoeken, maar bij een "ervaringsdeskundige". :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173377747
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:28 schreef ToT het volgende:

[..]

:X Damn! :X

Tja toen ik 12 was kreeg ik een keer een knakker van rond de 60 met geitenwollen sokken tegenover me die me leerde te mediteren en me aanraadde om rooibosthee te gaan drinken.
Ik kwam daar omdat ik hevige pijn in mijn voet had wat niet te verhelpen was, en hij vertelde me dat ik achterover moest leunen en moest visualiseren dat ik op een strand lag en dat ik een bootje in de verte aan de horizon voorbij zag varen. :') De neuk?!? :')
uh....oké dit is echt superslecht idd :')
pi_173377751
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zoals ik al zei, de psychologen die ik heb gehad en baggerslecht waren, waren allemaal OUDER dan ik.
Het waren geen jonkies.
Ik was aan het typen toen jij dat postte. :)
pi_173377764
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:28 schreef Harvest89 het volgende:
Wat raar dan.

Maar we zullen dan vast idioten zijn omdat we hebben geluisterd naar die idioten.

Beter had ik inderdaad met een dikke angststoornis geen hulp bij een psycholoog moeten zoeken, maar bij een "ervaringsdeskundige". :')
Och ik ben een paar jaar geleden gelukkig wel een heel goede tegengekomen en heb een aantal goede therapieën gehad, hoewel daarbij ook wel duidelijk te merken was wie meer ervaren was en wie minder.
_O- Was wel humor toen we meerdere keren met de hele groep op die psycholoog zaten in te hakken van hoe fout dat die het wel niet had! :D
Maar al met al was het wel echt zeer hulpzaam! ^O^
pi_173377766
Maarre.....schopje R&P? :@

En ik ga pitten! :P :W
pi_173377772
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:28 schreef Harvest89 het volgende:
Wat raar dan.

Zolang hun beroepsgroep maar geloofwaardig genoeg is he?
Verder verwacht ik ook niet dat iedereen 't met me eens zal zijn maar blijkbaar was in jouw geval een vooraf ingestudeerde flowchart voldoende (of je had nou net een psycholoog te pakken die wel empathisch was en out-of-the-box kon nadenken).

Mazzelaar die je bent! Hopelijk hoef je nooit meer terug! ^O^
pi_173377783
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 00:31 schreef ToT het volgende:
Maarre.....schopje R&P? :@

En ik ga pitten! :P :W
wtf nee dank je :')
R&P is op sterven na dood, ze kunnen nu bijna net zo goed de doodskist dicht trappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')