SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat het op de langere termijn gewoon iets laat veranderen, ipv elk jaar hetzelfde gekut. Om nog iets positiefs te zienquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik gun het mezelf en de lieve fans hier niet, maar een juichende hennie spijkerman is wel om te kotsen ja.Oh.![]()
Vorig jaar was ik bijna alleenstander met mijn Tete lobby hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen wilt Veltman eruit, dus Veltman blijft er gewoon in..
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik was met je broer. Tete never forgetquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik bijna alleenstander met mijn Tete lobby hoor.
![]()
Jammer jongensTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja binnenkort niet meer als de CL start bohquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:45 schreef Befbekje het volgende:
Die Bosz ligt slap nu, daar op de bank in Dortmund..![]()
Ik vond die wissel niet zo gek, ik zou ook zekerheid in gaan bouwen. Eerst verwachte ik niet dat Ajax nog op voorsprong zou komen, vervolgens zag ik totaal niet aankomen dat Rosenborg nog zou winnen.![]()
Het grootste probleem is Veltman die binnen Ajax wordt gezien als Ajax-dna en geforceerd belangrijk wordt gemaakt. Alleen hij kan er geen kut van. Ook nu weer... doorgeschoven naar het middenveld...hij is gewoon niet goed genoeg, op geen enkele plek in het elftal.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Lekker voor het technisch hart. Dit beleid is de reden. Zulk beleid verdient geen wedstrijden winnen.![]()
Wat bedoel je precies? Ik vind het ook vaak ondoordacht negatief hier, helemaal met je eens, maar dit lijkt me niet het moment om daarover te klagen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:40 schreef Tagliano het volgende: [..] Oh ik zeg ook niet dat je genuanceerd moet zijn om het genuanceerd zijn, wel jammer dat iedereen daar meteen mee aan de haal gaat.
![]()
Ik mis Boszquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:45 schreef Befbekje het volgende:
Die Bosz ligt slap nu, daar op de bank in Dortmund..
Oh.![]()
Dortmund gaat prima meedraaien in CLquote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja binnenkort niet meer als de CL start boh.. Mark my words..
![]()
Dan moet je ajax terugkopen van de beurs en af van de RvC en moet je van Aaron Winter, tot Spijkerman, Vink tot Bergkamp allemaal deruit tyfen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het op de langere termijn gewoon iets laat veranderen, ipv elk jaar hetzelfde gekut. Om nog iets positiefs te zien
Kortom die kans is 0![]()
Rare wissel. Veltman naar het middenveld
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Waarom zou je gaan vertrouwen op een incapabele verdediging die continu fouten maken? Je kon beter voor die 1-3 gaan zodat die Noren een mentale knak krijgen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vond die wissel niet zo gek, ik zou ook zekerheid in gaan bouwen. Eerst verwachte ik niet dat Ajax nog op voorsprong zou komen, vervolgens zag ik totaal niet aankomen dat Rosenborg nog zou winnen.Oh.![]()
Heeeyyyy, nummer 3 alweerquote:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
True Ajax moet van de beurs af. Wel goed dat Overmars dus WEL wil maar er dus 1-2-3 mensen vanuit de RvC zijn die lopen te kutten maar WIE zijn dat dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan moet je ajax terugkopen van de beurs en af van de RvC en moet je van Aaron Winter, tot Spijkerman, Vink tot Bergkamp allemaal deruit tyfen.
Kortom die kans is 0
Forum Opties Forumhop: Hop naar: