Maar NK hebben we toch al eerder gezien toen Bran nog een klein jongetje was? Waarom zou hij dan zichzelf opgejaagd hebben?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:47 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind de Bran = Night King theorie wel interessant al is zijn motivatie mij niet duidelijk. Het zou wel een interessante twist zijn iig
Omdat de inkt in dat geval al droog zou zijn hè. Als hij dat niet doet wordt hij niet de NK.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:59 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Maar NK hebben we toch al eerder gezien toen Bran nog een klein jongetje was? Waarom zou hij dan zichzelf opgejaagd hebben?
Zou het een slechte twist vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Omdat de inkt in dat geval al droog zou zijn hè. Als hij dat niet doet wordt hij niet de NK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Dat beest is sneller dan het lichtquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Een raven op Winterfell is de MVP van Eastwatch? Ik niet snap..
in een nacht een halve continent afvliegenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Een raven op Winterfell is de MVP van Eastwatch? Ik niet snap..
Ik wil er eigenlijk niets negatiefs over zeggen want vind het een mooi plaatje, maar iets klopt er niet aan zijn zwaard-arm. Alsof zijn onderarm net te kort is ofzo.quote:
i dont see itquote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:05 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk niets negatiefs over zeggen want vind het een mooi plaatje, maar iets klopt er niet aan zijn zwaard-arm. Alsof zijn onderarm net te kort is ofzo.
Tis een mooie tekening maar Beric heeft korte armpjes gekregen. In verhouding met de rest van zijn lichaam valt het wel op.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:05 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk niets negatiefs over zeggen want vind het een mooi plaatje, maar iets klopt er niet aan zijn zwaard-arm. Alsof zijn onderarm net te kort is ofzo.
Lijkt me vooral een kwestie van perspectief, je kijkt langs de arm omhoog.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:05 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar toch.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:15 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Lijkt me vooral een kwestie van perspectief, je kijkt langs de arm omhoog.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Omdat de inkt in dat geval al droog zou zijn hè. Als hij dat niet doet wordt hij niet de NK.Was de Night King niet een First Men? Je zag een paar seizoenen geleden dat de Children of the Forest een steen (dragonglass???) in iemand zijn borst staken. Volgens mij was dat the night king.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De children of the forest creerden white walkers om de first men tegen te houden, alleen de white walkers werden te sterk. Hierdoor kwam er een alliantie tussen de children en the first men en zo is ook the wall gebouwd.
Was dat Benjen niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:59 schreef Ooku het volgende:
[..]
Was de Night King niet een First Men? Je zag een paar seizoenen geleden dat de Children of the Forest een steen (dragonglass???) in iemand zijn borst staken. Volgens mij was dat the night king.
Die werd toch gered door de Children door hem te steken met dragonglass voordat hij veranderde in een walker?quote:
in t boek misschien, die terugblik met de cotf was een andere manquote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:19 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Die werd toch gered door de Children door hem te steken met dragonglass voordat hij veranderde in een walker?
Hoe kan nou de broer van Ned Stark, de eerste WW zijn? Dat is toch ook in het boek onmogelijk!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in t boek misschien, die terugblik met de cotf was een andere man
Benjen told a pretty harrowing tale of leading a party of men deep into the North to find White Walkers. Instead, he and his men were ambushed by White Walkers and one of them stabbed Benjen in the gut with a sword made out of ice. He was left to die but our favorite little mythical beings, the children of the forest came and saved him. How did they do that, you ask? According to Benjen, the way to save him was to plunge a shard of dragon glass through his heart, precisely the same method used by the children for creating the very first white walker.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in t boek misschien, die terugblik met de cotf was een andere man
ik bedoelde dat in het boek misschien beschreven staat dat hij met een stuk dragonglass gestoken werd door de cotf, niet dat hij de eerste ww wasquote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:30 schreef OscarPunt het volgende:
[..]
Hoe kan nou de broer van Ned Stark, de eerste WW zijn? Dat is toch ook in het boek onmogelijk!
ja en dat zit dus niet in de seriequote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:35 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Benjen told a pretty harrowing tale of leading a party of men deep into the North to find White Walkers. Instead, he and his men were ambushed by White Walkers and one of them stabbed Benjen in the gut with a sword made out of ice. He was left to die but our favorite little mythical beings, the children of the forest came and saved him. How did they do that, you ask? According to Benjen, the way to save him was to plunge a shard of dragon glass through his heart, precisely the same method used by the children for creating the very first white walker.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:59 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Maar NK hebben we toch al eerder gezien toen Bran nog een klein jongetje was? Waarom zou hij dan zichzelf opgejaagd hebben?
Zou het een slechte twist vinden.
[..]
Omdat de inkt in dat geval al droog zou zijn hè. Als hij dat niet doet wordt hij niet de NK.We hebben het ontstaan van de NK toch al gezien eerder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik heb niets van de boeken gelezen, lees verder ook niets van GoT online behalve dan zo nu en dan hier.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja en dat zit dus niet in de serie
De scène dat ze een stuk dragonglass in een man duwen is niet benjen
Die man staat recht op zijn benen, Bran kan dat niet -> Bran = niet the Night King!!1!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:45 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
We hebben het ontstaan van de NK toch al gezien eerder?
[ afbeelding ]
Verre van debiel te noemen, zelfs briljant als het echt waar is.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:03 schreef Re het volgende:
debiele theorie ja, waarom zou de NK Bran dan hebben moeten aanraken voor een connectie bijvoorbeeld...
Die moest hij aanraken om in die cave te komen. Maar jij vindt het niet toevallig dat de NK Bran kon zien daar in die vision? Precies wist waar hij wasquote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:03 schreef Re het volgende:
debiele theorie ja, waarom zou de NK Bran dan hebben moeten aanraken voor een connectie bijvoorbeeld...
hij zat bij de 3ER dus zo vreemd was dat niet... het slaat gewoon helemaal nergens op om jezelf te willen vernietigenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moest hij aanraken om in die cave te komen. Maar jij vindt het niet toevallig dat de NK Bran kon zien daar in die vision? Precies wist waar hij was
Hoe weet je dat hij Bran wil vernietigen? De 3ER vernietigde hij ja, en waarom denk je dat dat is? Omdat hij hem erin heeft geluisd?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:43 schreef Re het volgende:
[..]
hij zat bij de 3ER dus zo vreemd was dat niet... het slaat gewoon helemaal nergens op om jezelf te willen vernietigen
Leuke theorie.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:04 schreef zarGon het volgende:
Allemaal uitgelegd hier: https://www.reddit.com/r/(...)ht_king_based_on_tv/.
ik kan me een zekere scene herinneren waarin Hodor de deur moest tegenhouden anders was Bran het haasjequote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij Bran wil vernietigen? De 3ER vernietigde hij ja, en waarom denk je dat dat is? Omdat hij hem erin heeft geluisd?
Hij wil misschien wel voorkomen dat Bran de fout maakt door terug te gaan in de tijd en de NK te worden zodat hij gevangen zit in een lichaam van ijs. Zoveel mogelijkheden, we weten bijna niks van de WW's en hun motieven.
Iedereen zegt dat ze iedereen maar willen vermoorden maar dat is niet zo. Die wildling in episode 1 lieten ze gaan, Sam lieten ze ontsnappen, afgelopen episode konden ze iedereen afmaken
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:57 schreef Re het volgende:
[..]
ik kan me een zekere scene herinnerne waaron Hodor de deur moest tegenhouden anders was Bran het haasje
nah volgende
Nee, he typfouten daar lees ik wel overheen. Ik snap gewoon niet wat je met je post bedoelde. Welk punt je probeerde te maken..quote:
waarom zou de NK, Bran willen doden? omdat hij het zelf is zodat hij niet terug in de tijd kan reizen om hem te stoppen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, he typfouten daar lees ik wel overheen. Ik snap gewoon niet wat je met je post bedoelde. Welk punt je probeerde te maken..
interessant.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:04 schreef zarGon het volgende:
Allemaal uitgelegd hier: https://www.reddit.com/r/(...)ht_king_based_on_tv/.
Is het je niet opgevallen dat de WW's niet verder gingen nadat ze bij de 3ER waren maar de wights lieten gaan. Je kan het makkelijk zien als ze opjagen tot een bepaald punt, dat ze verder hun pad afleggen. Om Bran dan later weer op een andere locatie te zien (Isle of Faces?)quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:57 schreef Re het volgende:
[..]
ik kan me een zekere scene herinneren waarin Hodor de deur moest tegenhouden anders was Bran het haasje
nah volgende
dan hat Hodor ook niet opgeofferd hoeven worden natuurlijk, laat staan dat de WW de wights aansturen... nahquote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat de WW's niet verder gingen nadat ze bij de 3ER waren maar de wights lieten gaan. Je kan het makkelijk zien als ze opjagen tot een bepaald punt, dat ze verder hun pad afleggen. Om Bran dan later weer op een andere locatie te zien (Isle of Faces?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |