http://www.flashscore.nl/(...)fFsiH75r&ts=O6uozxpIquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:07 schreef VacaLoca het volgende:
Welke uitslagen zijn onwenselijk voor kansen Nederland om bij beste nrs 2 te horen als ze dat worden?
Zwakke poule eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag is Servië v Ierland wel een spannende wedstrijd om plek 1 in poule D. Normaal gesproken winnen beiden hun wedstrijd vandaag. Nu staan ze gelijk.
Ierland thuis toch? Dan hoop ik maar op Ierland.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag is Servië v Ierland wel een spannende wedstrijd om plek 1 in poule D. Normaal gesproken winnen beiden hun wedstrijd vandaag. Nu staan ze gelijk.
Klopt. In Servië werd het 2-2.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ierland thuis toch? Dan hoop ik maar op Ierland.
Servië heeft een stuk interessanter elftal dan figuren als Whelan die op zaterdagmiddag 16:00 schoppen tegen beentjes in de Championship.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop juist op Servië, al zijn de Ierse fans wel meer een toevoeging dan debiele oostblokkers
Dank je welquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ziggo, maar niet op het hoofdkanaal
Italië is kansloosquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea; Carvajal, Ramos, Pique, Alba; Koke, Busquets, Iniesta; Isco, Asensio, Silva
Geen spits?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea; Carvajal, Ramos, Pique, Alba; Koke, Busquets, Iniesta; Isco, Asensio, Silva
Dat blijkt. Ik zou misschien toch Iniesta banken en Morata opstellen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Asensio als valse spits. Lopetegui kon niet kiezen, volgens mij.
Maar wie wil je als MCL dan? Alleen Iniesta speelt regelmatig op die positie.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik zou misschien toch Iniesta banken en Morata opstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |