Zou kunnen, maar de tijd dat een groepje met hem naar de streep rijdt ligt wel achter ons lijkt me. Wellicht lost 'ie ze allemaal, quickstep stylo.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie Trentien ook wel in de ontsnapping mee gaan.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:29 schreef Slobeend het volgende:
Dit wordt geen sprint. Mark my words.
quote:@thijszonneveld: '100% zeker dat vluchtgroep wegblijft'
Die laatste klim lijkt erg zwaar voor de gemiddelde sprinter jaquote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Het parkoers zal zoals wel vaker in de Vuelta veel zwaarder zijn dan op papier. Maar uiteindelijk zullen de sprintersteams het toch bij elkaar houden waarna ze met zijn allen toch uit het peloton donderen op die laatste klim.
Ik heb Tranten en JJ maar verder ga ik voor een ontsnapping.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste klim lijkt erg zwaar voor de gemiddelde sprinter ja
Dat is best vervelend.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:32 schreef wimderon het volgende:
Polanc in de achtervolgende groep, die staat maar op 4 minuten.
Olivierquote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook Oliveira zou erbij zitten en die staat nog dichter. Op 2.45 om precies te zijn.
Ja dat was even mooi een typfoutje van een normaal gesproken vrij betrouwbaar Twitteraccount dat ik volg.quote:
Lulu staat nog een minuut dichter dan Polancquote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:38 schreef Columbiafan het volgende:
Lutsenko kan wel voor z'n tweede gaan of zou die zich opofferen voor LLS.
quote:Alexey Lutsenko (Astana) has been caught after giving his all to bring Luis Leon Sanchez to the front of the race. The gap gets up to 3' after 60km.
Matteo Trentin (Quick-Step Floors), Damiano Caruso (BMC), Alexandre Geniez (AG2R-La Mondiale), Tom Scully (Cannondale-Drapac), Marco Haller (Katusha-Alpecin), Arnaud Courteille (FDJ) and Guillaume Bonnafond (Cofidis) have also been dropped from the leading group.
SPT / [Wielrennen] Transfergeruchten en contractverlenging #28quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Djumbo meteen een ander strijdplan.
Dan merk je toch dat De Nier hier de ploegleider is.
dus deze keer wel een redelijke finale qua wegenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:29 schreef Slobeend het volgende:
Dit wordt geen sprint. Mark my words.
Als ik in Zuid-Afrika was geboren had ik ook een contract voor het leven gehad bij die ploeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
SPT / [Wielrennen] Transfergeruchten en contractverlenging #28
Caruso had als doel een ritzege, maar dat je dan direct lost in zo'n grote kopgroep in de eerste etappe dat je er echt voor gaat.....Dat is niet best nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:01 schreef Columbiafan het volgende:
Caruso is wel erg slecht deze Vuelta.
twitter:quickstepteam twitterde op donderdag 24-08-2017 om 14:02:02.@FndoGaviria will return to competition this weekend, at the 72nd edition of Omloop Mandel:… https://t.co/zCjNPEpp9b reageer retweet
Maar dan heb je nog altijd Polanc, LLS zijnde zou ik me niet laten terugzakken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Astana kan vandaag dan beter voor Chernetski gaan, LLS krijgt nog kansen zat.
Niemand, dus doet Sky het ook alleen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:15 schreef Columbiafan het volgende:
Wie heeft er, behalve Sky, een incentive om te rijden?
Tijdens de Tour viel het me ook al op dat ze niemand geel gunden. Denk aan Pauwels.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:27 schreef TheArt het volgende:
Maar gaat Sky het gat nou dichtrijden of erg klein houden vanwege LLS en Polanc?Wat een armoe.
Wat is armoe? Niet veel ploegen die ze dit na kunnen doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:27 schreef TheArt het volgende:
Maar gaat Sky het gat nou dichtrijden of erg klein houden vanwege LLS en Polanc?Wat een armoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |