abonnement Unibet Coolblue
pi_173365640
Mijn vader was een transgender en dat heeft wel geholpen in mijn PTSS-klachten. Dus nee, ik zou dat echt niet kunnen

(edit: enkel startbericht gelezen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 24 augustus 2017 @ 17:06:17 #152
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173366040
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:33 schreef Mutiilation het volgende:

[..]


Hier een video waar ze weinig make-up opheeft. Ik blijf erbij dat mensen focussen op mannelijke trekken als je weet dat ze transgender is. Ik kan het namelijk niet zien.
Ik vind haar in elk geval een stuk mooier dan al die transgenders met enorme plastic tieten/billen en botox lippen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 17:07:51 #153
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173366084
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:33 schreef Mutiilation het volgende:

[..]


Hier een video waar ze weinig make-up opheeft. Ik blijf erbij dat mensen focussen op mannelijke trekken als je weet dat ze transgender is. Ik kan het namelijk niet zien.
Je kunt het wel erg goed zien aan de vorm van haar lichaam hoor.

Maar ze ziet er wel cute uit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173386777
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja daar had ze/hij ook wel een punt ja.
Heb je haar/hem ook uitgescholden dan? Dat is niet zo netjes.

Misschien had hij/zij flink wat moed bij elkaar geraapt om die dating app te gebruiken, en om het jou te vertellen. De klap van de afwijzing komt dan misschien 2x zo hard aan als jij laat merken dat je boos bent puur vanwege zijn/haar uiterlijk.
Nooit gezegd dat ik hem/haar had uitgescholden, maar ik was not pleased en vond het gewoon echt een klote actie. Ik sta er namelijk niet op te wachten om met iemand te daten die voorheen een man is geweest.. ongeacht hoe vrouwelijk hij/zij er nu uit ziet.

Als hij/zij aan het begin van het gesprek had gezegd dat hij/zij trans was, had ik vriendelijke bedankt en had ik in eerste instantie ook geen connectie opgebouwd met die persoon.
Waz met jou!
pi_173387691
Nou, ik vind ze alleen aantrekkelijk als ze niet zijn omgebouwd, want het resultaat wordt helaas nooit volmaakt, het is toch snijden in een gezond lichaam en wat voor geslacht het dan qua uiterlijk is maakt mij niet uit. Dan kan ik het soms juist aantrekkelijker vinden, maar goed ik ben biseksueel. Tegenwoordig is er niets meer wat transgenders belet een leven te leiden zoals van "het andere geslacht" want die gender rollen zijn er immers niet meer en homoSeksualiteit is voor zover mogelijk geaccepteerd, kan nog wel beter maar toch, je belandt er niet meer voor in de cel in Nederland. Dus waarom mensen de noodzaak voelen van een geslachtsoperatie begrijp ik niet. Maar ja... ik heb dan natuurlijk gewoon geluk, als ik als man was geboren had ik het waarschijnlijk ook vreselijk gevonden. Ik vind het wel positief dat ze eerlijk voor hun gevoel uitkomen. Maar hoe anderen jou zien en je herinneringen zijn ook deel van je identiteit, dat gaat nooit meer weg. Ook zijn er uitzonderingen die er spijt van hebben, dat lijkt mij heel erg en dat wordt in de media ook niet echt belicht. Ik vind wel dat de resultaten steeds mooier worden.

[ Bericht 35% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 25-08-2017 17:03:21 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:13:26 #156
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173387744
Het is een vent. Ook al verander je het in een pak melk. Nee dus.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:16:31 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173387786
Nee, dat zou ik denk ik niet kunnen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:19:09 #158
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173387819
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:03 schreef zarGon het volgende:

[..]


[..]

Is-ie er nog? Usernotes van Biogarde.
Een treintje, als het goed is. :P.
Waar is Biogarde eigenlijk?
pi_173420804
Als ik single zou zijn, zie ik niet in waarom ik geen relatie met een transgender zou kunnen beginnen, als we elkaar leuk zouden vinden. Probleem zou misschien zijn dat ik trans-issues té interessant vindt, informatief gezien, dus dat ik mijn partner dan -in zekere zin- als experiment zou zien. Dat zou niet eerlijk zijn tegenover die persoon.

Dus, ja, misschien.
Mon 'en!
  zondag 27 augustus 2017 @ 14:07:11 #160
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_173421167
Nope.
  zondag 27 augustus 2017 @ 14:10:32 #161
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_173421247
Nee dat zou ik niet willen.
Fade to Black
pi_173421279
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:50 schreef bloempjuh het volgende:
Als ik single zou zijn, zie ik niet in waarom ik geen relatie met een transgender zou kunnen beginnen, als we elkaar leuk zouden vinden. Probleem zou misschien zijn dat ik trans-issues té interessant vindt, informatief gezien, dus dat ik mijn partner dan -in zekere zin- als experiment zou zien. Dat zou niet eerlijk zijn tegenover die persoon.

Dus, ja, misschien.
wat leuk
pi_173421300
nee
pi_173426767
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:29 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Nooit gezegd dat ik hem/haar had uitgescholden, maar ik was not pleased en vond het gewoon echt een klote actie. Ik sta er namelijk niet op te wachten om met iemand te daten die voorheen een man is geweest.. ongeacht hoe vrouwelijk hij/zij er nu uit ziet.

Als hij/zij aan het begin van het gesprek had gezegd dat hij/zij trans was, had ik vriendelijke bedankt en had ik in eerste instantie ook geen connectie opgebouwd met die persoon.
Betekent dit dat elke persoon met wie jij contact hebt, eerst zijn of haar levensverhaal moet vertellen voordat je verder in gesprek gaat?
"Hoi, ik ben XXX. Ik ben geboren als meisje, heb wel eens gedacht dat ik liever een jongen zou willen zijn, maar heb dat idee op mijn achtste, of misschien negende -wacht, ik bel even mijn moeder om het na te vragen- laten varen. Verder draag ik bijna nooit jurken en rokken en houd niet zo van make-up. Dus... Wat zijn jouw hobbies?"

:D
Mon 'en!
pi_173427178
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:46 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Betekent dit dat elke persoon met wie jij contact hebt, eerst zijn of haar levensverhaal moet vertellen voordat je verder in gesprek gaat?
"Hoi, ik ben XXX. Ik ben geboren als meisje, heb wel eens gedacht dat ik liever een jongen zou willen zijn, maar heb dat idee op mijn achtste, of misschien negende -wacht, ik bel even mijn moeder om het na te vragen- laten varen. Verder draag ik bijna nooit jurken en rokken en houd niet zo van make-up. Dus... Wat zijn jouw hobbies?"

:D
Als je jezelf hebt laten verbouwen en dat niet vrij snel ter sprake komt, dan hou je het bewust achter. Dat is natuurlijk wel wat anders dan niet iedere overweging die je hebt gehad, maar niet eens precies herinnert, uit de doeken doen.
pi_173427726
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:05 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Als je jezelf hebt laten verbouwen en dat niet vrij snel ter sprake komt, dan hou je het bewust achter. Dat is natuurlijk wel wat anders dan niet iedere overweging die je hebt gehad, maar niet eens precies herinnert, uit de doeken doen.
En wat als mensen met een afwijking geboren worden?

Dat is namelijk bij mij het geval (en nee, heb dit nooit eerder in het openbaar verteld en ga ook niet in op details). Ik heb meerdere vriendinnen en dates gehad maar het is nooit ter sprake gekomen.
pi_173427732
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:46 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Betekent dit dat elke persoon met wie jij contact hebt, eerst zijn of haar levensverhaal moet vertellen voordat je verder in gesprek gaat?
"Hoi, ik ben XXX. Ik ben geboren als meisje, heb wel eens gedacht dat ik liever een jongen zou willen zijn, maar heb dat idee op mijn achtste, of misschien negende -wacht, ik bel even mijn moeder om het na te vragen- laten varen. Verder draag ik bijna nooit jurken en rokken en houd niet zo van make-up. Dus... Wat zijn jouw hobbies?"

:D
Nja het is niet de norm om trans te zijn he. Als die persoon het meteen had aangegeven dan was ik meteen met het contact gestopt, heb namelijk geen behoefte om met vrouw die voorheen een man was iets te beginnen.

Plus heb wel vaker gehad op dating sites dat als er een trans mij een bericht, dat die meteen wel zegt van "Ik ben trans" en dan bedank ik vriendelijk, is wel zo netjes he.
Waz met jou!
pi_173428207
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Nja het is niet de norm om trans te zijn he. Als die persoon het meteen had aangegeven dan was ik meteen met het contact gestopt, heb namelijk geen behoefte om met vrouw die voorheen een man was iets te beginnen.

Plus heb wel vaker gehad op dating sites dat als er een trans mij een bericht, dat die meteen wel zegt van "Ik ben trans" en dan bedank ik vriendelijk, is wel zo netjes he.
Ik begrijp hoe je bij je standpunt komt, maar ik deel dit standpunt niet.
Er zijn zoveel mogelijke situaties te bedenken die niet standaard zijn, in relaties. Mijn partner, bijvoorbeeld, kan geen kinderen krijgen. Dit heeft hij me ook 'pas' verteld toen we na een paar maanden aanklooien een keer lamzat over de toekomst begonnen praten. In jouw optiek had hij me dit bij de eerste kus al moeten vertellen..?
Of iemand die niet in het begin van een relatie vertelt dat hij/zij nooit wil trouwen..? Of misschien ooit een bakfiets wil kopen..? Of een maffe hobby heeft..? Ook niet standaard.

;)
Mon 'en!
  zondag 27 augustus 2017 @ 19:02:49 #169
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173428351
Ik vind een maffe hobby of een bakfiets kopen nu niet echt goede voorbeelden.

Het wel/niet willen van kinderen, het wel/niet willen trouwen en transgender zijn, zijn imo wél dingen die je in een vroeg stadium aan hoort te geven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173428634
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik vind een maffe hobby of een bakfiets kopen nu niet echt goede voorbeelden.

Het wel/niet willen van kinderen, het wel/niet willen trouwen en transgender zijn, zijn imo wél dingen die je in een vroeg stadium aan hoort te geven.
Je hebt gelijk, die voorbeelden waren niet heul sterk.

Maar 'in een vroeg stadium', als in: als openingszin? "Hoi, ik ben XXX en kan geen kinderen krijgen omdat ik ooit kanker in mijn teelballen had"? :P
Mon 'en!
  zondag 27 augustus 2017 @ 19:18:41 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173428669
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:16 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, die voorbeelden waren niet heul sterk.

Maar 'in een vroeg stadium', als in: als openingszin? "Hoi, ik ben XXX en kan geen kinderen krijgen omdat ik ooit kanker in mijn teelballen had"? :P
Dat hoeft nou ook weer niet. Maar ik denk wel dat dat dingen zijn waar je niet mee moet wachten tot je drie maand samen bent, of zo.

Na twee, drie dates vind ik dat wel iets om eens over te spreken. Hoewel ik t gewoon in mijn profiel heb staan :'). Geen kinderen willen, that is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173428716
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:31 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

En wat als mensen met een afwijking geboren worden?

Dat is namelijk bij mij het geval (en nee, heb dit nooit eerder in het openbaar verteld en ga ook niet in op details). Ik heb meerdere vriendinnen en dates gehad maar het is nooit ter sprake gekomen.
Kan ik niet over oordelen met deze informatie, maar als je ook maar een klein beetje denkt dat een date het relevant zou vinden, dan vereist het ook de bewuste keuze het niet te vertellen, als het nooit 'ter sprake komt'.
  zondag 27 augustus 2017 @ 19:35:37 #173
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173429051
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Tegenwoordig is er niets meer wat transgenders belet een leven te leiden zoals van "het andere geslacht" want die gender rollen zijn er immers niet meer
Dat is dus niet zo. Vooral mannen die zich "verwijfd" gedragen worden niet geaccepteerd, vooral niet door vrouwen, die vinden dat doodeng. Zeker als de mam in kwestie geen homo is.
  zondag 27 augustus 2017 @ 19:42:43 #174
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173429209
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:32 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Als iemand het je pas vertelt als je er een relatie mee hebt, dan weet je ook gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. Verder vind ik de redenering dat, als het maar goed genoeg nagemaakt is, je raar bent als het een afknapper voor je is maar opmerkelijk. Daarnaast zijn, zoals iemand eerder al zei, de meesten echt niet zo goed nagemaakt, als de voorbeelden die worden aangehaald. Simpelweg, omdat dat te duur is voor ze.
Te duur? Wordt gewoon door de verzekering vergoed (in Nederland).

En het lijkt mij niet logisch dat wanneer je een vrouw bent geworden je al op je eerste date zegt dat je trans bent (let wel dat die vrouwen in hun gedachten helemaal vrouw zijn en er dus niet veel is te vertellen voor hun). Zoals je op een eerste date een heleboel niet verteld omdat dat nog te intiem is. Zoiets zeg je in vertrouwen, dat vertrouwen moet wel de kans hebben om te groeien.
Deed me ook denken aan de 1 op de 5000 vrouwen die zonder vagina wordt geboren. Wanneer vertel je dat?
pi_173429343
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:42 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

En het lijkt mij niet logisch dat wanneer je een vrouw bent geworden je al op je eerste date zegt dat je trans bent (let wel dat die vrouwen in hun gedachten helemaal vrouw zijn en er dus niet veel is te vertellen voor hun). Zoals je op een eerste date een heleboel niet verteld omdat dat nog te intiem is. Zoiets zeg je in vertrouwen, dat vertrouwen moet wel de kans hebben om te groeien.
Deed me ook denken aan de 1 op de 5000 vrouwen die zonder vagina wordt geboren. Wanneer vertel je dat?
Precies. Je moet er misschien ook niet mee wachten tot je huwelijksnacht, maar bij het eerste contact op een datingsite lijkt me wel héél snel.
Mon 'en!
pi_173429376
Vertellen 'normale' mannen tijdens eerste gesprek op datingsites over de grootte van hun geslacht, of over hun harige tenen..? Het zou kunnen dat je eventuele date erop afknapt..
Mon 'en!
pi_173429399
Is natuurlijk nooit juiste moment.
Meteen zeggen is te snel en later voelt partner zich in de maling genomen.
Das het lot van de transgender
pi_173429440
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:51 schreef DeBaba het volgende:
Is natuurlijk nooit juiste moment.
Meteen zeggen is te snel en later voelt partner zich in de maling genomen.
Das het lot van de transgender
Da's misschien ook het lot van een man met harige tenen, of een giga-piel...

Ik blijf het kortzichtig vinden om te 'eisen' dat elke trans persoon bij ieder contact een coming-out moet doorstaan.
Mon 'en!
  zondag 27 augustus 2017 @ 19:55:19 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173429477
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:50 schreef bloempjuh het volgende:
Vertellen 'normale' mannen tijdens eerste gesprek op datingsites over de grootte van hun geslacht, of over hun harige tenen..? Het zou kunnen dat je eventuele date erop afknapt..
Je komt wel met hele flauwe vergelijkingen, vind ik

Een man die vrouw is geworden, of andersom, is nogal relevante informatie. Niet alleen om het fysieke, maar ook zeker gezien het psychische aspect.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173429717
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:42 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Te duur? Wordt gewoon door de verzekering vergoed (in Nederland).

En het lijkt mij niet logisch dat wanneer je een vrouw bent geworden je al op je eerste date zegt dat je trans bent (let wel dat die vrouwen in hun gedachten helemaal vrouw zijn en er dus niet veel is te vertellen voor hun). Zoals je op een eerste date een heleboel niet verteld omdat dat nog te intiem is. Zoiets zeg je in vertrouwen, dat vertrouwen moet wel de kans hebben om te groeien.
Deed me ook denken aan de 1 op de 5000 vrouwen die zonder vagina wordt geboren. Wanneer vertel je dat?
Een zogenaamde geslachtsoperatie wordt vergoed. Allerlei extra cosmetische ingrepen, die bijdragen aan een meer vrouwelijk of mannelijk voorkomen worden niet zonder meer vergoed. Dus dan worden de kosten wel degelijk relevant.

Dat een transgender er zelf oprecht van overtuigd is altijd al het gewenste geslacht te zijn geweest snap ik. Dat neemt echter niet weg dat het ten eerste nogal een ingrijpende gebeurtenis is en ten tweede, je ook als transgender zelf wel beseft dat niet iedereen het zo makkelijk vindt.

Daardoor is het simpelweg iets waar je bij stilstaat. Dat maakt het niet vertellen tot een bewuste keuze. Een keuze die veel over iemand zegt.
pi_173429791
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je komt wel met hele flauwe vergelijkingen, vind ik

Een man die vrouw is geworden, of andersom, is nogal relevante informatie. Niet alleen om het fysieke, maar ook zeker gezien het psychische aspect.
Dan moet misschien iedereen verplicht kinderfoto's van zichzelf op een datingprofile zetten, zodat het niet elke keer de eerste vraag hoeft te zijn. Of een manier verzinnen waarop je op een datingsite op een fatsoenlijke manier kan aangeven dat je een bepaalde gender-indentiteit hebt. Nu kun je meestal alleen kiezen tussen 'man' en 'vrouw', op de grotere platforms.
Mon 'en!
pi_173429827
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:53 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Da's misschien ook het lot van een man met harige tenen, of een giga-piel...

Ik blijf het kortzichtig vinden om te 'eisen' dat elke trans persoon bij ieder contact een coming-out moet doorstaan.
Ook weer waar, niet alleen transgender gerelateerd offcourse.
Al komt men over harige tenen eerder heen vermoed ik.
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:10:02 #183
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173429833
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:08 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Dan moet misschien iedereen verplicht kinderfoto's van zichzelf op een datingprofile zetten, zodat het niet elke keer de eerste vraag hoeft te zijn. Of een manier verzinnen waarop je op een datingsite op een fatsoenlijke manier kan aangeven dat je een bepaalde gender-indentiteit hebt. Nu kun je meestal alleen kiezen tussen 'man' en 'vrouw', op de grotere platforms.
Het gaat daar toch helemaal niet om :?.

Het gaat erom of je het aangeeft ja of nee. Ik vind dat het feit dat iemand transgender is wel noemenswaardig. Niet meteen bij het eerste contact, maar toch ook zeker niet pas na maanden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173429939
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het gaat daar toch helemaal niet om :?.

Het gaat erom of je het aangeeft ja of nee. Ik vind dat het feit dat iemand transgender is wel noemenswaardig. Niet meteen bij het eerste contact, maar toch ook zeker niet pas na maanden.
Stom gezegd, is eigenlijk net als roken bij een nieuwe date, voor de een geen probleem, voor de ander een afknapper en no go. Maar je moet het delen.
pi_173430183
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:20 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Kan ik niet over oordelen met deze informatie, maar als je ook maar een klein beetje denkt dat een date het relevant zou vinden, dan vereist het ook de bewuste keuze het niet te vertellen, als het nooit 'ter sprake komt'.
Klopt, het is een bewuste keuze van mijn kant. Vind het gewoon te privé en niet nodig om te vertellen. Als een eventuele vrouw me daarom later niet accepteert, nou ja prima dan.
pi_173430464
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:24 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Klopt, het is een bewuste keuze van mijn kant. Vind het gewoon te privé en niet nodig om te vertellen. Als een eventuele vrouw me daarom later niet accepteert, nou ja prima dan.
De tegenstelling van deze visie fascineert mij wel. Als je echt zo stoer bent, dat het je niet boeit als iemand je niet accepteert, dan zou je het juist vertellen.
pi_173430493
In Thailand zeggen de ladyboys het gelijk of wijzen ze subtiel naar hun kruis. Wel zo makelijk. Maar dat is een ander soort dating
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:36:48 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173430531
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:24 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Klopt, het is een bewuste keuze van mijn kant. Vind het gewoon te privé en niet nodig om te vertellen. Als een eventuele vrouw me daarom later niet accepteert, nou ja prima dan.
Het is zeker privé en ook niet iets wat je tijdens de eerste paar dates vertelt, maar jouw aandoening is er wel een die ook van grote invloed is op het leven van jouw eventuele partner. Dus wel iets dat je uiteindelijk zal moeten vertellen als het serieuzer wordt.

Het is ook niet dat je het kunt verbergen. Zou ook niet weten waarom je het zou verbergen, het is wie jij bent en kan de vrouw daar niet mee omgaan, dan is dat idd jammer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:39:24 #189
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173430605
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:14 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Stom gezegd, is eigenlijk net als roken bij een nieuwe date, voor de een geen probleem, voor de ander een afknapper en no go. Maar je moet het delen.
Ja, daar komt t wel op neer. Uiteindelijk kom je er toch achter. En ik zou mij eerlijk gezegd bedrogen voelen wanneer iemand na een tijd daten niet eerlijk kan vertellen dat hij rookt, of bijvoorbeeld asperger heeft, transgender is of wat, maar dat ik er zelf achter moet komen. Dan ben je ook gewoon niet eerlijk naar jezelf. Dat zijn best relevante dingen, voor mij dan toch.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173430685
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:34 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

De tegenstelling van deze visie fascineert mij wel. Als je echt zo stoer bent, dat het je niet boeit als iemand je niet accepteert, dan zou je het juist vertellen.
Ben wat dat betreft ook niet stoer. Is angst om afgewezen te worden.
pi_173430714
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is zeker privé en ook niet iets wat je tijdens de eerste paar dates vertelt, maar jouw aandoening is er wel een die ook van grote invloed is op het leven van jouw eventuele partner. Dus wel iets dat je uiteindelijk zal moeten vertellen als het serieuzer wordt.

Het is ook niet dat je het kunt verbergen. Zou ook niet weten waarom je het zou verbergen, het is wie jij bent en kan de vrouw daar niet mee omgaan, dan is dat idd jammer.
Ik heb toen ik 15 was een seksuele relatie gehad met een meisje van 17. Alles met haar gedaan maar wel onder invloed van drugs/alcohol. _O- Geen idee of ze iets "gemerkt" had.
pi_173430726
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, daar komt t wel op neer. Uiteindelijk kom je er toch achter. En ik zou mij eerlijk gezegd bedrogen voelen wanneer iemand na een tijd daten niet eerlijk kan vertellen dat hij rookt, of bijvoorbeeld asperger heeft, transgender is of wat, maar dat ik er zelf achter moet komen. Dan ben je ook gewoon niet eerlijk naar jezelf. Dat zijn best relevante dingen, voor mij dan toch.
Dat is ook begrijpelijk, maar in het eerste gesprek -of sowieso voordat je elkaar ontmoet- hoef je dat toch niet te delen (tenzij het jaren duurt voor een eerste ontmoeting, uiteraard)? :)
Mon 'en!
pi_173430757
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:43 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Dat is ook begrijpelijk, maar in het eerste gesprek -of sowieso voordat je elkaar ontmoet- hoef je dat toch niet te delen (tenzij het jaren duurt voor een eerste ontmoeting, uiteraard)? :)
Natuurlijk wel, dit kun je toch niet verzwijgen.
pi_173430809
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:45 schreef 8777 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, dit kun je toch niet verzwijgen.
Tenzij je plant om met iemand het bed te delen, maakt het uit hoe ze geboren zijn?
Mon 'en!
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:47:44 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173430836
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:43 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Dat is ook begrijpelijk, maar in het eerste gesprek -of sowieso voordat je elkaar ontmoet- hoef je dat toch niet te delen (tenzij het jaren duurt voor een eerste ontmoeting, uiteraard)? :)
Ik had al aangegeven dat dat wat mij betreft niet in een eerste gesprek of tijdens de eerste ontmoeting hoeft.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173430845
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:42 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Ben wat dat betreft ook niet stoer. Is angst om afgewezen te worden.
Zonde. Als je jezelf niet accepteert dan wordt het lastig voor een ander om dat te doen.

Daarmee zijn we ook weer terug bij de transgenders. Je kunt als transgender wel wachten met het vertellen, maar daarmee verdoe je alleen maar tijd met mensen die het toch nooit zullen accepteren. Daarnaast zal een deel, die het misschien wel had geaccepteerd, zich bedrogen voelen, vanwege het verzwijgen.

Als je gewoon snel ervoor uitkomt, dan blijf je enkel over met de mensen voor wie het niks uitmaakt. Uiteindelijk zijn dat de mensen die je wil.
pi_173430924
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:47 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Als je gewoon snel ervoor uitkomt, dan blijf je enkel over met de mensen voor wie het niks uitmaakt. Uiteindelijk zijn dat de mensen die je wil.
... of freaks die kicken op een 'vrouw die anders is'. Misschien wil je als trans persoon wel gewoon geaccepteerd worden als het geslacht dat je wil zijn. :)
Mon 'en!
pi_173430954
Anyways, ik ga even de rest van mijn programma over olifanten kijken. Fijne avond allemaal :)
Mon 'en!
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:51:25 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173430962
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:50 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

... of freaks die kicken op een 'vrouw die anders is'. Misschien wil je als trans persoon wel gewoon geaccepteerd worden als het geslacht dat je wil zijn. :)
Dat gaat maar op één manier. Door eerlijk te zijn over jezelf. Essentieel als je een gezonde relatie op wil bouwen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173431052
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:46 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Tenzij je plant om met iemand het bed te delen, maakt het uit hoe ze geboren zijn?
Ik wil iig op de hoogte van dit soort dingen zijn voor ik mijn hart verlies en seks wil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')