Hennie Spijkerman gaat dat niet toestaanquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het over een coach erbij speciaal voor verdediging.
Met dat geld kunnen ze veel betere spelers kopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Dortmund ontvangt 120 miljoen voor Dembele, leg maar een extra ketting om Dolberg
Hoe maak je iemand kapot genotquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:32 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Neres op de tribune.
Hopelijk is hij niet de enige dan. Gewoon iedereen wegquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Keizer gaat eruit als hij nu verliest.
Bij Europese uitschakeling in de voorronde is het wat mij betreft wel einde verhaal ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Keizer gaat eruit als hij nu verliest.
opzich kan keizer hier niks aan doen, diegene die hem aangesteld hebben wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:35 schreef Fargo het volgende:
[..]
Bij Europese uitschakeling in de voorronde is het wat mij betreft wel einde verhaal ja.
Jij hebt het niet makkelijk laatste dagen he ouwe reusquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk is hij niet de enige dan. Gewoon iedereen weg
Hoezo?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij hebt het niet makkelijk laatste dagen he ouwe reus
Laudrup heeft een belastingconflict met Ajax, die gaat er toch niet werken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
opzich kan keizer hier niks aan doen, diegene die hem aangesteld hebben wel.
Keizer wachte zichzelf nog niet klaar,, bergkamp en vd sar vonden van wel. overmars wilde laudrup halen
Klopt op zich wel natuurlijk, hetzelfde geldt voor Dijks. Voor mij geen reden om hem aan te houden natuurlijk, als je ziet dat het niet matcht. Maar dan ook vertrekken als je je lot aan hem verbonden hebt, zoals Overmars, TH.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
opzich kan keizer hier niks aan doen, diegene die hem aangesteld hebben wel.
Keizer wachte zichzelf nog niet klaar,, bergkamp en vd sar vonden van wel. overmars wilde laudrup halen
Ach geld zatquote:
Waarom staat Dolberg hier tussen? Doe dan Dijks of Veltmanquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:46 schreef Brammess het volgende:
Schöne [ afbeelding ]
Dolberg [ afbeelding ]
Younes [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |