Hopen dat hij zijn carrière in Portugal af gaat sluiten straks.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een fucking Pool die bij Vacansoleil en Torku Sekerspor heeft gereden.
Heb je het nou over Ajax?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is net als kijken naar een Touretappe. Je weet wat er gaat gebeuren en toch raak je teleurgesteld. Die kinderlijke naïviteit ben ik al kwijtgeraakt.
W52 brommersquote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Hopen dat hij zijn carrière in Portugal af gaat sluiten straks.
Ik proef een lichtelijke afkeer jegens Froome bij jouw posts.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:15 schreef IbanMayo het volgende:
Froome sprinten, wat een teringgek
Die is vakkundig teruggebracht door de ploeg natuurlijk. Na zijn tweede chute gingen ze ook heel subtiel sleutelen aan zijn fiets.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:21 schreef TheArt het volgende:
Whut, is Van Garderen nog in de groep De la Cruz binnengekomen?
Niks mis met zijn benen. Zit in zn kop fout.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:21 schreef TheArt het volgende:
Whut, is Van Garderen nog in de groep De la Cruz binnengekomen?
AG2Rquote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:23 schreef komrad het volgende:
Zijn er vandaag nog klassementsrenners weggereden?
Bardet. Pozzovivo nu ook definitief.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:23 schreef komrad het volgende:
Bardet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:23 schreef komrad het volgende:
Dat was te verwachten. Combi Tour-Vuelta is slechts voor weinigen een succes.quote:
Iemand die als een van de weinigen meekan met Bert en Froome gaat niet voor de Monfort-award.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bardet.
En Betancur, die na de Tour ook hier voor de Maxime Monfort-award ging.
Dat kan. Energieverspilling om je er nog over druk te maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo ken ik jou niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |