Iemand die die shit zelf meegemaakt heeft en niet zo'n onempatische omhooggevallen statusgeile is die alles uit een boekje heeft en na jaren studeren heeft geleerd om vooral lefloos niet zelfstandig na te denken/observeren maar alleen maar een paar psycho-flowcharts toepassen die echt mega-voorspelbaar en overgesimplificeerd zijn.quote:
Omdat ik dat geziek daar zat ben, veel plezier daaro.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 23:57 schreef _--_ het volgende:
Waarom ben jij niet meer in het dode topic spel
Zo dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik dat geziek daar zat ben, veel plezier daaro.
Eerder nagenoeg-niet-opgeleid, maar hopelijk krijg ik in de toekomst geen (faal-)psychologen meerquote:
Faalberoep dus, weggegooid geld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:15 schreef ToT het volgende:
Een groot deel ervan is idd kut met peren, maar een klein deel is echt wel goed.Je moet alleen wel de juiste tegenkomen.
Ga dan sowieso niet naar het Riagg, de Spatie of dat soort tenten waar je stagiaires tegenover je krijgt die een stuk jonger dan jezelf zijn. Ga naar een goed ziekenhuis toe zoals het Radboud in Nijmegen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand die die shit zelf meegemaakt heeft en niet zo'n onempatische omhooggevallen statusgeile is die alles uit een boekje heeft en na jaren studeren heeft geleerd om vooral lefloos niet zelfstandig na te denken/observeren maar alleen maar een paar psycho-flowcharts toepassen die echt mega-voorspelbaar en overgesimplificeerd zijn.
Stagairs zijn per definitie geen psychologen, ik doel op beroeps-psychologen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga dan sowieso niet naar het Riagg, de Spatie of dat soort tenten waar je stagiaires tegneover je krijgt die een stuk jonger dan jezelf zijn. Ga naar een goed ziekenhuis toe zoals het Radboud in Nijmegen.
Meh, net zoals met veel banen moet je geen jonkies hebben die alleen maar boekenwijsheid hebben en die niet buiten dat kader kunnen denken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Faalberoep dus, weggegooid geld.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stagairs zijn per definitie geen psychologen, ik doel op beroeps-psychologen.
De psychologen die ik heb gehad en die baggerslecht waren, waren trouwens allemaal ouder dan ikzelf ben.
De laatste was naar zeggen van wat collega's van desbetreffende psychologe een hele goeie...nou ze kon nog nieteens een paniekstoornis van een paniekaanval onderscheiden, wtf
uh....oké dit is echt superslecht iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
Tja toen ik 12 was kreeg ik een keer een knakker van rond de 60 met geitenwollen sokken tegenover me die me leerde te mediteren en me aanraadde om rooibosthee te gaan drinken.
Ik kwam daar omdat ik hevige pijn in mijn voet had wat niet te verhelpen was, en hij vertelde me dat ik achterover moest leunen en moest visualiseren dat ik op een strand lag en dat ik een bootje in de verte aan de horizon voorbij zag varen.De neuk?!?
Ik was aan het typen toen jij dat postte.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zoals ik al zei, de psychologen die ik heb gehad en baggerslecht waren, waren allemaal OUDER dan ik.
Het waren geen jonkies.
Och ik ben een paar jaar geleden gelukkig wel een heel goede tegengekomen en heb een aantal goede therapieën gehad, hoewel daarbij ook wel duidelijk te merken was wie meer ervaren was en wie minder.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:28 schreef Harvest89 het volgende:
Wat raar dan.
Psychologen hebben mij vaker geholpen om mijn leven weer op te pakken.
Ken ook veel mensen die echt baat hebben gehad bij een (goede) psycholoog.
Maar we zullen dan vast idioten zijn omdat we hebben geluisterd naar die idioten.
Beter had ik inderdaad met een dikke angststoornis geen hulp bij een psycholoog moeten zoeken, maar bij een "ervaringsdeskundige".
Zolang hun beroepsgroep maar geloofwaardig genoeg is he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 00:28 schreef Harvest89 het volgende:
Wat raar dan.
Psychologen hebben mij vaker geholpen om mijn leven weer op te pakken.
Ken ook veel mensen die echt baat hebben gehad bij een (goede) psycholoog.
Maar we zullen dan vast idioten zijn omdat we hebben geluisterd naar die idioten.
Beter had ik inderdaad met een dikke angststoornis geen hulp bij een psycholoog moeten zoeken, maar bij een "ervaringsdeskundige".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |