Mwa, in het geval van Bardet had niemand echt referenties. Op de vorige klim van betekenis ook nog sterker dan Nibali.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nibali verliest dus 27 seconden, slechter dan alle andere serieus te nemen renners.
Had zelf geen verwachtingen van Bardet, maar je hebt een punt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mwa, in het geval van Bardet had niemand echt referenties. Op de vorige klim van betekenis ook nog sterker dan Nibali.
Hij heeft beter geklommen dan dit.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:58 schreef Columbiafan het volgende:
Ludvigsson klimt wel verbazend goed.
ja natuurlijk. buitengewoon,quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:58 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Voor Oomen is dit zelfs zeer goed.
Klaar met wat?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:07 schreef Columbiafan het volgende:
Kämna nergens te bespeuren, die is nu al klaar.
zolang hij maar voor Wilco blijft rijden in het pelotonquote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:11 schreef Columbiafan het volgende:
Oomen staat nu al 15e, denk dat ie wel voor een klassement gaat. Top 10 lijkt me haalbaar.
Misschien heeft hij zich verkeken op Meintjes.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft beter geklommen dan dit.
Heeft hier weinig te zoeken lijkt me. Zie hem dit niet uithouden tot Calar Alto. Vraag me af of hij wel waardevol is voor Sunweb deze Vuelta .quote:
Niet iedereen rijdt volle bak naar de finish natuurlijk. Daarom slaat die vergelijking Oomen-Más ook nergens (meer) op.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heeft hier weinig te zoeken lijkt me. Zie hem dit niet uithouden tot Calar Alto. Vraag me af of hij wel waardevol is voor Sunweb deze Vuelta .
Ik zat er dichtbijquote:
Maar dat Oomen beter is dan Mas (en dat niet iedereen dat verwacht had) is wel duidelijk. Tuurlijk zeggen die tien minuten niet alles, maar Enric was echt wel dichter gefinisht als ie het niveau van Sam had.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet iedereen rijdt volle bak naar de finish natuurlijk. Daarom slaat die vergelijking Oomen-Más ook nergens (meer) op.
Interesseert mij geen reet meer.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo gezellig in de onderste regionen van het klassement?
Voor iemand voor wie het klassement niet belangrijk is deze ronde, maakt het echt niet uit of je 2 minuten of een kwartier verliest op die slotklim natuurlijkquote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar dat Oomen beter is dan Mas (en dat niet iedereen dat verwacht had) is wel duidelijk. Tuurlijk zeggen die tien minuten niet alles, maar Enric was echt wel dichter gefinisht als ie het niveau van Sam had.
Is ook wel een klim die hem niet ligt + een verkoudheid daar bovenop..quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:58 schreef komrad het volgende:
Kruijswijk ook weer helemaal weggereden
Als in dienst rijden voor Wilco of voor Wilco rijden i.v.m.valpartij van laatstgenoemde?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zolang hij maar voor Wilco blijft rijden in het peloton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |