Alleen dat jaartje met Pantelic was hij goed, balletjes die voor hem klaargelegd werden en die hij erin kon tikken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 03:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik hem toen in 2009 en 2010 wel goed vond. Maar ik hij voegt echt niets toe nu.
Oh dat had ik ook gelezen, maar dacht dat je misschien een bron van een goed ingevoerde journalist had.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 03:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 van die echte Ajax watchers (die het met Neres etc ook goed hadden) hadden dat onder andere op Ajax Netwerk gezet en nog wat andere Ajax sites. Pavon was onhaalbaar, evenals Arana die back. Ajax is daar daadwerkelijk wel mee bezig geweest, maar een club als Corinthians bijv is ook gewoon een topclub.
Die 2 gasten hebben het heel vaak goed op de een of andere manier (miss zijn het wel journalisten undercover ofzo)quote:Op woensdag 23 augustus 2017 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat had ik ook gelezen, maar dacht dat je misschien een bron van een goed ingevoerde journalist had.
Maar hij lijkt me onhaalbaar ja.
Ojeetwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 23-08-2017 om 00:47:24< En dan te bedenken dat het niet eens grootste #Ajax nieuws in Telesport is morgen! 😉Overigens: Wöber door keuring.https://t.co/yiljXR2NzO reageer retweet
Lees even het topic terugquote:Op woensdag 23 augustus 2017 03:37 schreef Poepz0r het volgende:
Ojeetwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 23-08-2017 om 00:47:24< En dan te bedenken dat het niet eens grootste #Ajax nieuws in Telesport is morgen! 😉Overigens: Wöber door keuring.https://t.co/yiljXR2NzO reageer retweet
Wat zou het zijn?
Misschien moet Ajax niet van die lichtgewichten als Overmars en Van der Sar tot directeur benoemen. ¤150 miljoen en dan klagen dat er niemand naar Ajax wilt komen, wat een onzin allemaal.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 03:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 van die echte Ajax watchers (die het met Neres etc ook goed hadden) hadden dat onder andere op Ajax Netwerk gezet en nog wat andere Ajax sites. Pavon was onhaalbaar, evenals Arana die back. Ajax is daar daadwerkelijk wel mee bezig geweest, maar een club als Corinthians bijv is ook gewoon een topclub.
die hebben ook niet de kennis om zo'n bedrijf als Ajax te runnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 07:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien moet Ajax niet van die lichtgewichten als Overmars en Van der Sar tot directeur benoemen. ¤150 miljoen en dan klagen dat er niemand naar Ajax wilt komen, wat een onzin allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |