pffff, herkenbaar.quote:Op woensdag 20 september 2017 11:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Weet niet of hij al langs gekomen is:
Collega's die mails versturen met best wel belangrijke inhoud, als je dan binnnen vijf minuten reageert, word je op een afwezigheidsmelding van een week of twee getrakteerd.
Heel erg. Mensen die hun werk tijdens vakantie niet kunnen loslaten.quote:Op woensdag 20 september 2017 13:42 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
pffff, herkenbaar.
Andersom is trouwens ook wel eens gebeurt.
Mail sturen met een vraag waar geen haast achter zit naar een collega waarvan je weet, die is nog wel een paar weken op vakantie.
en dan binnen 5 minuten een antwoord..
quote:Op woensdag 20 september 2017 14:27 schreef JaafkeEHV het volgende:
heb een collega die elk complimentje wat hij krijgt Cc't naar onze afdelingsmailbox.
Onderwerp: Weer een!
Gisteren gehadquote:Op woensdag 20 september 2017 12:50 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
daar waar het op de bouw gewoon keihard zuipen in de loods is, moet dit bij kantooruitjes altijd een, het liefst in teams, educatieve/gezondheid/milieu/compensatie-ontwikkeling/teambuilding 'getint karakter' hebben.
WTFquote:Op woensdag 20 september 2017 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren gehad![]()
fiets bouwen voor Afrika in teamverband met quiz om onderdelen te scoren
ik zou het gewoon als ikea pakket naar afrika sturen. Hebben ze tenminste iets te doen daar.quote:Op woensdag 20 september 2017 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren gehad![]()
fiets bouwen voor Afrika in teamverband met quiz om onderdelen te scoren
Mijn opmerking over dat het geen zin heeft omdat toch alles stuk gaat of gejat gaat worden daar viel niet in goeie aarde bij alle politiek correcte collega'squote:Op woensdag 20 september 2017 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
ik zou het gewoon als ikea pakket naar afrika sturen. Hebben ze tenminste iets te doen daar.
Ook heel herkenbaar.quote:Op woensdag 20 september 2017 13:42 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
pffff, herkenbaar.
Andersom is trouwens ook wel eens gebeurt.
Mail sturen met een vraag waar geen haast achter zit naar een collega waarvan je weet, die is nog wel een paar weken op vakantie.
en dan binnen 5 minuten een antwoord..
Welke branche? Ik zat voorheen in een commerciële sector en daar werd dit ook continu gedaan, godsammequote:Op woensdag 20 september 2017 14:27 schreef JaafkeEHV het volgende:
heb een collega die elk complimentje wat hij krijgt Cc't naar onze afdelingsmailbox.
Onderwerp: Weer een!
IT afdeling bij een zorginstelling.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:30 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Welke branche? Ik zat voorheen in een commerciële sector en daar werd dit ook continu gedaan, godsamme
In een vers verleden IT gedaan in een ziekenhuis. Daar kwamen misschien 2 complimentjes per jaar binnen..quote:Op woensdag 20 september 2017 15:58 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
IT afdeling bij een zorginstelling.
Als It'er afgebrand worden omdat je werk niet goed doet en een fout heb gemaakt. Uhh vriendelijk uitgelegd dat het zijn eigen fout was. Nog meer gescheld en ik heb het gesprek verbroken.quote:Op woensdag 20 september 2017 16:07 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
In een vers verleden IT gedaan in een ziekenhuis. Daar kwamen misschien 2 complimentjes per jaar binnen..
& 1 keer een zak snoep.
Haha lol, had ik ook gezegd kunnen hebben. Wat een mutsen. Ik zou er trouwens vriendelijk voor bedanken.quote:Op woensdag 20 september 2017 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn opmerking over dat het geen zin heeft omdat toch alles stuk gaat of gejat gaat worden daar viel niet in goeie aarde bij alle politiek correcte collega's
Hangt van de functie af. Als mijn baas 3 weken weg is en zijn mail nooit checkt ontploft zijn inbox. Dus dat snap ik wel.quote:Op woensdag 20 september 2017 13:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Heel erg. Mensen die hun werk tijdens vakantie niet kunnen loslaten.
Haha terechte klacht, niet hooggeleid zijnquote:Op woensdag 20 september 2017 15:36 schreef HSG het volgende:
Samenwerken met mbo'ers.Walgelijk man.
Hoe kun je in godsnaam werken in zo'n kutkantoor zonder koptelefoon.quote:Op woensdag 20 september 2017 12:52 schreef Slabber het volgende:
Wij hebben dus Voip op kantoor, inclusief meldingen op je computer als de telefoon afgaat e.d.
Nu hebben ze het verboden om een koptelefoon te dragen op kantoor, terwijl mijn (bluetooth)koptelefoon perfect als headset kan fungeren icm de voipsoftware.
Fucking babyboomers als afdelingsmanagers die technologie niet omarmen.
Je komt onzeker over vriend.quote:Op woensdag 20 september 2017 20:56 schreef jodelahity het volgende:
Mensen die lachen om dingen die voor hen simpel zijn omdat ze er 10+ jaar mee werken (en jij er net mee werkt en het niet kent) maar ze de simpelste andere dingen niet kunnen die ook normaal zijn om te weten in die branche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |