Mokhtar zal dit weekend niet spelen gok ik zoquote:Op vrijdag 3 november 2017 17:33 schreef govie het volgende:
Ik ben zo hopeloos dat ik moktar heb aangekocht spits naast het feit dat ik als feyenoorder helaas 4 ajaxieden erin heb staan.....![]()
![]()
[ afbeelding ]
fuck.
Heb ik niet gechecked, hij is een lange termijn belegging.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mokhtar zal dit weekend niet spelen gok ik zo
Kwam ik te laat achter.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mokhtar zal dit weekend niet spelen gok ik zo
Vorige week speelde ie ook al niet he. Dit soort dingen ben ik niet van jou gewend.quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:35 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Kwam ik te laat achter.
En had eerst Nijland....
Mokhtar speelde vorige week toch wel?quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige week speelde ie ook al niet he. Dit soort dingen ben ik niet van jou gewend.
50, met morgen Lozano en Berghuis nog te gaan. Ik ben tevree.quote:Seuntjens 3
Koolwijk 5
Faik 5
Leemans 3
Schaars 3
Mattheij 9
Massop 9
Karami 9
Bizot 4
Omdat het nog geteld moet wordenquote:
Mja, ik ging er vanuit dat Vitesse er wel een of twee zou maken, en AZ de nul zou houden tegen Willem IIquote:Op zondag 5 november 2017 19:46 schreef SnuggLe het volgende:
40. Toch jammer dat het ‘nul houden’-sprookje van PEC Zwolle blijft aanhouden.
Vind het erg vroeg in het seizoen om zo hard op 1 team te gokken. Ik ben benieuwd hoe PEC het tegen PSV doet.quote:Op zondag 5 november 2017 20:02 schreef Joosie200 het volgende:
Ben blij met mijn PEC team, al had ik Mokthar nog wel staan
Ik speel de manager niet uit oogpunt om zoveel mogelijk punten te scoren. Maar om als Zwollenaar te zien hoeveel punten ik kan scoren met 'mijn' clubquote:Op zondag 5 november 2017 21:38 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Vind het erg vroeg in het seizoen om zo hard op 1 team te gokken. Ik ben benieuwd hoe PEC het tegen PSV doet.
Haha ook een manier! Doe mij dan wat van je budget dat je over hebt 😬quote:Op zondag 5 november 2017 22:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik speel de manager niet uit oogpunt om zoveel mogelijk punten te scoren. Maar om als Zwollenaar te zien hoeveel punten ik kan scoren met 'mijn' club
Jazekerquote:Op woensdag 15 november 2017 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben Lozano, Toornstra en Faes geen puntjes? Ze hebben toch gespeeld?
quote:Op woensdag 15 november 2017 16:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JazekerDrie wedstrijden zijn nog niet ingevoerd.
Ben nu in Barcelona, zal morgen gaan gebeuren denk ik zo.
Sow, koekoek.quote:Op zaterdag 18 november 2017 23:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn 2 Ajaxieden vd Beek en de Ligt hadden het slechter kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |