ze liepen om half 8 al zo, niet echt heel normaal vind ik dat en is niet echt een pyjama want dan zou het probleem niet zo erg zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer dat dit waar is. Ik zit ook op de bank in een pyjama. Probeer ik nu mijn kat te versieren?
Het is juist dat hele "ach, het zijn wat hormoontjes, ach waar maakt men zich druk om" houding waardoor het kan gebeuren.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:15 schreef murp het volgende:
En bij hoeveel gezinnen gaat het wel gied? Iemand met kwade bedoelingen zal zoiets nooit op een forum zetten. Zou alleen al als bewijsmateriaal kunnen dienen
als ie er maar met zn takken afblijft en dat deze gevoelens snel weggaaan vind ik het bestquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:16 schreef Fripsel het volgende:
Leuk dat het maar hormoontjes zijn maar je zusje is geen fantasiepop.
Jij vind niet dat je zoon het besef zou hebben dat bewuste fantasien bij je dochter niet normaal zijn?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:27 schreef murp het volgende:
[..]
als ie er maar met zn takken afblijft en dat deze gevoelens snel weggaaan vind ik het best
Ik vind het nogal verontrustend dat hij denkt dat zijn zusje hem expres zit op te geilen.. Dat is een gedachtegang die je vaak terug ziet bij gelegenheidsplegers..quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij vind niet dat je zoon het besef zou hebben dat bewuste fantasien bij je dochter niet normaal zijn?Kijk een lichamelijke boner daar kun je niks aan doen, maar denken dat zijn zusje hem nu expres op zit te geilen..
Dan beseft ze waarschijnlijk niet eens wat het echt inhoud, Yay seksuele opvoeding, en zit ze hem dus te treiteren. Volgens mij vind je als broer je zusje dan vooral een kutkind.
Maar ik zal wel gek zijn.
Oh shit, ik liep om half 7 al in mijn pyjama rondquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:15 schreef peter-subaru het volgende:
[..]
ze liepen om half 8 al zo, niet echt heel normaal vind ik dat en is niet echt een pyjama want dan zou het probleem niet zo erg zijn.
maar zoals ik al aangaf ik kan het ook verkeert zien
Het is absoluut mogelijk dat het een troll is. Maar dit soort situaties komen absoluut voor en vaker dan je (misschien) denkt..quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:20 schreef Molo het volgende:
Mijn posts dat dit een troll is zijn opeens weg
Ja, want dit is echt méga geloofwaardig enzo... En helemaal niet ziek anders ook ofzo
Dit soort dingen komen dan ook gewoon echt regelmatig voor..quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:31 schreef kree het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik herinner me een soort gelijk topic, zelfde strekking.
Mwah geen zin om allemaal te googelen maar weet zeker dat dit eerder voorbij kwam.
https://forum.viva.nl/sek(...)ist_messages/84487/6
Of las ik het daar
jahaaquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dit soort dingen komen dan ook gewoon echt regelmatig voor..
Kan toch niet anders dan nep zijn dit ...quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:25 schreef Lenny77 het volgende:
Dus je zusje moet zich nu gaan aanpassen en netjes bedekt kleden in haar eigen huis, waar zij ook gewoon even kan relaxen en zichzelf zijn, omdat jij geil wordt?
Echt...
Als dit niet nep is: blijf met je poten van je zusje af!
En doe iets aan die gedachten van je voor je iets doet waar jij spijt van gaat krijgen en je zusje haar hele leven mee zal sleuren...
Als zoveel mensen erover vallen kun je je misschien ook eens afvragen hoe normaal het is.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:16 schreef kree het volgende:
Ik zal wel de stok in het hoenderhok gooien.
Raaar beetje wel. Maar het is ook niet dat ts z'n lul in haar zusje steekt.
'
Weet niet hoor maar als ik ff terug gríjp in mijn geheugen waren er die dingen ook. Maarja. kwam er pas heel heel veel láter achter hoe dat werkte.
Mits seriueus bedoeld van ts, mogen julllue wel wat minder het heilige boontje spelen_
quote:Op zaterdag 2 september 2017 09:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als zoveel mensen erover vallen kun je je misschien ook eens afvragen hoe normaal het is.
Waarom zou je denken dat je zusje je op een seksuele manier uitdaagt? Je bent niet aan het flirten.
Wie weet is dat vriendinnetje van je zus wel een goede afleiding. Richt je op haar. De beste therapie!quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:15 schreef peter-subaru het volgende:
[..]
ze liepen om half 8 al zo, niet echt heel normaal vind ik dat en is niet echt een pyjama want dan zou het probleem niet zo erg zijn.
maar zoals ik al aangaf ik kan het ook verkeert zien
Waarom draagt zij geen pyama? En is zo ook zo schaars gekleed als je ouders er bij zijn?Lijkt mij dat als je van dat probleem af wilt, je daar gewoon met je vader of moeder over moet praten. En worden af gesproken hoe ze hiermee - - als het ware bij toeval - worden geconfronteerd. Dan kunnen zij je zusje er op attent maken, waarom haar kleding inde aanwezigheid van haar broer te wensen laat En kom jij niet als een klikspaan op je zusje over.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:25 schreef peter-subaru het volgende:
[..]
zo had ik het nog niet bekeken.
we zitten nu een film te kijken in pyjama en zij heeft alleen een lang tshirt aan en een onderbroekje.
en ik zit met met een kussen op schoot
Hoogstwaarschijnlijk draagt ze een slaapshirtquote:Op zaterdag 2 september 2017 13:39 schreef snelwandelaar het volgende:
[..]
Waarom draagt zij geen pyama? En is zo ook zo schaars gekleed als je ouders er bij zijn?Lijkt mij dat als je van dat probleem af wilt, je daar gewoon met je vader of moeder over moet praten. En worden af gesproken hoe ze hiermee - - als het ware bij toeval - worden geconfronteerd. Dan kunnen zij je zusje er op attent maken, waarom haar kleding inde aanwezigheid van haar broer te wensen laat En kom jij niet als een klikspaan op je zusje over.
Weeral de omgekeerde wereld!quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:39 schreef snelwandelaar het volgende:
[..]
Waarom draagt zij geen pyama? En is zo ook zo schaars gekleed als je ouders er bij zijn?Lijkt mij dat als je van dat probleem af wilt, je daar gewoon met je vader of moeder over moet praten. En worden af gesproken hoe ze hiermee - - als het ware bij toeval - worden geconfronteerd. Dan kunnen zij je zusje er op attent maken, waarom haar kleding inde aanwezigheid van haar broer te wensen laat En kom jij niet als een klikspaan op je zusje over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |